Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Daktela (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202204/DOC.20220404.42106531.1.jpg?itok=zZwBDvPi)
Jak działa Daktela? Przede wszystkim w prosty sposób wprowadza automatyzację procesu komunikacji. Kontaktujący się z centralą kupujący jest automatycznie łączony z zarejestrowaną kartą klienta. Następnie system określa sposób dalszej komunikacji - przełącza do konsultantów, kolejkuje połączenia. W aplikacji to wszystko dzieje się w przeciągu milisekund! To narzędzie działała niewyobrażalnie szybko dla naszej ludzkiej percepcji, dlatego tak mocno usprawnia proces działania.
Co więcej, operatorzy contact center korzystający ze wspomnianych narzędzi sztucznej inteligencji nie muszą samodzielnie odpowiadać na podstawowe i stale powtarzające się pytania, takie jak aktualny stan zamówienia, stan konta bankowego, godziny otwarcia oddziału itp. System Smart IVR może obsługiwać klienta nawet bez ich obecności!
Wszystko to dzięki mieszance technologii: IVR, sterowania wywołaniami czy text-to-speech, które istnieją od kilku lat. Teraz jednak mechanizm jest unowocześniony i pozwala na znaczne skrócenie procesu. Specjalne oprogramowanie komunikacyjne łączy wszystkie wewnętrzne systemy z aplikacją, dzięki czemu niezbędne informacje są dostępne właściwie natychmiast.
E-sklepy wykorzystują ten sposób do weryfikacji statusu zamówienia wprowadzonego telefonicznie przez klienta. Aplikacja łączy się z CRM sklepu lub systemem magazynowym, otrzymując szczegółowe informacje o zamówieniu, tj. datę dostawy, informacje o płatności.
A rozwiązań w Dakteli jest wiele! Aplikacja na przykład może kierować klientów bezpośrednio do odpowiednich konsultantów - wystarczy wypowiedzieć przez telefon żądany wybór: imię i nazwisko pracownika albo nazwę działu firmy. W ubiegłym roku przygotowane zostało elastyczne rozwiązanie dla jednego z największych krajowych e-sklepów. Wszystko jest w zasięgu ręki… i technologii!
W przyszłości IVR może stać się niezbędnym narzędziem, aby e-sklepy mogły funkcjonować w oczekiwany przez klientów sposób - to właśnie rozpoznawanie mowy może stać się najbardziej pożądanym usprawnieniem wszystkich kontaktów. Obsługa klienta osiągnie tym samym zupełnie nowy, wyższy poziom.
Źródło informacji: Daktela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.04.2022, 09:03 |
Źródło informacji | Daktela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Heidelberg sees clear increase in profitability in third quarter of financial year 2024/2025
• Q3 sales at previous year’s level and adjusted EBITDA margin improves significantly to 9.2 percent.
• Incoming orders up 8.3 percent for Q3 and 7.7 percent after nine months compared with previous year .
• High order backlog points to strong final quarter.
• Full-year forecast confirmed, adjusted EBITDA margin to rise to up to around 8 percent in FY 2025/2026.
• Packaging remains a growth driver.
• Growth strategy promises sales potential of over € 300 million in medium term.- 12.02.2025, 09:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Rozwój talentów, poszerzanie horyzontów – PLL LOT rozpoczęły rekrutację do programu stażowego LOT Summer Internship
• Po sukcesie poprzednich edycji Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły nabór do wakacyjnego programu stażowego LOT Summer Internship.
• Zakwalifikowani uczestnicy w trakcie 3-miesięcznego, płatnego programu stażowego będą mieli okazję poznać bliżej tajniki pracy w branży lotniczej i zdobyć cenne doświadczenie w wielu obszarach funkcjonowania firmy.
• W tegorocznej edycji LOT Summer Internship szansę rozwoju otrzyma 39 stażystów.- 12.02.2025, 09:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ