Newsletter

Nauka i technologie

„WEBHealth Impact”. SOCIAL MEDIA I INFLUENCER MARKETING W EDUKACJI ZDROWOTNEJ POLAKÓW

20.04.2023, 10:23aktualizacja: 20.04.2023, 10:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Agencja Interaktywna WellComm/ LOGO
Agencja Interaktywna WellComm/ LOGO
Codziennie setki tysięcy osób szukają w sieci informacji na temat zdrowia. Influencerzy zdrowotni mają ogromny potencjał budowania świadomości zdrowotnej Polaków i kształtowania postaw.

- Czy i jak ten potencjał jest wykorzystywany?

- Kim są polscy influencerzy zdrowotni?

- Jaki mają wpływ na świadomość zdrowotną Polaków?

- Kto i jak wykorzystuje potencjał influencer marketingu w obszarze medycyny i zdrowia?

- Lekarze i pacjenci - jak funkcjonują w mediach społecznościowych?

- Jak powinna wyglądać komunikacja zdrowotna oparta o rzetelną wiedzę medyczną w mediach społecznościowych?

Na te i inne pytania oraz wątpliwości odpowiedzą autorzy pierwszego, przekrojowego raportu o polskich influencerach zdrowotnych i komunikacji zdrowotnej w Polsce pod nazwą:

„WEBHealth Impact” - SOCIAL MEDIA I INFLUENCER MARKETING W EDUKACJI ZDROWOTNEJ POLAKÓW

Organizatorzy zapraszają na premierową prezentację raportu i debatę ekspertów z możliwością zadawania pytań 25 kwietnia 2023 o godzinie 12:00 w Centrum Nauki Kopernik (Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie 20)

Wydarzenie organizowane jest w ramach VII Kongresu Patient Empowerment.

Źródło informacji: Agencja Interaktywna WellComm

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 20.04.2023, 10:23
Źródło informacji Agencja Interaktywna WellComm
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ