Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pomysł, aby bliżej zapoznać z miastem przede wszystkim swoich pracowników, pojawił się w zespole SOFTSWISS po otwarciu drugiego z kolei centrum programistycznego w Polsce. Już od kilku lat biuro firmy produktowej z powodzeniem działało w Poznaniu, a wiosną tego roku wiodący światowy twórca oprogramowania rozszerzył swoją obecność na polskim rynku IT. Nową lokalizacją stała się prestiżowa dzielnica biznesowa w nowoczesnym centrum Warszawy.
Dla wielu pracowników miasto jest nowe i nieznane. Tak samo jak i dla dziesiątków specjalistów z innych firm z branży IT z różnych krajów, którzy wybierają Warszawę jako miejsce pracy dla swoich zespołów. Dlatego właśnie SOFTSWISS zdecydowała się przeprowadzić serię wycieczek po najciekawszych i najpiękniejszych miejscach polskiej stolicy, aby każdy mógł bliżej zapoznać się z miastem i poczuć się komfortowo w nowym miejscu. W czerwcu zaproszono wszystkich zainteresowanych z miejscowej wspólnoty IT, aby przyłączyli się do interaktywnych wycieczek z przewodnikiem.
Propozycja była na tyle aktualna, że lista uczestników pierwszej niedzielnej wycieczki zapełniła się w ciągu zaledwie kilku godzin po ogłoszeniu. A wycieczka była poświęcona zapoznaniu z nową infrastrukturą centrum biznesowego Warszawy. Uczestnicy dowiedzieli się wszystkiego o najwyższym budynku w Polsce, Warsaw Spire, zapoznali się z powstającym Muzeum Sztuki Nowoczesnej, z hubem IT polskiej stolicy, gdzie znajduje się nowe nowoczesne biuro SOFTSWISS i, rzecz jasna, teraz wiedzą już wszystko o wieżowcach, które stały się nieodłączną częścią miasta.
„Pracownicy naszej firmy mieszkają na całym świecie, mogą swobodnie się przemieszczać pomiędzy krajami i wybierać wygodne miejsce do pracy. Z jednej strony przeprowadzka stanowi możliwość zobaczenia świata, zapoznania się z nową kulturą, a z drugiej strony wywołuje mimo wszystko stres. Potrzeba czasu, żeby się zaadaptować, żeby nowe miasto stało się dla nas znajome i bliskie. Otwierając oddział międzynarodowej firmy w innym kraju, staramy się zapoznać pracowników i ich rodziny z historią miasta i jego kulturowym dziedzictwem. Dla nas jest to nieodłączny gest szacunku w stosunku do miejsca, które stało się domem dla naszych specjalistów” - komentuje Walentina Bagnija, dyrektor ds. marketingu SOFTSWISS.
W czerwcu w ramach projektu „Warszawa 360°: Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS” zaplanowano jeszcze dwie wycieczki. Jedna z nich będzie poświęcona historii i legendom Starego Miasta w Warszawie, a druga - jednemu z najpiękniejszych zabytków w Polsce, parkowi Łazienki Królewskie. Uroczym akordem finałowym stanie się koncert na żywo w Łazienkach, gdzie najlepsi polscy i zagraniczni pianiści pod gołym niebem zagrają muzykę Chopina.
Firma oczekuje, że dzięki projektowi tylko w czerwcu około 100 specjalistom z branży IT uda się zapoznać z historią Warszawy.
SOFTSWISS - międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem i oficjalnymi przedstawicielstwami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firmą na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w sferze rozrywek online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe kategorii „Najlepsze miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii „Best affiliate tracking software”. A w 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klienta roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.
Źródło informacji: SOFTSWISS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 19.06.2023, 10:07 |
| Źródło informacji | SOFTSWISS |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Konferencja PAP „Media Przyszłości”: tylko rzetelne, jakościowe dziennikarstwo zapewnia dostęp do prawdy
- 05.12.2025, 13:57
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
KFB Technologies uruchamia opartą o AI platformę do zarządzania emisjami przemysłowymi
KFB Technologies, europejski lider w obszarze wibroakustyki i rozwiązań prośrodowiskowych dla przemysłu, uruchomił pionierską usługę pozwalającą na kompleksowe monitorowanie i zarządzanie emisjami w zakresie hałasu, drgań, jakości powietrza, wody i gleby. Nowatorski projekt powstał z myślą o firmach z sektora przemysłowego, budowlanego i projektów smart cities.- 05.12.2025, 10:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: KFB Technologies
-
Image
Rolls-Royce uruchamia w Krakowie Global Capability Centre. Będzie koncentrować się na kreowaniu innowacyjnych rozwiązań, przyciąganiu talentów i rozwoju w Europie
Rolls-Royce (LSE: RR., ADR: RYCEY) otwiera dziś nowe Global Capability Centre (GCC) w Krakowie – to ważny krok, który pokazuje zaangażowanie firmy w regionie oraz zaufanie do potencjału rozwoju w Polsce.- 04.12.2025, 15:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Rolls-Royce
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ