Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Na konkurs można było zgłosić najlepsze wdrożenie ESG i/lub najlepszą komunikację wdrożenia ESG. Nad każdą grupą obradowało oddzielne, 20-osobowe jury, którym przewodniczą: dla wdrożeń Mirella Panek-Owsiańska ekspertka CSR/ESG i zarządzania różnorodnością; dla komunikacji Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line.
W kategorii Najlepsze Wdrożenie ESG nominowane zostały następujące projekty (w kolejności alfabetycznej):
- „#REGENERACJA - kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas „Cichowlas Polskie Warzywa”
Współzgłaszający: Catchers
- „Elektroniczny System Medycyny Szkolnej”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Fundacja Medicover
- „Emitel: działania na rzecz poprawy efektywności energetycznej spółki i ochrony środowiska realizowane przez Integratora infrastruktury przyszłości”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: Emitel
- „Glovo x Bank Żywności SOS - technologia w walce z marnowaniem jedzenia”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: Glovo Polska
- „Green Media Product”
Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketing
Zgłaszający: Ringier Axel Springer Polska
- „Innowacyjny model współpracy z KLIM - wsparcie rolnictwa regeneratywnego”
Sektor finansowy i ubezpieczeniowy
Zgłaszający: BNP Paribas Bank Polska
- „Nowa kotłownia biomasowa w fabryce VELUX w Gnieźnie”
Sektor budowlany
Zgłaszający: VELUX Polska
- „OBIEG - punkty ESG dla firm, wsparcie dla organizacji społecznych”
Sektor społeczny NGOZgłaszający: Fundacja BRDA
- „Obliczanie emisyjności produkcji za pomocą kalkulatora śladu węglowego w Papaya Films”
Sektor rozrywki, kultury, mediów i marketingu
Zgłaszający: Papaya Films
- „Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji
- „Otwórz Swoje Ż w Grupie Żywiec”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Grupa Żywiec
- „Program Sprawny staż”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Fundacja Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami Integralia
- „Sieć Pokoleń od T-Mobile: Cyfrowa integracja seniorów”
Sektor technologiczny i telekomunikacyjny ICT
Zgłaszający: T-Mobile Polska
Współzgłaszający: 24/7Communication
- „W kierunku ZERA”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Carlsberg Polska
W kategorii Najlepsza komunikacja wdrożeń ESG nominowane zostały następujące projekty (w kolejności alfabetycznej):
- „#REGENERACJA - kampania na rzecz rolnictwa regeneracyjnego”
Sektor handlowy
Zgłaszający: Jędrzej Cichowlas „Cichowlas Polskie Warzywa”
Współzgłaszającv: Catchers
- „#rePETujemy - butelka PET na rzecz środowiska”
Sektor produkcji przemysłowej - lekkiej, innej niż FMCG oraz ciężkiej
Zgłaszający: „ALPLA” Opakowania z tworzyw sztucznych
Współzgłaszającv: Catchers
- „Kampania społeczna »Dom zaczyna się od serca«
Sektor handlowy
Zgłaszający: PEPCO Poland
Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group
- „Logistyka dla gospodarki obiegu zamkniętego”
Sektor logistyczny i transportowy
Zgłaszający: DB Schenker
Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group
- „MAMY czas na zdrowie, czyli jak zmienić podejście pracujących mam do swojej choroby”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Haleon Poland
Współzgłaszający: Weber Shandwick, 45PR, Fundacja Share The Care
- „Wybory bez picu - Obywatelska Kontrola Wyborów Komitetu Obrony Demokracji”
Sektor społeczny NGO
Zgłaszający: Komitet Obrony Demokracji
Współzgłaszający: Komunikacja Plus Group, Must Be Loud
- „Ptaszek Staszek ćwierka o ESG”
Sektor produkcji masowych dóbr konsumpcyjnych FMCG
Zgłaszający: Carlsberg Polska
- Wear Your Story - druga edycja kampanii edukacyjnej »Dbaj o Ubranie«”
Sektor handlowy
Zgłaszający: LPP
Współzgłaszający: Lighthouse
- „Zdrowe Miasta
Sektor medyczny i farmaceutyczny
Zgłaszający: Grupa Lux Med
24 marca ruszyła sprzedaż biletów na konferencję i galę Grand ESG. Całodniowe wydarzenie odbędzie się 9 maja 2025 roku w SGH w Warszawie.
Szczegóły na GrandESG.pl
Organizator: Fundacja Grand Press
Partner merytoryczny i inicjujący konkursu: Garden of Words Group
Patronat honorowy nad konferencją: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Mecenas konferencji: ORLEN
Partner konferencji: Pepsico
Patroni instytucjonalni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations
Patroni medialni: Polskie Radio, PAP, „Tygodnik Powszechny”, „Forbes”, ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, ESG Trends, oesg.pl, RaportCSR.pl, esg.pl
Źródło informacji: Fundacja Grand Press
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.03.2025, 10:15 |
Źródło informacji | Fundacja Grand Press |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Ożywienie w produkcji Syracuse Lemon PGI, ale eksport wciąż skromny
W latach 2022-2023 produkcja żółtych owoców cytrusowych wzrosła o 28,7%, a wartość konsumpcyjna o 16,7%. Dane z Ismea - badanie Qalitivita 2024.
Projekt LemON finansowany przez Unię Europejską promuje cytrynę również na zagranicznych rynkach Polski i Rumunii.- 25.03.2025, 11:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
Allegro ponownie liderem obsługi klienta - najnowsze badanie pokazuje kluczową rolę logistyki
Allegro po raz kolejny umacnia swoją pozycję lidera w obsłudze klienta - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego na zlecenie platformy*. Klienci wysoko oceniają swoje doświadczenia zakupowe, a kluczowym czynnikiem ich satysfakcji okazuje się jakość dostaw. Allegro osiągnęło imponujący wynik Net Promoter Score (NPS) na poziomie 70, znacznie wyprzedzając drugą pozycję w zestawieniu (NPS 53).- 25.03.2025, 11:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Allegro
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ