Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Agencja Interaktywna WellComm/ LOGO](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202304/DOC.20230420.45114004.1.jpg?itok=0HedePDd)
- Czy i jak ten potencjał jest wykorzystywany?
- Kim są polscy influencerzy zdrowotni?
- Jaki mają wpływ na świadomość zdrowotną Polaków?
- Kto i jak wykorzystuje potencjał influencer marketingu w obszarze medycyny i zdrowia?
- Lekarze i pacjenci - jak funkcjonują w mediach społecznościowych?
- Jak powinna wyglądać komunikacja zdrowotna oparta o rzetelną wiedzę medyczną w mediach społecznościowych?
Na te i inne pytania oraz wątpliwości odpowiedzą autorzy pierwszego, przekrojowego raportu o polskich influencerach zdrowotnych i komunikacji zdrowotnej w Polsce pod nazwą:
„WEBHealth Impact” - SOCIAL MEDIA I INFLUENCER MARKETING W EDUKACJI ZDROWOTNEJ POLAKÓW
Organizatorzy zapraszają na premierową prezentację raportu i debatę ekspertów z możliwością zadawania pytań 25 kwietnia 2023 o godzinie 12:00 w Centrum Nauki Kopernik (Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie 20)
Wydarzenie organizowane jest w ramach VII Kongresu Patient Empowerment.
Źródło informacji: Agencja Interaktywna WellComm
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.04.2023, 10:23 |
Źródło informacji | Agencja Interaktywna WellComm |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Kolejny rocznik ekspertów ukończył Akademię Wodorową ORLEN PAP
Trzydziestu studentów nauk ścisłych, ekonomicznych i humanistycznych zostało absolwentami drugiej edycji Akademii Wodorowej ORLEN - unikalnego na skalę światową szkolenia, łączącego zajęcia teoretyczne na uczelniach wyższych z praktykami w najbardziej innowacyjnych zakładach przemysłowych. Na najlepszych czekają płatne staże w ORLEN i u partnerów programu.- 02.07.2024, 09:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom