Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Banská Bystrica, 01.04.2025 – Zmiana nazwy z Alfa Bio s.r.o. na New Originals (SK) s.r.o. podkreśla silną przynależność do grupy i wskazuje na jednolitą tożsamość firmy oraz wspólne zaangażowanie w realizację celów. Choć nazwa firmy ulega zmianie, nadal pozostaje wierna swoim podstawowym wartościom: pełnowartościowym produktom, wartościom rodzinnym, innowacjom, jakości i niezawodności. Równocześnie New Originals (SK) s.r.o. kontynuuje rozwój na rynku europejskim. ze szczególnym uwzględnieniem Polski, gdzie marka LUNTER cieszy się rosnącą rozpoznawalnością i uznaniem.
Jako firma o słowackich korzeniach, New Originals (SK) s.r.o. nadal będzie opierać się na sprawdzonym połączeniu lokalnej przedsiębiorczości i nieustannej innowacji. Ten strategiczny krok podkreśla ambicję firmy, aby jeszcze bardziej umocnić swoją pozycję w Polsce, oferując wysokiej jakości roślinne produkty, które odpowiadają na potrzeby polskich konsumentów.
„Od momentu założenia firmy przez mojego ojca Jána Luntera, konsekwentnie koncentrujemy się na rozwoju, postępie i zrównoważonym wzroście. Ekspansja na kolejne rynki to ważny krok w dalszym rozwoju naszej firmy i kontynuacja naszej długoletniej historii sukcesu” - mówi Juraj Lunter, Chief Manufacturing Officer w Originals Company.
Zmiana nazwy ma charakter czysto formalny i nie wpływa na strukturę prawną ani portfolio produktów. „Jako część The New Originals Company, New Originals (SK) s.r.o. nadal dostarcza wyjątkowe produkty i usługi naszym klientom i partnerom. Doceniamy zaufanie i lojalność i cieszymy się na dalszą współpracę i rozwój naszej udanej kooperacji na obiecującym i rosnącym rynku” - mówi Matthias Krön, CEO New Originals Company.
LUNTER - pionier tofu od ponad 30 lat
Popularna i dobrze znana marka LUNTER pozostaje niezmieniona i kontynuuje swoją historię jako pionier tofu z nowym i świeżym designem. Od ponad 30 lat LUNTER specjalizuje się w wytwarzaniu wysokiej jakości tofu z wykorzystaniem naturalnych składników, tradycyjnych metod produkcji i bez zbędnych dodatków. Chłodzone pasty LUNTER w różnych smakach również cieszą się dużą popularnością, oferując nowe, smaczne opcje kulinarne. Marka stawia na to, aby jedzenie roślinne było dostępne i atrakcyjne dla szerokiego grona odbiorców - niezależnie od tego, czy są to długoletni entuzjaści tofu, kulinarni odkrywcy czy osoby poszukujące zdrowych opcji posiłków. To podejście przyczynia się w dużej mierze do sukcesu marki - LUNTER jest liderem tofu na Słowacji i w Czechach*.
Początki LUNTER sięgają Banskej Bystricy na Słowacji, gdzie założyciel Ján Lunter zaczął eksperymentować z tofu w małej piwnicy, jeszcze zanim diety roślinne stały się popularne. Jego wizją było uczynienie tofu produktem codziennego użytku, dostępnym nie tylko dla wegetarian, ale dla każdego. Dziś ta sama pionierska wizja napędza rozwój marki, łącząc innowacyjność z wiernym trzymaniem się swoich pierwotnych wartości.
LUNTER wchodzi w nową erę z nowym designem
LUNTER, pionier tofu, wkracza w nową erę z odświeżoną, nowoczesną tożsamością marki. Od 1 kwietnia 2025 roku tofu LUNTER pojawi się na półkach w nowym, przyjaznym konsumentowi opakowaniu, zaprojektowanym z myślą o ułatwieniu wyboru i zachęceniu do gotowania w domu. Nowy design ma dodatkowe zalety - pomoże konsumentom łatwiej rozróżniać produkty i wybrać odpowiedni w zależności od potrzeb. Dzięki nowym kolorom i elementom graficznym marka wyróżnia się na tle innych, odbiegając od powszechnych zielonych odcieni charakterystycznych dla produktów roślinnych.
O The New Originals Company
Założona w Wiedniu, The New Originals Company to wiodący europejski producent tofu, posiadający zakłady produkcyjne w Niemczech, na Słowacji, w Rumunii i Holandii. W jej portfolio znajdują się znane marki takie jak Lunter, Omami, SoFine i Inedit. Dodatkowo dzięki współpracy ze specjalistą od marek prywatnych Plant Republic, The New Originals Company dostarcza swoje produkty europejskim detalistom, przemysłowi oraz klientom markowym.
Nazwa firmy odzwierciedla jej misję: tworzyć innowacyjne produkty, które bazują na bogatej tradycji tofu, kładąc nacisk na jakość i transparentność na każdym etapie łańcucha dostaw. Łącząc tradycyjne metody z nowoczesnymi potrzebami dietetycznymi, The New Originals Company jest pionierem nowej kultury żywności na przyszłość. Firma angażuje się w zrównoważony rozwój, ściśle współpracując z lokalnymi rolnikami i stosując łagodne techniki przetwórstwa, aby zapewnić najwyższą jakość produktów.
*Zgodnie z danymi NielsenIQ 2024
Źródło: New Originals Company
KONTAKT:
New Originals Company
Karin Dorfner
tel. +43 664 451 7452
e-mail: karin.dorfner@neworiginals.company
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.04.2025, 12:46 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ