Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W ofercie publicznej jeden z akcjonariuszy spółki, Organic Farma Zdrowia S.A., oferował do 702.000 akcji istniejących, a spółka - do 200.000 akcji nowej emisji serii D. Ostateczna liczba akcji, na które inwestorzy złożyli zapisy, w ramach oferty wynosiła 350.879, w tym 200.000 akcji nowej emisji serii D oraz 150.879 akcji sprzedawanych. W ramach publicznej subskrypcji akcji serii D w transzy małych inwestorów przydzielono akcje nowej emisji 103 inwestorom, a w transzy dużych inwestorów – jednemu.
Wartość oferty publicznej wyniosła 9,8 mln zł, z czego spółka pozyskała 5,6 mln zł w ramach emisji akcji serii D. Cenę emisyjną i sprzedaży ustalono na 28 zł.
BIO PLANET od 2006 roku konfekcjonuje (paczkuje) i dystrybuuje certyfikowaną żywność ekologiczną. Oferta spółki obejmuje około 7.000 produktów, które zaspokajają potrzeby stale rosnącej liczby konsumentów zainteresowanych żywnością bio. Firma dostarcza zarówno towary pod marką własną „Bio Planet” (około 600 wyselekcjonowanych bio produktów, w tym 300 z kategorii >>świeże warzywa i owoce bio<<), jak i innych, uznanych producentów żywności ekologicznej.
Spółka posiada rozwinięte zaplecze logistyczno-transportowe: dwa własne zakłady konfekcjonowania produktów suchych oraz zakład konfekcjonowania produktów świeżych, oraz cztery punkty przeładunkowe w Toruniu, Poznaniu, Dąbrowie Górniczej i Oleśnicy pod Wrocławiem.
Celem emisji jest pozyskanie środków na budowę nowych, własnych zakładów konfekcjonowania o łącznej powierzchni ok. 5 tys. m2, które zastąpiłyby te funkcjonujące obecnie w obiektach wynajmowanych.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.12.2021, 13:15 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |