Newsletter

Fundacja Grand Press ogłasza nominowanych w pierwszej edycji konkursu Grand ESG

24.03.2025, 10:15aktualizacja: 24.03.2025, 12:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fundacja Grand Press
Fundacja Grand Press
Konkurs, konferencja i gala Grand ESG zostały powołane dla nagradzania najlepszych praktyk z zakresu ESG, mądre i odpowiedzialne ich komunikowanie oraz docenianie liderów, którzy aktywnie wspierają zrównoważony rozwój społeczeństw, środowiska, biznesu i otoczenia.

Na konkurs można było zgłosić najlepsze wdrożenie ESG i/lub najlepszą komunikację wdrożenia ESG. Nad każdą grupą obradowało oddzielne, 20-osobowe jury, którym przewodniczą: dla wdrożeń Mirella Panek-Owsiańska ekspertka CSR/ESG i zarządzania różnorodnością; dla komunikacji Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line.

W kategorii Najlepsze Wdrożenie ESG nominowane zostały następujące projekty (w kolejności alfabetycznej):

- „#REGENERACJA - kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas „Cichowlas Polskie Warzywa”
Współzgłaszający: Catchers

- „Elektroniczny System Medycyny Szkolnej”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Fundacja Medicover

- „Emitel: działania na rzecz poprawy efektywności energetycznej spółki i ochrony środowiska realizowane przez Integratora infrastruktury przyszłości”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: Emitel

- „Glovo x Bank Żywności SOS - technologia w walce z marnowaniem jedzenia”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: Glovo Polska

- „Green Media Product”
Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketing
Zgłaszający: Ringier Axel Springer Polska

- „Innowacyjny model współpracy z KLIM - wsparcie rolnictwa regeneratywnego”
Sektor finansowy i ubezpieczeniowy
Zgłaszający: BNP Paribas Bank Polska

- „Nowa kotłownia biomasowa w fabryce VELUX w Gnieźnie”
Sektor budowlany
Zgłaszający: VELUX Polska

- „OBIEG - punkty ESG dla firm, wsparcie dla organizacji społecznych”
Sektor społeczny NGOZgłaszający: Fundacja BRDA

- „Obliczanie emisyjności produkcji za pomocą kalkulatora śladu węglowego w Papaya Films”
Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketingu
Zgłaszający: Papaya Films

- „Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji

- „Otwórz Swoje Ż w Grupie Żywiec”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Grupa Żywiec

- „Program Sprawny staż”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Fundacja Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami Integralia

- „Sieć Pokoleń od T-Mobile: Cyfrowa integracja seniorów”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: T-Mobile Polska
Współzgłaszający: 24/7Communication

- „W kierunku ZERA”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Carlsberg Polska

W kategorii Najlepsza komunikacja wdrożeń ESG nominowane zostały następujące projekty (w kolejności alfabetycznej):

- „#REGENERACJA - kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”
Sektor handlowy
Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas „Cichowlas Polskie Warzywa”
Współzgłaszającv: Catchers

- „#rePETujemy - butelka PET na rzecz środowiska”
Sektor produkcji przemysłowej - lekkiej, innej niż FMCG oraz ciężkiej
Zgłaszający: „ALPLA” Opakowania z tworzyw sztucznych
Współzgłaszającv: Catchers

- „Kampania społeczna »Dom zaczyna się od serca«
Sektor handlowy
Zgłaszający: PEPCO Poland
Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group

- „Logistyka dla gospodarki obiegu zamkniętego”
Sektor logistyczny i transportowy
Zgłaszający: DB Schenker
Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group

- „MAMY czas na zdrowie, czyli jak zmienić podejście pracujących mam do swojej choroby”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Haleon Poland

Współzgłaszający: Weber Shandwick, 45PR, Fundacja Share The Care

- „Wybory bez picu - Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji
Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group, Must Be Loud

- „Ptaszek Staszek ćwierka o ESG”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Carlsberg Polska

- Wear Your Story - druga edycja kampanii edukacyjnej »Dbaj o Ubranie«”
Sektor handlowy
Zgłaszający: LPP
Współzgłaszający: Lighthouse

- „Zdrowe Miasta
Sektor medyczny i farmaceutyczny
Zgłaszający: Grupa Lux Med

24 marca ruszyła sprzedaż biletów na konferencję i galę Grand ESG. Całodniowe wydarzenie odbędzie się 9 maja 2025 roku w SGH w Warszawie.

Szczegóły na GrandESG.pl

Organizator: Fundacja Grand Press

Partner merytoryczny i inicjujący konkursu: Garden of Words Group

Patronat honorowy nad konferencją: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Mecenas konferencji: ORLEN

Partner konferencji: Pepsico

Patroni instytucjonalni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations

Patroni medialni: Polskie Radio, PAP, „Tygodnik Powszechny”, „Forbes”, ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, ESG Trends, oesg.pl, RaportCSR.pl, esg.pl

Źródło informacji: Fundacja Grand Press

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 24.03.2025, 10:15
Źródło informacji Fundacja Grand Press
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ