Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc. udziela dalszego wsparcia na rzecz przedsiębiorczości kobiet, wzmocnienia ich pozycji i przywództwa, jako sponsor konferencji Międzynarodowego Forum Kobiet (MFK) ‒ 2022 Cornerstone Conference. Konferencja, która odbyła się w dniach 17-18 maja w Santiago, zgromadziła globalnych decydentów, którzy skupili się na najbardziej palących wyzwaniach dla postępu w realizacji działań na rzecz równości płci w regionie Ameryki Łacińskiej.
Niniejsza wersja komunikatu zawiera multimedia. Pełna treść komunikatu jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220812005257/en/
Po raz pierwszy w historii IWF zleciła przeprowadzenie przełomowego badania w ramach swojej dorocznej konferencji finansowanej przez firmę Mary Kay. Badanie to zatytułowane „Kobiety Ameryki Łacińskiej: Demokracja i społeczeństwo z perspektywy płci”, przeprowadzone przez firmę Latinobarómetro założoną przez Martę Lagos, stanowiło pierwszą w historii analizę opinii publicznej, postaw wobec kobiet i ich własnego postrzegania kwestii równości płci na przestrzeni 25 lat (lata 1995-2020) w 18 krajach Ameryki Łacińskiej.
„Marta Lagos, jedna z wiodących na świecie ankieterek, ujawniła kluczowe wnioski z badania przeprowadzonego przez jej firmę Latinobarómetro i obejmującego okres ponad 25 lat. Przez dekady Marta trzymała palec na pulsie, śledząc zachodzące na terenie Ameryki Łacińskiej zmiany w postawach dotyczących polityki, społeczeństwa i kultury ‒ powiedziała Stephanie O'Keefe, dyrektor generalna Międzynarodowego Forum Kobiet. - Jesteśmy naprawdę dumni z tego, że dzięki naszemu partnerstwu z Mary Kay możemy podzielić się ze światem tak ważnymi wnioskami”.
„Teraz bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zbieranie danych dotyczących płci jest kluczowe w kontekście udzielania odpowiedniego wsparcia i realizacji działań politycznych. Jestem ogromnie zadowolona, że Mary Kay wspiera to imponujące badanie zatytułowane: ››Kobiety Ameryki Łacińskiej: Demokracja i społeczeństwo z perspektywy płci‹‹. Naszym wspólnym i indywidualnym obowiązkiem jest czerpanie z doświadczeń kobiet w Ameryce Łacińskiej i wykorzystywanie ich do dalszych działań na rzecz osiągnięcia równości płci zarówno w tym regionie, jak i na całym świecie” ‒ powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor operacyjny w Mary Kay Inc.
Badanie to nie tylko ukazuje najważniejsze zmiany w opiniach, postawach i zachowaniach kobiet z Ameryki Łacińskiej w ciągu ostatnich 25 lat, ale także analizuje bariery, które utrudniają wprowadzanie zmian. Najnowsze dane zostały zebrane w październiku 2020 r. pod koniec pierwszej fali pandemii koronawirusa, a zatem odzwierciedlają początkowy wpływ pandemii i zatrzymanie postępu w zakresie działań na rzecz równości płci, którego byliśmy świadkami na całym świecie.
Dostęp do pełnej treści badania i podsumowania wykonawczego tutaj.
- 453 817 wywiadów przeprowadzonych w ciągu 25 lat (od roku 1995 do października 2020 roku) przez Latinobarómetro w 18 krajach Ameryki Łacińskiej.
- Lista krajów: Argentyna, Boliwia, Brazylia, Chile, Kolumbia, Kostaryka, Dominikana, Ekwador, Salwador, Gwatemala, Honduras, Meksyk, Nikaragua, Panama, Paragwaj, Peru, Urugwaj, Wenezuela.
- Opracowanie jest dostępne w języku hiszpańskim i angielskim.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 r. założyła firmę kosmetyczną, aby realizować jeden cel: ubogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstał podmiot wart miliardy dolarów, współpracujący z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma ukierunkowana na rozwój przedsiębiorczości Mary Kay jest zaangażowana we wspieranie kobiet na ich drodze do niezależności ekonomicznej poprzez edukację, mentoring, rzecznictwo, tworzenie sieci i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. W przekonaniu, że poprawa jakości życia przyczyni się do bardziej zrównoważonej przyszłości, Mary Kay podejmuje współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na promowaniu doskonałości w biznesie, badaniach nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie: marykayglobal.com, oraz na profilach społecznościowych na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz Twitterze.
MIĘDZYNARODOWE FORUM KOBIET
Międzynarodowe Forum Kobiet (MFK) to sieć najbardziej utytułowanych kobiet na świecie, do której członkowie mogą dołączyć jedynie poprzez przyjęcie zaproszenia. MFK łączy kobiety liderki z każdego sektora zawodowego, które wspierają się nawzajem i realizują wspólną misję, jaką jest wspieranie kobiecego przywództwa i propagowanie równości na całym świecie. Założona w 1974 r. w Nowym Jorku MFK skupia obecnie ponad 7500 wybitnych kobiet liderek z 33 krajów. MFK jest jedyną organizacją działającą na tak dużą skalę, która buduje znaczące relacje pomiędzy kobietami na stanowiskach kierowniczych ze wszystkich branż na całym świecie. Więcej informacji na stronie: www.iwforum.org.
Wersja źródłowa dostępna w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220812005257/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Komunikacja Korporacyjna
marykay.com/newsroom
tel: 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.08.2022, 11:29 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |