Newsletter

Nauka i technologie

„WEBHealth Impact”. SOCIAL MEDIA I INFLUENCER MARKETING W EDUKACJI ZDROWOTNEJ POLAKÓW

20.04.2023, 10:23aktualizacja: 20.04.2023, 10:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Agencja Interaktywna WellComm/ LOGO
Agencja Interaktywna WellComm/ LOGO
Codziennie setki tysięcy osób szukają w sieci informacji na temat zdrowia. Influencerzy zdrowotni mają ogromny potencjał budowania świadomości zdrowotnej Polaków i kształtowania postaw.

- Czy i jak ten potencjał jest wykorzystywany?

- Kim są polscy influencerzy zdrowotni?

- Jaki mają wpływ na świadomość zdrowotną Polaków?

- Kto i jak wykorzystuje potencjał influencer marketingu w obszarze medycyny i zdrowia?

- Lekarze i pacjenci - jak funkcjonują w mediach społecznościowych?

- Jak powinna wyglądać komunikacja zdrowotna oparta o rzetelną wiedzę medyczną w mediach społecznościowych?

Na te i inne pytania oraz wątpliwości odpowiedzą autorzy pierwszego, przekrojowego raportu o polskich influencerach zdrowotnych i komunikacji zdrowotnej w Polsce pod nazwą:

„WEBHealth Impact” - SOCIAL MEDIA I INFLUENCER MARKETING W EDUKACJI ZDROWOTNEJ POLAKÓW

Organizatorzy zapraszają na premierową prezentację raportu i debatę ekspertów z możliwością zadawania pytań 25 kwietnia 2023 o godzinie 12:00 w Centrum Nauki Kopernik (Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie 20)

Wydarzenie organizowane jest w ramach VII Kongresu Patient Empowerment.

Źródło informacji: Agencja Interaktywna WellComm

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 20.04.2023, 10:23
Źródło informacji Agencja Interaktywna WellComm
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ