Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W dzisiejszych czasach klient chce mieć wszystko załatwione jak najszybciej, czy jest to zamówienie, dodatkowe informacje do zakupu czy załatwienie reklamacji, dlatego tak ważne jest zarządzanie komunikacją wszystkimi dostępnymi kanałami - od telefonów, maili po webchat czy SMS.
Jeśli klient nie otrzyma w odpowiednim czasie niezbędnych informacji, po prostu odchodzi do konkurencji i nigdy już do nas nie wraca. Podobną sytuację przeżyli klienci jednego z najsłynniejszych słowackich portali - Muziker.sk podczas ostatniego przedświątecznego zgiełku. Muziker jest również obecny ze swoimi usługami w Polsce.
Dlatego też następnej wiosny portal Muziker.sk zdecydował się na zakup specjalnego oprogramowania komunikacyjnego, które pomogłoby w jak najszybszym i jak najbardziej niezawodnym obsłużeniu tysięcy telefonów, e-maili i innych wiadomości od swoich klientów. Po starannym podjęciu decyzji wybrane zostało oprogramowanie Daktela, które może ujednolicić całą komunikację w jedną przejrzystą aplikację.
„W Dakteli szczególnie doceniamy fakt, że obejmuje praktycznie wszystkie możliwe kanały komunikacji, dzięki którym klient się z nami komunikuje - od pierwszej prośby, przez rozwiązanie zamówienia, po ewentualne reklamacje. Wraz z dynamicznym rozwojem naszego e-sklepu, potrzebowaliśmy mieć pełną kontrolę nad komunikacją, a tylko to oprogramowanie to umożliwiało” - powiedział e-shop manager Peter Minich ze sklepu Muziker.sk.
Praktycznie każda firma, większa czy mniejsza, może skorzystać z niektórych korzyści wynikających z używania modułowego oprogramowania komunikacyjnego Daktela. Na przykład otrzymujesz pełny przegląd bieżącej komunikacji z poszczególnymi klientami, a jednocześnie zawsze masz pod ręką ważne informacje o każdym z nich. Istotną korzyścią jest również to, że Daktela oszczędza czas i pieniądze, ponieważ w firmie unikasz powtarzających się telefonów czy e-maili i zyskujesz długoterminowego zadowolonego klienta.
Oprogramowanie komunikacyjne Daktela umożliwia również pełną integrację innych aplikacji firmowych. Połączenie CRM z innymi systemami pozwala na zarządzanie informacjami z jednego bezpiecznego miejsca, w którym rejestrowane są wszystkie zgłoszenia (wymagania) danego klienta lub firmy.
Dla wielu firm ważne jest również to, że Daktela zapewnia wysokiej jakości wsparcie techniczne - jej eksperci są dostępni 24/7/365 - w różnych językach, w tym polskim.
Źródło informacji: Daktela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 27.09.2021, 08:50 |
| Źródło informacji | Daktela |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Modon Holding tworzy spółkę joint venture z Related Companies i Panepinto Properties w celu realizacji Harborside 4, luksusowego wieżowca mieszkalnego położonego nad wodą w ścisłym centrum biznesowo-handlowym Jersey City
• Modon obejmuje większościowy udział w Harborside 4, luksusowego 54-piętrowego przedsięwzięcia deweloperskiego w centrum Jersey City, które w I kw. 2029 r. do dyspozycji odda 800 luksusowych mieszkań na wynajem i mieszkań własnościowych.
• Spółka joint venture z przedsiębiorstwami Related i Panepinto wspiera realizację aktualnej strategii Modon na rzecz dywersyfikacji globalnego portfela w drodze wysokiej jakości inwestycji i solidnych partnerstw międzynarodowych.- 23.12.2025, 15:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
MINISO wzmacnia swoją obecność w Europie, otwierając pierwszy flagowy sklep w jednym z głównych centrów handlowych w Polsce
- 23.12.2025, 13:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ