Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jak podkreślali przedstawiciele Grup Mlekovita oraz Cedrob, wartości jakie reprezentują oba przedsiębiorstwa powinny aktywnie wspierać sposób postrzegania polskiej żywności nie tylko na rodzimym rynku, ale również na tym ogólnoświatowym. Właśnie dlatego zarządy Mlekovity i Cedrobu postanowiły zrealizować inicjatywę promocyjną pod hasłem „Polski Stół Liderów”, którą to uruchomiono na tegorocznym Forum Ekonomicznym w Karpaczu na stoisku wystawienniczym obu firm. Efektem wspólnego projektu - z aktywnym udziałem mediów i przedstawicieli branży - będzie wzmocnienie współpracy producentów sektora rolno-spożywczego i zwiększenie pozycji rynkowej polskiej żywności.
A jakie cechy sektora spożywczego i polskiej żywności, zdaniem inicjatorów projektu „Polski Stół Liderów”, warto promować? Oto te najistotniejsze:
- Jakość wyrobów - do konsumentów powinny trafiać wyłącznie zdrowe i bezpieczne produkty, dlatego ich najwyższa jakość jest priorytetem producentów.
- Innowacyjność, nieszablonowe rozwiązania oraz dynamiczny rozwój sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym.
- Rozwój technologii, unowocześnianie zakładów produkcyjnych i inwestycje w rozwój kompetencji zespołów.
- „Czyste etykiety” produktowe.
- Zrównoważony rozwój i skuteczny nadzór operacyjny szczególnie nad procesami produkcyjnymi, które mogą mieć jakikolwiek wpływ na środowisko.
- Szacunek dla ludzi i prawa oraz zaufanie klientów.
- Kompletny łańcuch produkcji - od pola do stołu - gwarancją jakości i bezpieczeństwa żywności na każdym etapie jej produkcji.
- Polski kapitał i patriotyzm konsumencki.
Uczestnicy projektu wyrażają nadzieję na pełen sukces tej inicjatywy.
Źródło informacji: Cedrob Foods S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.09.2024, 12:16 |
Źródło informacji | Cedrob Foods S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Od koncepcji do działania: CIIE wspiera światowy rozwój dzięki współpracy opartej na integracji
- 26.06.2025, 15:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Nowy raport ujawnia, że większość europejskich firm nie jest w pełni gotowa na wejście w życie Europejskiego Aktu o Dostępności EAA
Raport firmy Evinced dotyczący gotowości do wdrożenia EAA wskazuje na utrzymujące się wyzwania i niedoinwestowanie tuż przed terminem wejścia w życie Aktu wyznaczonym na 28 czerwca.- 26.06.2025, 15:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
EP Cargo Trucking zmniejsza zużycie paliwa i zwiększa wydajność kierowców
EP Cargo Trucking to czeska firma logistyczna specjalizująca się w transporcie drogowym materiałów sypkich na terenie Europy Środkowej. Założona w 1993 roku, a obecnie będąca częścią EPH, działa zarządzając flotą ponad 120 pojazdów w Czechach, na Słowacji, w Polsce, na Węgrzech, w Austrii i Niemczech. Firma oferuje różnorodne rozwiązania transportowe, takie jak silosy, wywrotki, ruchome podłogi i usługi kontenerowe.- 26.06.2025, 14:54
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Webfleet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ