Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Daktela - Richard Vnejsi (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202202/DOC.20220207.41525312.1.jpg?itok=Q7_rlCEq)
Firma Daktela, której działalność rozpoczęła się w 2006 roku instalacją kilku małych central i trwała dalej do osiągniecia obecnego statusu najpopularniejszego oprogramowania contact center w Europie Środkowej, w zeszłym roku napisała kolejny bardzo udany rozdział w swojej historii. Potwierdzają to również aktualne dane dotyczące wyniku ekonomicznego za 2021 rok.
„W Dakteli udało nam się zwiększyć obroty o ponad 30 proc., a wskaźnik EBITDA wzrósł do rekordowych 74 mln koron. Dzięki setkom nowych klientów i covid falom nasza platforma contact center w chmurze była również najcięższa w historii Dakteli, jednak system wielokrotnie okazał się praktycznie w 100% niezawodny, co jest jedną z najważniejszych funkcji dla naszych klientów” - mówi Richard Baar, dyrektor generalny i założyciel Daktela.
Wspomniany wzrost aktywności firm i e-sklepów potwierdzają również indywidualne statystyki z systemu Daktela.
„Na przykład zaobserwowaliśmy wzrost liczby połączeń o ponad 30%, komunikacji na czacie o 18% i w porównaniu do roku 2020 liczba licencji na rozmowy Daktela wzrosła aż o 35%, zarówno dzięki nowym klientom oraz w związku ze wzrostem liczby licencji w ramach systemu Smart Quarantine, największego contact center w Czechach” - dodaje Richard Baar.
W ubiegłym roku ekspansja zagraniczna Dakteli również nabrała nowego rozmachu. Oddziały rosły nie tylko na Słowacji, Wielkiej Brytanii, Polsce i na Węgrzech, ale także na Filipinach i w Dubaju. Kiedy w połowie 2021 roku do Dakteli dołączył słowacki fundusz Sandberg Capital, długofalowa ambicja bycia graczem numer jeden na rynku środkowoeuropejskim w zakresie contact center i obsługi klienta oraz jednym z głównych graczy na rynku zachodnioeuropejskim zaczęła być silniej realizowana.
„W 2022 roku będziemy kontynuować ekspansję zagraniczną, otwierając dwa oddziały: w Słowenii i Rumunii, gdzie będziemy oferować nasze pełne portfolio usług telekomunikacyjnych lokalnym firmom i klientom. Jednocześnie zajmujemy się kilkoma możliwościami przejęć, które powinny dalej poszerzyć nasze portfolio produktów i tym samym objąć jeszcze szerszy obszar rynku contact center” - podsumowuje Richard Baar z Daktela.
O Dakteli:
Czeska firma technologiczna Daktela ma oddziały w Czechach, Słowacji, Polsce, Wielkiej Brytanii, Dubaju, na Filipinach, a ostatnio na Węgrzech i jest w stanie dostarczać swój system na całym świecie. Oferuje klientom kompleksowe usługi telekomunikacyjne, oparte na własnym oprogramowaniu komunikacyjnym Daktela, któremu dostarcza również usługi głosowe i SMS w całej Europie i wielu innych krajach. Obecnie przekroczyła liczbę 900 zadowolonych klientów korporacyjnych różnej wielkości. Więcej informacji na https://www.daktela.com.
Źródło informacji: Daktela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.02.2022, 08:47 |
Źródło informacji | Daktela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Webcast: domowy budżet – gdzie szukać oszczędności PAP
„Optymalizacja wydatków domowych to podstawa szukania oszczędności. Warto czasami zastanowić się, w jaki sposób można wydawać mniej pieniędzy” – mówi Robert Rusiecki, kierownik Działu Produktów Finansowych oraz rzecznik prasowy Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej.- 22.07.2024, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Usługa Allegro Pay ma już ponad 2 miliony użytkowników
• Allegro Pay przekracza 2 miliony aktywnych użytkowników.
• O zadowoleniu klientów korzystających z usługi najlepiej świadczy wysoki wskaźnik NPS, który wynosi 94.
• Allegro Pay odpowiada na powszechne problemy kupujących na odległość, zapewniając im przede wszystkim bezpieczne finansowanie zakupów oraz wygodę płatności.- 22.07.2024, 10:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Allegro
-
Image
Xsolla Mobile SDK usprawnia płatności w aplikacjach oraz płatności z tytułu alternatywnej dystrybucji aplikacji poza sklepem w środowiskach iOS i Android
Wsparcie twórców za pomocą nowych opcji integracji zgodnie z najnowszymi wytycznymi dotyczącymi cyfrowych platform dystrybucji aplikacji mobilnych.- 19.07.2024, 15:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire