Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sztuczna inteligencja funkcjonuje w biznesie od bardzo dawna, ale obecnie jest w fazie niesamowicie burzliwej transformacji. Przechodzimy do modeli generatywnych, opartych na potężnych modelach językowych. Dzięki temu łączą one świat, który wcześniej zajmował się głównie >>działaniami w tle<<, z komunikacją z klientem czy pracownikiem – przekonywał Grzegorz Chudek, dyrektor zarządzający Accenture podczas 16. Kongresu Bankowości Detalicznej.
Zdaniem eksperta reprezentującego globalną firmę świadczącą usługi w obszarze technologii cyfrowych, GenAI może wpływać na dwa główne obszary: przychodowy i kosztowy.
„Pierwsza oznacza możliwość wsparcia obsługi klienta poprzez dostarczanie informacji o ofercie, prezentację produktów, prowadzenie sprzedaży. Z kolei po stronie kosztowej AI może automatyzować wiele powtarzalnych zadań w back‑office, takich jak obsługa reklamacji” – powiedział Grzegorz Chudek.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 28.11.2024, 13:47 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |