Newsletter

Jellyfish dokonuje przejęcia pięciu spółek, napędzając tym samym międzynarodową ekspansję swoimi nowymi możliwościami cyfrowymi

24.02.2021, 11:29aktualizacja: 24.02.2021, 11:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. Business Wire/Jellyfish
Fot. Business Wire/Jellyfish
Spółka Jellyfish rozszerza swój globalny zasięg dzięki możliwościom w zakresie danych i analizy, uzupełnionym o najnowsze rozwiązania w zakresie handlu elektronicznego, tworzenia treści, kreacji i lokalizacji.

LONDYN--(BUSINESS WIRE)-- Jellyfish, partner specjalizujący się w marketingu cyfrowym dla wiodących światowych marek (m.in. Samsung, Uber, Nestle, Deckers, Spotify i eBay), ogłosił dziś przejęcie 5 przedsiębiorstw - każde z nich to rozpoznawalny gracz w przestrzeni cyfrowej. Dynamiczny rozwój Jellyfish dokonuje się na tle konsolidacji i wyzwań w tradycyjnym sektorze agencyjnym, jako że możliwości firmy leżą w obszarze pomocy markom podczas ich drogi do cyfrowej transformacji. Ekspansja Jellyfish jest następstwem wcześniejszych przejęć wraz ze znaczącą inwestycją ze strony Fimalac Group w 2019 roku. Firma jest przedstawicielem nowego rodzaju cyfrowej działalności, w której usługi agencyjne są połączone z doradztwem, szkoleniami i najnowocześniejszymi technologiami, które mają zapewnić najlepsze możliwe wyniki dla klientów. Firma, która rozpoczęła działalność w 2005 roku, stała się jednym z niewielu światowych partnerów Google Marketing Platform, odnotowując wzrost średnio o 45% rocznie w ciągu ostatnich ośmiu lat.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Tutaj można zobaczyć pełną informację: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005716/en/.

Aktualne prognozy eMarketer sugerują, że całkowite wydatki na reklamę medialną osiągną ponad 600 miliardów w 2021 roku. Dlatego aby pozostać konkurencyjnym i zwiększyć efektywność mediów, firmy muszą przebijać się przez przesycony cyfrowy krajobraz i zapewniać płynną, odpowiednią komunikację we wszystkich kanałach i punktach styku. Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej w odpowiedzi na światową pandemię stworzyło dla marek zwiększoną potrzebę partnerstwa z firmami, które mogą wspomóc je w nawigacji i sprostaniu wyzwaniom związanym z pobudzaniem wzrostu i zrównoważonego rozwoju.

„Naszą misją jest zagwarantowanie, że nasi klienci dysponują wszystkimi zasobami niezbędnymi do pełnego wdrożenia cyfrowej ewolucji i osiągnięcia wyników, które wykraczają poza wszelkie oczekiwania. Zakończywszy rok bezprecedensowego przełomu i przekształceń w marketingu cyfrowym, Jellyfish kontynuuje rozwój na całym świecie, zdobywając nowe rynki w Australii i Meksyku oraz zwiększając obecność we Francji, Brazylii i USA - wprowadzając nowe możliwości i zasoby wiedzy na całym świecie, koncentrując się na tworzeniu i lokalizacji treści, e-commerce, kreacji i optymalizacji danych” - podkreśla Rob Pierre, dyrektor generalny Jellyfish. „Wierzymy, że dla naszych klientów nie ma rzeczy niemożliwych czy nieosiągalnych” - dodaje Pierre.

„Nowe przejęcia w znaczący sposób wzbogacają nasz portfel usług, poszerzając doświadczenie, zasięg geograficzny oraz ofertę na różnych kontynentach i w różnych regionach” - mówi Chris Lee, dyrektor operacyjny Jellyfish.

Rozszerzenie wiedzy specjalistycznej, technologii:

Seelk

Oprogramowanie i doradztwo dla Amazon Marketplace

Splash

Innowacyjne technologie i usługi dostępne na całym świecie

Quill

Globalna wydajność treści dla e-commerce

Webedia Brand Services

Grywalizacja, treści, dane, usługi technologiczne i strategie danych dla przedsiębiorstw

Rozszerzony światowy zasięg działania:

Data Runs Deep - Australia

Konsultacje, wdrożenia i szkolenia w zakresie rozwiązań dotyczących danych

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat każdej ze spółek przejętych przez Jellyfish, kliknij tutaj.

Pozostałe ostatnie przejęcia, które zwiększyły globalny zasięg działalności:

Reamp - Brazylia

Marketing programatyczny, automatyzacja marketingu i wydajność kampanii cyfrowych (przejęcie w drugiej połowie 2020).

San Pancho - Meksyk i Kolumbia

Pełne możliwości marketingu cyfrowego i kompetencje analityczne (przejęcie w drugiej połowie 2020 r.)

Kilka zdań o Jellyfish

Spółka Jellyfish, będąca częścią Fimalac Group, jest międzynarodowym partnerem w zakresie marketingu cyfrowego i przemian dla największych światowych marek, takich jak Samsung, Uber, Nestle, Orange, Spotify i eBay. Jellyfish jest przedstawicielem nowego rodzaju działalności cyfrowej, w której usługi agencyjne łączą się z doradztwem, szkoleniami i najnowocześniejszymi technologiami, co pozwala na osiągnięcie najlepszych możliwych rezultatów dla klientów. Firma zatrudnia ponad 2000 osób w 40 biurach na całym świecie, z perspektywą dalszej ekspansji. Jellyfish dąży do tego, aby być najważniejszym globalnym partnerem w zakresie wymagań cyfrowych każdej marki. Założona w 2005 roku, spółka Jellyfish stała się również jednym z niewielu światowych Partnerów Marketingowych Google. Dynamika wzrostu na poziomie średnio 45% rocznie przez ostatnie osiem lat sprawia, że przedsiębiorstwo ma zaszczyt znajdować się w czołówce globalnej gospodarki cyfrowej.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005716/en/

Źródło: Jellyfish

KONTAKT:

W sprawie zapytań prasowych:

Julia Angelen Joy

Media Frenzy Global

e-mail: julia@mediafrenzyglobal.com

tel. 208.996.9844

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.02.2021, 11:29
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ