Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jak działa Daktela? Przede wszystkim w prosty sposób wprowadza automatyzację procesu komunikacji. Kontaktujący się z centralą kupujący jest automatycznie łączony z zarejestrowaną kartą klienta. Następnie system określa sposób dalszej komunikacji - przełącza do konsultantów, kolejkuje połączenia. W aplikacji to wszystko dzieje się w przeciągu milisekund! To narzędzie działała niewyobrażalnie szybko dla naszej ludzkiej percepcji, dlatego tak mocno usprawnia proces działania.
Co więcej, operatorzy contact center korzystający ze wspomnianych narzędzi sztucznej inteligencji nie muszą samodzielnie odpowiadać na podstawowe i stale powtarzające się pytania, takie jak aktualny stan zamówienia, stan konta bankowego, godziny otwarcia oddziału itp. System Smart IVR może obsługiwać klienta nawet bez ich obecności!
Wszystko to dzięki mieszance technologii: IVR, sterowania wywołaniami czy text-to-speech, które istnieją od kilku lat. Teraz jednak mechanizm jest unowocześniony i pozwala na znaczne skrócenie procesu. Specjalne oprogramowanie komunikacyjne łączy wszystkie wewnętrzne systemy z aplikacją, dzięki czemu niezbędne informacje są dostępne właściwie natychmiast.
E-sklepy wykorzystują ten sposób do weryfikacji statusu zamówienia wprowadzonego telefonicznie przez klienta. Aplikacja łączy się z CRM sklepu lub systemem magazynowym, otrzymując szczegółowe informacje o zamówieniu, tj. datę dostawy, informacje o płatności.
A rozwiązań w Dakteli jest wiele! Aplikacja na przykład może kierować klientów bezpośrednio do odpowiednich konsultantów - wystarczy wypowiedzieć przez telefon żądany wybór: imię i nazwisko pracownika albo nazwę działu firmy. W ubiegłym roku przygotowane zostało elastyczne rozwiązanie dla jednego z największych krajowych e-sklepów. Wszystko jest w zasięgu ręki… i technologii!
W przyszłości IVR może stać się niezbędnym narzędziem, aby e-sklepy mogły funkcjonować w oczekiwany przez klientów sposób - to właśnie rozpoznawanie mowy może stać się najbardziej pożądanym usprawnieniem wszystkich kontaktów. Obsługa klienta osiągnie tym samym zupełnie nowy, wyższy poziom.
Źródło informacji: Daktela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.04.2022, 09:03 |
Źródło informacji | Daktela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci: inwestowanie w zdrowie pracowników przynosi pracodawcom korzyści ekonomiczne PAP
Współczesny rynek pracy stawia przed pracodawcami nowe wyzwania: stres, wypalenie zawodowe i choroby cywilizacyjne wpływają na efektywność i zaangażowanie pracowników. O tym, jak firmy mogą wspierać zdrowie fizyczne i psychiczne swoich zespołów, dyskutowali uczestnicy konferencji #ESG & #Sustainability FORUM „Go to the future”, zorganizowanej przez Polskie Stowarzyszenie ESG.- 11.04.2025, 15:50
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Zielony ład trafił do krwioobiegu przedsiębiorców PAP
Wiedza i świadomość na temat niezbędnej transformacji gospodarki trafiła już do kadry menadżerskiej większości firm - to jeden z wniosków panelu dyskusyjnego „Co dalej z zielonym ładem? W jakim kierunku zmierza Europa?”, który odbył się podczas kongresu #ESG & #Sustainability FORUM „Go to the future”, zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie ESG.- 11.04.2025, 14:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Wyniki kontroli IJHARS dotyczące jakości jaj PAP
Kontrole Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) wykazały, że 27 proc. sprzedawanych w sklepach jaj jest oznakowane niezgodnie z przepisami. W związku z tym Inspekcja opracowała adresowany do konsumentów przewodnik „Jaja - co warto wiedzieć przed ich zakupem?”. Można się z niego dowiedzieć m.in. jak odróżnić jaja z chowu ekologicznego od tych z wolnego wybiegu i jak sprawdzić, czy pochodzą one z Polski.- 11.04.2025, 13:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ