Newsletter

Hyundai-Kia Motors poszerza zakres wsparcia oprogramowania Oracle Database Rimini Street, aby objąć nim wszystkie oddziały zagraniczne i podmioty stowarzyszone na świecie

09.09.2020, 15:26aktualizacja: 09.09.2020, 15:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Globalny producent aut zgłasza pozytywny wpływ usług Rimini Street na jego działalność i reinwestuje oszczędności poczynione na kosztach wsparcia w innowacyjną technologię jazdy autonomicznej i łączności pojazdów z internetem.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE) -- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosił dzisiaj, że Hyundai-Kia Motors poszerzył zakres swojej umowy wsparcia oprogramowania Oracle Database zawartej z Rimini Street, aby uwzględnić wszystkie podmioty stowarzyszone i oddziały zagraniczne. Hyundai-Kia Motors, czołowy globalny producent aut, przeszedł z Oracle na wsparcie Rimini Street w 2019 r. i poszerzył zakres umowy w wyniku zadowolenia z usług wsparcia Rimini Street i pozytywnego wpływu, jaki usługi Rimini Street mają na jej działalność. Dzięki zaoszczędzeniu na czasie, kosztach i zasobach w wyniku przejścia na wsparcie Rimini Street, Hyundai-Kia Motors miał możliwość reinwestycji znacznych oszczędności na wsparciu i utrzymaniu w finansowanie innowacyjnych projektów – w tym jazdy autonomicznej oraz łączności pojazdów z internetem i elektryfikacji pojazdów – aby dynamicznie napędzać wzrost na rynku motoryzacyjnym, na którym panuje zacięta konkurencja.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200908005147/en/

Spółka poszerza zakres usług wsparcia w skali globalnej, aby osiągać jak najwyższą wartość i zwrot z inwestycji

Hyundai-Kia Motors wybrał Rimini Street jako dostawcę wsparcia oprogramowania Oracle Database, ponieważ wydatki na utrzymanie i wsparcie pochłaniały znaczne środki z budżetu na IT. Spółka następnie poszerzyła wsparcie o usługi wykraczające poza oprogramowanie Oracle Database, ponieważ wysoka jakość usług wsparcia Rimini Street okazała się wysoce zadowalająca. Obecnie Hyundai-Kia Motors poszerza zakres korzystania ze wsparcia Rimini Street na skalę globalną, obejmując nim 20 spośród podmiotów stowarzyszonych i oddziałów zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej, Europie i na Bliskim Wschodzie – aby dodatkowo ograniczyć koszty utrzymania i otrzymywać wyższej jakości wsparcie również w tych lokalizacjach.

„Zdecydowaliśmy się poszerzyć ultraresponsywne wsparcie Rimini Street na nasze podmioty stowarzyszone i oddziały na świecie, aby ograniczyć koszty i umożliwić personelowi IT w tych lokalizacjach skupienie się na bardziej strategicznych inicjatywach w ramach działalności – powiedział Hee-gon Kim, dyrektor zespołu ds. technologii w chmurze Hyundai-Kia Motors. - Możemy wykorzystać zaoszczędzone zasoby na opracowanie zaawansowanych innowacji technicznych, takich jak jazda autonomiczna i opracowywanie pojazdów elektrycznych, które napędzają nasz rozwój na konkurencyjnym rynku produkcji aut”.

Długa historia udanego wsparcia baz danych oferowanego przez Rimini Street

Hyundai-Kia Motors może kontynuować korzystanie z kluczowego dla działalności spółki oprogramowania Oracle Database przez co najmniej 15 lat od czasu przejścia na wsparcie Rimini Street bez kosztownych i niepotrzebnych aktualizacji. Rimini Street świadczy wsparcie na rzecz klientów korzystających z Oracle Database na świecie, obejmujące wdrożenia o zakresie od pojedynczego serwera po duże, złożone środowiska z tysiącami globalnych instancji baz danych. Wszyscy klienci Rimini Street otrzymują również wsparcie konsultanta technicznego z zespołem ekspertów funkcyjnych i technicznych, którzy dysponują średnio piętnastoletnim doświadczeniem w zakresie danego systemu oprogramowania firmowego klienta.

„Nasz zespół otrzymuje bardziej responsywne wsparcie od ekspertów ds. konkretnych wdrożeń Oracle Database. Jesteśmy zachwyceni jakością wsparcia technicznego, jakie otrzymujemy od naszego zespołu konsultantów technicznych w porównaniu do dostawcy oprogramowania” – dodał Kim.

„Cieszymy się z dalszego poszerzania naszej współpracy z Hyundai-Kia Motors, która obejmie wsparcie środowiska Oracle we wszystkich podmiotach stowarzyszonych i oddziałach zagranicznych. Dotychczas Rimini Street nawiązało współpracę z ponad 900 klientami korzystającymi z Oracle Database na świecie, zyskującymi znaczne oszczędności i czerpiącymi z bogatego doświadczenia firmy w zakresie wsparcia baz danych, dzięki którym Hyundai-Kia Motors zainteresował się usługami Rimini Street – powiedział Hyung-wook “Kevin” Kim, regionalny dyrektor generalny Rimini Street w Korei. - Spółka Hyundai-Kia Motors reinwestuje oszczędności powstałe w wyniku przejścia na wsparcie zewnętrzne w innowacyjne technologie i projekty, które odróżniają ją od konkurencji i napędzają stały wzrost. Z entuzjazmem oczekuję dalszej współpracy z Hyundai-Kia Motors”.

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq:RMNI) jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne, zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Ponad 2100 organizacji globalnych sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500 i Fortune Global 100 ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com/ oraz na profilu @riministreet na Twitterze, Facebooku i LinkedIn.

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wszystkie stwierdzenia dotyczące oczekiwań Rimini Street co do oczekiwanego przeznaczenia zysków z oferty opisanej w niniejszej informacji prasowej stanowią wypowiedzi prognozujące. Takie wypowiedzi podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczących działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. czas trwania i skutki ekonomiczne, operacyjne i finansowe pandemii COVID-19 dla działalności Rimini Street, a także działania podejmowane przez organy rządowe, klientów lub inne podmioty w reakcji na pandemię COVID-19; katastrofy, które zakłócają prowadzenie działalności spółki lub jej bieżących lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflacja i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań, dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia przez Rimini Street dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność Rimini Street do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalających na sfinansowanie inicjatyw rozwojowych Rimini Street; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów posiadanych przez Rimini Street pozwalająca na spełnienie przez spółkę wymogu zachowania płynności; warunki i wpływ 13,00% akcji uprzywilejowanych serii A Rimini Street pozostających w obrocie; zmiany w opodatkowaniu i przepisach prawa; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu wzrostem w sposób rentowny; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych przez Rimini Street produktów i usług, w tym usług zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usług dla Sales Cloud i Service Cloud oferowanych przez Salesforce oraz innych produktów i usług, które Rimini Street planuje wprowadzić w najbliższej przyszłości; utrata jednego lub więcej członków zespołu zarządzającego Rimini Street; niepewność co do długoterminowej wartości kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 5 sierpnia 2020 r. oraz w suplemencie do prospektu emisyjnego z dnia 14 sierpnia 2020 r. dotyczącym gwarantowanej oferty publicznej na akcje zwykłe Rimini Street, która została zamknięta 18 sierpnia 2020 r. oraz okresowo aktualizowanym przez inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje jednak żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2020 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200908005147/en/

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Michelle McGlocklin

Rimini Street, Inc.

tel. +1 925 523-8414

e-mail: mmcglocklin@riministreet.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.09.2020, 15:26
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ