Newsletter

Promocja polskiej żywności przy Polskim Stole Liderów ruszyła w Karpaczu

06.09.2024, 12:16aktualizacja: 06.09.2024, 12:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Cedrob Foods
Cedrob Foods
Grupy Cedrob i Mlekovita podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu uruchomiły projekt związany z promocją polskiej żywności i rodzimych producentów. Branżowym liderom zależy, by wartości i wkład w polski przemysł spożywczy, jakie reprezentują te koncerny, wspierały sposób postrzegania rodzimej żywności nie tylko na krajowym rynku, ale również na arenie międzynarodowej.

Jak podkreślali przedstawiciele Grup Mlekovita oraz Cedrob, wartości jakie reprezentują oba przedsiębiorstwa powinny aktywnie wspierać sposób postrzegania polskiej żywności nie tylko na rodzimym rynku, ale również na tym ogólnoświatowym. Właśnie dlatego zarządy Mlekovity i Cedrobu postanowiły zrealizować inicjatywę promocyjną pod hasłem „Polski Stół Liderów”, którą to uruchomiono na tegorocznym Forum Ekonomicznym w Karpaczu na stoisku wystawienniczym obu firm. Efektem wspólnego projektu - z aktywnym udziałem mediów i przedstawicieli branży - będzie wzmocnienie współpracy producentów sektora rolno-spożywczego i zwiększenie pozycji rynkowej polskiej żywności.

A jakie cechy sektora spożywczego i polskiej żywności, zdaniem inicjatorów projektu „Polski Stół Liderów”, warto promować? Oto te najistotniejsze:

  • Jakość wyrobów - do konsumentów powinny trafiać wyłącznie zdrowe i bezpieczne produkty, dlatego ich najwyższa jakość jest priorytetem producentów.
  • Innowacyjność, nieszablonowe rozwiązania oraz dynamiczny rozwój sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym.
  • Rozwój technologii, unowocześnianie zakładów produkcyjnych i inwestycje w rozwój kompetencji zespołów.
  • „Czyste etykiety” produktowe.
  • Zrównoważony rozwój i skuteczny nadzór operacyjny szczególnie nad procesami produkcyjnymi, które mogą mieć jakikolwiek wpływ na środowisko.
  • Szacunek dla ludzi i prawa oraz zaufanie klientów.
  • Kompletny łańcuch produkcji - od pola do stołu - gwarancją jakości i bezpieczeństwa żywności na każdym etapie jej produkcji.
  • Polski kapitał i patriotyzm konsumencki.

Uczestnicy projektu wyrażają nadzieję na pełen sukces tej inicjatywy.

Źródło informacji: Cedrob Foods S.A.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 06.09.2024, 12:16
Źródło informacji Cedrob Foods S.A.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ