Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LAS VEGAS – (BUSINESS WIRE) – Spółka Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), międzynarodowy dostawca produktów i usług w zakresie oprogramowania dla firm, wiodący podmiot świadczący usługi zewnętrznego wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP, a także partner Salesforce, ogłosiła dzisiaj, że firma T-Mobile, najszybszy i najbardziej niezawodny dostawca sieci 5G w Stanach Zjednoczonych, którego roczne obroty z usług świadczonych dla ponad 104 mln klientów przekraczają 68 mld USD, dalej korzysta ze wsparcia Rimini Street, maksymalizując zwrot z inwestycji w oprogramowanie SAP. Potentat na rynku telekomunikacyjnym korzysta z całodobowego i całorocznego krytycznego wsparcia Rimini Street od 2018 r.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20210826005023/en/
T-Mobile pokłada zaufanie w usługi Rimini Street, korzystając z ultra-responsywnego, wielokrotnie nagradzanego wsparcia dla jej całego systemu SAP, które obejmuje kompleksowe kustomizacje oprogramowania organizacyjnego – element nieobecny w droższych usługach wsparcia oferowanych przez firmę SAP.
Platforma SAP w T-Mobile obejmuje ponad 200 modułów SAP, pełniąc funkcję systemu dokumentowania kluczowych funkcji finansowych i operacyjnych oraz stanowiąc jeden z głównych elementów portfela łańcucha dostaw T-Mobile, który odgrywa zasadniczą rolę w budowaniu przez firmę pozytywnego odbioru marki wśród jej klientów. Po rezygnacji z usług SAP i przejścia na wsparcie Rimini Street firma T-Mobile zyskała możliwości dokonania przesunięć w budżecie i zasobach w celu skupienia się na dostarczaniu usług i technologii wyróżniających ją na tle konkurencji poprzez maksymalne zaspakajanie potrzeb klientów i unikanie marnotrawienia środków na utrzymanie infrastruktury SAP i nią zarządzanie.
Łańcuch dostaw kluczowy dla zaangażowania i sukcesu klienta
Poza świadczeniem usług telekomunikacyjnych ważną częścią działalności T-Mobile jest sprzedaż detaliczna różnych telefonów i urządzeń w punktach obsługi. Ponadto T-Mobile jest jedną z najszybciej rozwijających się mobilnych platform bankowości w Stanach Zjednoczonych.
W warunkach silnej konkurencji i utowarowienia, jakie panują na rynku telefonów komórkowych, kluczowe znaczenie ma tworzenie jak najdogodniejszych form robienia zakupów dla każdego konsumenta, zarówno w sieci, jak i w punktach stacjonarnych. Rynek usług i produktów telekomunikacyjnych charakteryzuje się dużą dynamiką i ciągłymi zmianami, pandemia COVID-19 doprowadziła jednak do drastycznej zmiany w oczekiwaniach konsumentów wobec marek oraz sposobie ich interakcji z firmami. Łańcuch dostaw T-Mobile, który bazuje na platformie SAP w zakresie kluczowych funkcji operacyjnych i finansowych, ma zasadnicze znaczenie dla obsługi najistotniejszych aspektów całokształtu współpracy z klientem.
„Większość firm nie zwraca uwagi na potencjał, jaki tkwi w ich łańcuchu dostaw – powiedział Erik LaValle, dyrektor ds. produktów i technologii w łańcuchu dostaw T-Mobile. - Jest to nieodzowny element odbioru marki przez klienta, który pozwala nam spełniać oczekiwania, jakie pokładają w naszej marce. Tak właśnie okazuje się prawdziwe zaangażowanie wobec naszych klientów – poprzez dostarczanie im tego, czego chcą, w miejscu i czasie, który im pasuje”.
T-Mobile regularnie analizuje swój portfel dostawców technologii, oceniając jakość ich usług i wartość, jaką wnoszą. W ramach analizy poszczególnych dostawców technologii firma ustaliła, że poziom jakości usług wsparcia w zakresie krytycznego systemu oprogramowania SAP, jakie firma otrzymywała od jego producenta, jak również stosunek rozwoju technologii do rocznych kosztów, przynosiły zbyt niski zwrot z inwestycji i nie kreowały wystarczającej wartości.
I choć firma zadowolona jest z jej systemu SAP, to jego obsługa i aktualizacja wymagały zbyt dużych nakładów czasu, pieniędzy i wewnętrznych zasobów. Co więcej, zachowanie pełnego wsparcia od producenta oprogramowania wymagało przejścia przez T-Mobile na zupełnie nową platformę – SAP S/4HANA – czym firma nie była zainteresowana, chcąc w dalszym ciągu korzystać z jej mocno skustomizowanego systemu, który spełniał jej bieżące potrzeby biznesowe i zgodnie z założeniami miał je spełniać również w kolejnych latach, ograniczając ryzyko i zakłócenia w działalności związane z przygotowaniami do fuzji z firmą Sprint – innym dużym graczem z branży telekomunikacyjnej.
„T-Mobile funkcjonuje w bardzo złożonym środowisku. Analizując stosunek jakości obsługi, jaką otrzymywaliśmy od SAP, do oferowanej przez nią wartości i nowych funkcjonalności, zaczęliśmy się zastanawiać, czy jest to uczciwy układ dla naszej dojrzałej, wysoce funkcjonalnej platformy – powiedział LaValle. - Oszacowaliśmy, że z uwagi na kustomizacje firma SAP zapewniała nam wsparcie w przypadku tylko 20-30% problemów z oprogramowaniem, co oznacza, że każde złożone zlecenie wsparcia kosztowało nas dziesiątki tysięcy dolarów”.
Gdy dowiedzieliśmy się o firmie Rimini Street i oceniliśmy wartość i oszczędności, jakie może przynieść oferowany przez nią model, który uwzględnia kustomizacje i obsługę zapewnianą przez doświadczonych inżynierów i techników, zdecydowaliśmy o rezygnacji z usług SAP i przejściu na wsparcie Rimini Street. Dzięki temu T-Mobile mogła wydłużyć okres czerpania korzyści z inwestycji w oprogramowanie SAP oraz przesunąć wewnętrzne zasoby IT i roczne oszczędności na bardziej strategiczne przedsięwzięcia w zakresie budowania pozytywnego odbioru marki wśród klientów.
„Stało się dla nas jasne, że wsparcie Rimini Street stanowi dla nas atrakcyjniejszą alternatywę. Przez cały okres współpracy z tą firmą za każdym razem mieliśmy dostęp do najlepszych specjalistów we właściwym miejscu i czasie. Proces migracji, wdrożenie procedur i sprawdzony model wsparcia sprawiły, że uruchomienie usług przebiegło sprawnie. Każde działanie Rimini Street na etapie przygotowań skupiało się na zapewnieniu płynnego przejścia na nowy model wsparcia. Tylko Rimini Street dysponuje wystarczająco rozległym doświadczeniem, skalowalną infrastrukturą wsparcia i zaawansowanymi technologiami i procesami niezbędnymi do utrzymania ciągłości działania oraz ograniczenia ryzyka finansowego i operacyjnego dla tak dużej organizacji jak nasza” – powiedział LaValle.
Całoroczne i całodobowe wsparcie od specjalistów z zakresu oprogramowania SAP
Jak w przypadku wszystkich klientów T-Mobile posiada przypisanego głównego specjalistę od wsparcia (ang. Primary Support Engineer), któremu pomaga zespół ekspertów technicznych o średnio 20-letnim doświadczeniu w obsłudze oprogramowania SAP. Klienci czerpią korzyści również z najlepszej w branży umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług, która przewiduje 10-minutowy czas reakcji na przypadki o priorytecie 1 i 15-minutowy czas reakcji na problemy o priorytecie 2, a także odbywające się na wyższym szczeblu dyskusje dotyczące strategii technologicznej klienta.
„Rimini Street doskonale zachowuje równowagę pomiędzy wsparciem praktycznym i strategicznym – podsumował LaValle. - Regularnie prowadzimy niezwykle interesujące dyskusje na temat przyszłości technologii, optymalnych sposobów realizacji naszej przyszłej strategii IT oraz tego, jak możemy stworzyć równowagę pomiędzy naszymi wewnętrznymi procesami i usługami świadczonymi przez Rimini Street, aby stworzyć warunki do rozwoju naszego zespołu i technologii. Rimini Street to jeden z naszych najbardziej zaufanych partnerów w dziedzinie IT”.
„W obecnych warunkach każda interakcja z klientem stanowi okazję do wykreowania wartości poprzez doskonałą obsługę. Prowadzona przez T-Mobile kampania un-carrier i optymalizacja łańcucha dostaw to przykłady strategicznych programów, które sprzyjają tworzeniu najdogodniejszych form robienia zakupów – powiedział Seth A. Ravin, dyrektor generalny i prezes zarządu Rimini Street. - Będąc zaufanym partnerem T-Mobile i naszych klientów korporacyjnych na całym świecie, skupiamy się na dostarczaniu modelu obsługi, wiedzy technicznej i krytycznej responsywności, które pozwalają naszym klientom maksymalizować zwroty z inwestycji w oprogramowanie firmowe, optymalizować wydajność procesów i uwalniać zasoby w celu przekierowywania ich na bardziej strategiczne przedsięwzięcia w ramach prowadzonej działalności. Cały czas pracujemy nad innowacjami i rozwojem naszego potencjału oraz budowaniem naszej wyjątkowej oferty zintegrowanych usług, aby wyjść naprzeciw nieustannie zmieniającym się potrzebom klientów”.
Więcej informacji na temat T-Mobile można znaleźć tutaj.
Rimini Street, Inc.
Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka wchodząca w skład indeksu Russell 2000®, jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Jak dotąd ponad 4 200 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.riministreet.com, na profilu Twitter @riministreet i Facebook oraz na portalu LinkedIn.
Wypowiedzi prognozujące
Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995) Słowa takie jak: „może”, powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują, m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych, oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczących działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. wpływ na naszą działalność bieżącej obsługi naszych zobowiązań wynikających z umowy kredytowej i innych zobowiązań umownych dotyczących aspektów finansowych i operacyjnych oraz powiązanego ryzyka dotyczącego stóp procentowych, czas trwania operacyjnych i finansowych skutków pandemii COVID-19 w odniesieniu do naszej działalności, a także jej wpływu na gospodarkę, oraz działania podejmowane przez władze rządowe, klientów oraz inne podmioty w odpowiedzi na pandemię COVID-19 oraz związane z nią skutki gospodarcze, katastrofy zakłócające naszą działalność lub działalność naszych obecnych lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflację i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań sądowych, dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalająca na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; warunki i wpływ 13,00% akcji uprzywilejowanych serii A pozostających w obrocie; naszej zdolności utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej w zakresie sprawozdawczości finansowej oraz naszej zdolności do wyeliminowania stwierdzonych słabych punktów naszego systemu kontroli wewnętrznej, w tym w odniesieniu do ujęcia księgowego naszych praw poboru akcji; zmiany w opodatkowaniu, przepisach prawa i przepisach wykonawczych; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; utrata jednego lub większej liczby członków zespołu kierowniczego Rimini Street; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Rocznym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia środa, 4 sierpnia 2021 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzy 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.
© 2021 Rimini Street, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek, ani ich nie promuje.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210826005023/en/
Źródło: Rimini Street, Inc.
KONTAKT:
Michelle McGlocklin
Rimini Street, Inc.
Tel. +1 925 523-8414
e-mail: mmcglocklin@riministreet.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.08.2021, 12:35 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |