Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jak podkreślali przedstawiciele Grup Mlekovita oraz Cedrob, wartości jakie reprezentują oba przedsiębiorstwa powinny aktywnie wspierać sposób postrzegania polskiej żywności nie tylko na rodzimym rynku, ale również na tym ogólnoświatowym. Właśnie dlatego zarządy Mlekovity i Cedrobu postanowiły zrealizować inicjatywę promocyjną pod hasłem „Polski Stół Liderów”, którą to uruchomiono na tegorocznym Forum Ekonomicznym w Karpaczu na stoisku wystawienniczym obu firm. Efektem wspólnego projektu - z aktywnym udziałem mediów i przedstawicieli branży - będzie wzmocnienie współpracy producentów sektora rolno-spożywczego i zwiększenie pozycji rynkowej polskiej żywności.
A jakie cechy sektora spożywczego i polskiej żywności, zdaniem inicjatorów projektu „Polski Stół Liderów”, warto promować? Oto te najistotniejsze:
- Jakość wyrobów - do konsumentów powinny trafiać wyłącznie zdrowe i bezpieczne produkty, dlatego ich najwyższa jakość jest priorytetem producentów.
- Innowacyjność, nieszablonowe rozwiązania oraz dynamiczny rozwój sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym.
- Rozwój technologii, unowocześnianie zakładów produkcyjnych i inwestycje w rozwój kompetencji zespołów.
- „Czyste etykiety” produktowe.
- Zrównoważony rozwój i skuteczny nadzór operacyjny szczególnie nad procesami produkcyjnymi, które mogą mieć jakikolwiek wpływ na środowisko.
- Szacunek dla ludzi i prawa oraz zaufanie klientów.
- Kompletny łańcuch produkcji - od pola do stołu - gwarancją jakości i bezpieczeństwa żywności na każdym etapie jej produkcji.
- Polski kapitał i patriotyzm konsumencki.
Uczestnicy projektu wyrażają nadzieję na pełen sukces tej inicjatywy.
Źródło informacji: Cedrob Foods S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.09.2024, 12:16 |
Źródło informacji | Cedrob Foods S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Andersen Consulting rozszerza platformę, nawiązując współpracę z HTP Group
- 17.07.2025, 09:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Konsumenci w krajach UE chcą mieć lepszy dostęp do danych zawartych na etykietach energetycznych
Badanie konsumenckie przeprowadzone w okresie listopad 2024 r. - styczeń 2025 r. wśród ponad 2 500 interesariuszy w 10 krajach UE wskazuje, że jest zapotrzebowanie na bardziej wiarygodne informacje na temat produktów zużywających energię oraz lepszy dostęp do takich informacji. Wkrótce pojawią się nowe rozwiązania cyfrowe.- 17.07.2025, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowa Agencja Poszanowania Energii
-
Image
Energia przyszłości potrzebuje inwestycji
Jednymi z głównych wyzwań europejskiego przyszłego systemu elektroenergetycznego będą jego elastyczność, zapewnienie wystarczających mocy i dookreślenie roli wytwórczych jednostek sterowalnych. Warszawski Stoen Operator przeznacza setki milionów złotych na rozwój sieci, by sprostać rosnącym potrzebom aglomeracji. Prowadzi w stolicy innowacyjne projekty, które mają na celu sukcesywną modernizację infrastruktury energetycznej i wsparcie rozwoju elektromobilności.- 17.07.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stoen Operator
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ