Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jak podkreślali przedstawiciele Grup Mlekovita oraz Cedrob, wartości jakie reprezentują oba przedsiębiorstwa powinny aktywnie wspierać sposób postrzegania polskiej żywności nie tylko na rodzimym rynku, ale również na tym ogólnoświatowym. Właśnie dlatego zarządy Mlekovity i Cedrobu postanowiły zrealizować inicjatywę promocyjną pod hasłem „Polski Stół Liderów”, którą to uruchomiono na tegorocznym Forum Ekonomicznym w Karpaczu na stoisku wystawienniczym obu firm. Efektem wspólnego projektu - z aktywnym udziałem mediów i przedstawicieli branży - będzie wzmocnienie współpracy producentów sektora rolno-spożywczego i zwiększenie pozycji rynkowej polskiej żywności.
A jakie cechy sektora spożywczego i polskiej żywności, zdaniem inicjatorów projektu „Polski Stół Liderów”, warto promować? Oto te najistotniejsze:
- Jakość wyrobów - do konsumentów powinny trafiać wyłącznie zdrowe i bezpieczne produkty, dlatego ich najwyższa jakość jest priorytetem producentów.
- Innowacyjność, nieszablonowe rozwiązania oraz dynamiczny rozwój sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym.
- Rozwój technologii, unowocześnianie zakładów produkcyjnych i inwestycje w rozwój kompetencji zespołów.
- „Czyste etykiety” produktowe.
- Zrównoważony rozwój i skuteczny nadzór operacyjny szczególnie nad procesami produkcyjnymi, które mogą mieć jakikolwiek wpływ na środowisko.
- Szacunek dla ludzi i prawa oraz zaufanie klientów.
- Kompletny łańcuch produkcji - od pola do stołu - gwarancją jakości i bezpieczeństwa żywności na każdym etapie jej produkcji.
- Polski kapitał i patriotyzm konsumencki.
Uczestnicy projektu wyrażają nadzieję na pełen sukces tej inicjatywy.
Źródło informacji: Cedrob Foods S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.09.2024, 12:16 |
Źródło informacji | Cedrob Foods S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Perma-Pipe International Holdings, Inc. ogłasza wyniki finansowe za czwarty kwartał oraz za rok finansowy 2024
• Spółka wygenerowała sprzedaż netto w wysokości 45,0 mln USD w omawianym kwartale i 158,4 mln USD w całym roku.
• Dochód przed opodatkowaniem wyniósł 5,3 mln USD w omawianym kwartale i 18,5 mln USD w całym roku.
• Wartość zamówień wyniosła 138,1 mln USD w dniu 31 stycznia 2025 r. w porównaniu z 68,5 mln USD w dniu 31 stycznia 2025 r.- 05.05.2025, 13:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Pochodzenie ma znaczenie - kupujmy polskie truskawki
W sklepach mamy dwa rodzaje owoców - polskie i importowane. Dowiedz się, dlaczego to dwa różne produkty? Dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od importowanych? Jak rozpoznać polską truskawkę? Skąd bierze się różnica w cenie? W związku z tym, o co powinniśmy dbać jako Polacy, konsumenci i producenci? Dla miłośników owoców jagodowych, odpowiedź na pytanie: dlaczego truskawki to superowoce?- 05.05.2025, 12:20
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Rimini Street ogłasza wyniki finansowe i operacyjne za I kwartał 2025 r.
- 05.05.2025, 11:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ