Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Uczestnicy w ramach programu partnerskiego wskazują potencjalne firmy mogące być zainteresowane zbudowaniem strony internetowej i ułatwieniem jej odnalezienia w wyszukiwarce Google, następnie doradcy WeNet bezpłatnie generują personalizowane działania/oferty mogące zaspokoić aktualne i przyszłe potrzeby poleconej firmy. Korzyści z udziału w programie są trójstronne - WeNet pozyskuje nowych klientów, partner programu ma transparentne korzyści z poleceń, a nowy klient zyskuje atrakcyjne warunki współpracy oraz profesjonalne wsparcie Doradców Internetowych 2.0 WeNet. Programem objęte są trzy flagowe produkty WeNet: SEO, strony WWW, Marketing Lokalny.
„Program wzajemnych poleceń wykorzystuje siłę rekomendacji. Buduje również relacje biznesowe, które wzmacniają współpracę. Cieszymy się, że Select Partner Program wzbudził tak duże zainteresowanie wśród naszych klientów. W programie uczestniczy już ponad 400 przedsiębiorców - świadczy to o zaufaniu do marki i oferowanych przez nas usług. Dzięki tej nowej formie aktywności biznesowej wchodzimy na nowy, wyższy poziom współpracy” - podsumowuje Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu WeNet Group S.A.
Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą może zostać partnerem B2B programu. Wystarczy wypełnić formularz na stronie WeNet i po uzyskaniu akceptacji zgłoszenia rozpocząć działanie.
WeNet przygotował dla każdego uczestnika programu indywidulany formularz, poprzez który polecone przez danego przedsiębiorcę firmy mogą wysłać do WeNet zapytanie. Rozwiązanie to automatyzuje obsługę programu poleceń po stronie partnera, porządkuje współpracę oraz ułatwia wzajemne rozliczenia.
„Każdy polecony klient zyskuje bezpłatny, szczegółowy audyt obecnych osiągnięć widoczności firmy w sieci, wraz z zaopiniowaniem produktów i usługi najbardziej odpowiadających aktualnym potrzebom biznesowym, dzięki narzędziom, wiedzy i doświadczeniu Doradców Internetowych 2.0. Nowi Partnerzy zyskują wymierne korzyści, a także możliwość wspólnych działań brandingowych wspierających rozpoznawalność marki uczestników programu , a co za tym idzie możliwość pozyskania nowych klientów” - dodaje Arkadiusz Wrzalik, dyrektor sprzedaży ds. Partnerstw w WeNet Group S.A.
Zainteresowanych współpracą WeNet zaprasza do zapoznania się z informacjami na temat Select Program Partner.
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.07.2023, 11:02 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ