Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pandemia COVID-19 od wielu miesięcy rujnuje światową gospodarkę. Praktycznie ograniczyła też i to bardzo znacząco, liczbę podróży. Branża turystyczna zalicza się do najbardziej poszkodowanych. W tym kontekście kluczowym staje się bezpieczeństwo rozumiane jako synergia działań w wielu obszarach naszego życia codziennego, działań między innymi władz publicznych, samorządowych, firm świadczących usługi turystyczne, transportowe, hotelarskie, gastronomiczne, przemysłu czasu wolego i medyczne. Tak aby potencjalny turysta, w tym turysta medyczny, postrzegał Polskę i Kraków, kiedy skala pandemii zacznie opadać, jako destynację o dużym poziomie bezpieczeństwa.
Taki kompleksowy, pozytywny obraz jest niezbędny jeśli mamy powrócić na wysoką pozycję jako cel podróży turystycznych. Dziś już wiemy że nie tylko atrakcyjność turystyczna danego miejsca czy dobra baza hotelowa ale także poczucie bezpieczeństwa epidemicznego będą kluczowymi czynnikami sprzyjającymi turystyce medycznej. Jeszcze w 2018 roku globalny rynek turystyki medycznej wart był prawie 59 miliardów dolarów, a prognozy na rok 2026 sięgały 142,2 miliarda. Kraków był jednym z liderów turystyki medycznej w Polsce, przed pandemią mieliśmy ponad 2 mln turystów zagranicznych rocznie a liczba turystów medycznych, tak jak i wszystkich odwiedzających, systematycznie rosła. Warto o tym wspomnieć w kontekście faktu, że aż 32 proc. osób, które korzystają z usług medycznych, przyjeżdżając do naszego kraju w ogóle nie myśli o tym, że skorzysta z takich usług. Dopiero będąc na miejscu, podejmują taką decyzję.
2 grudnia w bezpiecznej formule online swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z uczestnikami V Kongresu Turystyki Medycznej, eksperci z firm i instytucji zarówno polskich jak i zagranicznych.
Od pierwszej edycji Kongresu, Urząd Miejski w Krakowie, czyli organizator tego największego wydarzenia związanego z turystyką medyczną w Polsce stara się dostarczyć solidną dawkę wiedzy i rozwiązań, aby wspomóc placówki medyczne w rozwoju tego segmentu rynku turystycznego. Podobnie w roku bieżącym program stworzony wspólnie z obchodzącą właśnie 170-lecie działalności Izbą Przemysłowo-Handlową w Krakowie przyniesie nie tylko dużą dawkę wiedzy, ale też propozycje nowych rozwiązań i narzędzi wsparcia turystyki jak np. portal „Rediscover Krakow”. Będzie to promocyjne narzędzie korzystające z kanałów networkingowych i dystrybucyjnych IPH mające na celu promocję Krakowa jako destynacji turystycznej, wzmacnianie eksperckiej marki krakowskich ośrodków medycznych i pozwalające potencjalnemu zagranicznemu pacjentowi zorientować się w krakowskiej ofercie turystycznej i medycznej.
Źródło informacji: Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 01.12.2020, 09:00 |
Źródło informacji | Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Unispace Group announces new EMEA CEO appointment
- 17.04.2024, 10:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
European Trading Challenge platformy Bybit wraca z kolejną pulą nagród
- 17.04.2024, 09:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Z myślą o przyspieszeniu rozwoju sztucznej inteligencji i globalnej ekspansji Microsoft inwestuje 1,5 miliarda dolarów w G42 w Abu Zabi
• Celem tej strategicznej inwestycji jest wzmocnienie pozycji Zjednoczonych Emiratów Arabskich jako międzynarodowego centrum SI oraz umożliwienie partnerom i klientom wprowadzania innowacji i rozwoju.
• Spółki G42 i Microsoft nawiążą współpracę w celu zapewnienia, że korzyści płynące z bezpiecznych technologii wykorzystujących sztuczną inteligencję i możliwości chmury są odpowiedzialnie udostępniane rozwijającym się gospodarkom na całym świecie.
• Wiceprezes i prezes firmy Microsoft, Brad Smith, dołączy do zarządu G42.
• Obie spółki będą uczestniczyć w utworzeniu funduszu o wartości 1 miliarda dolarów z przeznaczeniem dla twórców oprogramowania.
• Podpisana umowa obejmuje pierwsze w swoim rodzaju międzyrządowe porozumienie o zabezpieczeniu, w którym obie strony zobowiązują się do przestrzegania pionierskich światowych standardów w zakresie bezpieczeństwa i ochrony SI.- 17.04.2024, 08:51
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire