Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Marka LUNTER otwiera nowy rozdział swojej historii - z odświeżoną identyfikacją wizualną, nowoczesną komunikacją i rebrandingiem, który opiera się na silnych wartościach, wysokiej jakości składnikach i wyrazistym designie. Całość wspiera międzynarodowa kampania cyfrowa, łącząca smak, emocje i poczucie humoru - elementy rzadko spotykane w segmencie żywności roślinnej.
Coś więcej niż tylko ładne opakowanie
Nowa kampania promująca rebranding produktów LUNTER to nie tylko zmiana wyglądu. To pełna lekkości i dystansu komunikacja, dzięki której marka z odwagą pokazuje, że tofu zasługuje na miejsce przy każdym stole.
Zamiast klasycznych ujęć produktowych skupiających się na opakowaniach, kampania bazuje na znanym każdemu doświadczeniu: przy jedzeniu trudno trzymać się etykiet - zwłaszcza, gdy coś naprawdę smakuje. Ta gra znaczeń stanowi oś narracyjną, łącząc nowy design z czystą przyjemnością jedzenia.
LUNTER stawia na humor i luz, aby przełamać stereotypy dotyczące tofu.
„Nasza nowa komunikacja pokazuje, że tofu nie musi być nudne ani skomplikowane. Postawiliśmy na lekkość, zabawę i ciepły ton, który łamie uprzedzenia i przekonuje, że tofu może być pysznym, naturalnym elementem nawet najbardziej tradycyjnych dań“ - mówi Martina Schmidt, CMO New Originals Company.
Głównym elementem kampanii jest spot, w którym gotuje babcia - ku zaskoczeniu wszystkich. Jej danie robi wrażenie na całej rodzinie. Kampania zawiera też krótsze formaty produktowe i prowadzona jest online w Polsce, Czechach i na Słowacji.
„Tofu jest wszechstronne, łatwe w przygotowaniu i naprawdę pyszne - czy to kolacja, czy deser. Wierzymy, że kampania przekona tych, którzy wcześniej nie dawali tofu szansy“ - dodaje Dominika Bielska, Marketing Manager LUNTER Poland.
Wyróżnia się na półce
Rebranding LUNTER to więcej niż nowy wygląd. To krok w stronę marki nowoczesnej, przyjaznej, ale jednocześnie zakorzenionej w wartościach.
Nowe, kolorowe opakowania z wyrazistym logo wyróżniają się na tle zieleni produktów roślinnych. Lepsza nawigacja w portfolio, czytelne benefity i apetyczny food styling sprawiają, że opakowanie nie tylko przyciąga wzrok, ale i ułatwia wybór konsumentom.
Influencerzy, którzy bawią i inspirują
W kampanii udział biorą znane twarze z mediów społecznościowych. Ze Słowacji i Czech wyróżnia się Ben Cristovao - popularny artysta i influencer o dużym zasięgu. W Polsce do współpracy zaproszono Michała Korkosza (@rozkoszny), a także twórców takich jak @miloscodkuchni, @zdrowo_w_15_minut i @dietetyczne_cuda_wianki. Ich autentyczne, kulinarne treści pozwalają marce dotrzeć do nowych odbiorców i poszerzać grupy docelowe.
Nowy styl, ta sama jakość LUNTER pozostaje wierny swoim wartościom: produkty powstają z lokalnych, wysokiej jakości ziaren soi z dorzecza Dunaju, przetwarzanych tradycyjną metodą, bez zbędnych dodatków. Czysty skład, autentyczny smak i wysoka wartość odżywcza to podstawa, dzięki której marka od lat utrzymuje pozycję lidera segmentu. Dzięki nowej komunikacji trafia także do tych, którzy wcześniej omijali tofu.
„Nowy styl komunikacji LUNTER opiera się na lekkości, humorze i autentyczności. Z szacunkiem do tradycji, ale z otwartością na zmiany, sięgamy po znane kulturowo tropy i odrobinę przesady, by dotrzeć do szerszego grona w Polsce, Czechach i na Słowacji“ - mówi Natália Gaberová, Communication Manager marki LUNTER. „Pokazujemy, że tofu może zagościć na każdym, nawet najbardziej tradycyjnym stole - z uśmiechem, smakiem i otwartością na kulinarne odkrycia. Bo tofu? Mmm... to mogę!“ - dodaje.
Materiały wideo:
https://www.youtube.com/watch?v=BYiMKYd97kU&list=PLxlWzpYESNoVJWfHOyV9efwP147UT4TI9&index=5
https://www.youtube.com/watch?v=VTOP1YHrZqE
https://www.youtube.com/watch?v=Kqm-Dmn0-As&list=PLxlWzpYESNoVJWfHOyV9efwP147UT4TI9&index=6
Źródło informacji: LUNTER
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.06.2025, 09:00 |
Źródło informacji | LUNTER |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Prezes GPW na WGIS 2025: nasze indeksy są jednymi z najlepszych na świecie PAP
Ten rok, ostatnie miesiące były bardzo dobrym okresem dla polskiej giełdy, dla polskiego rynku kapitałowego. Nasze indeksy są jednymi z najlepszych na świecie – podkreślił Tomasz Bardziłowski, prezes zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, podczas konferencji Warsaw Global Investors Summit, która odbyła się 10 czerwca 2025 r. w siedzibie GPW. Konferencja, której współorganizatorami są Europejski Kongres Finansowy, Harvard Club of Poland i Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, ma na celu wspieranie dialogu na temat tego, w jaki sposób strategiczne inwestycje i międzynarodowa solidarność mogą wspólnie napędzać zrównoważony rozwój i wspólny dobrobyt.- 12.06.2025, 16:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Ekspert na WGIS 2025: dolar zasadniczo jest silny na całym świecie PAP
Utrata roli dolara w całym systemie jest trudna do wyobrażenia, przynajmniej w średnim okresie. A to dlatego, że Stany Zjednoczone mają najgłębsze rynki kapitałowe, dobre rządy prawa, a dolar zasadniczo jest silny na całym świecie – podkreślił Clay Lowery, Executive Vice President, Research and Policy Institute of International Finance, podczas konferencji Warsaw Global Investors Summit, która odbyła się 10 czerwca 2025 r. w siedzibie GPW. Konferencja, której współorganizatorami są Europejski Kongres Finansowy, Harvard Club of Poland i Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, a IIF partnerem, ma na celu wspieranie dialogu na temat tego, w jaki sposób strategiczne inwestycje i międzynarodowa solidarność mogą wspólnie napędzać zrównoważony rozwój i wspólny dobrobyt.- 12.06.2025, 16:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
EBI na WGIS 2025: w zeszłym roku finansowanie grupy EBI dla polskiej gospodarki sięgnęło 5,7 mld euro PAP
Polska jest piątym beneficjentem finansowania Europejskiego Banku Inwestycyjnego, tylko w zeszłym roku całkowite finansowanie grupy EBI dla polskiej gospodarki sięgnęło 5,7 mld euro – podkreślił Grzegorz Rabsztyn, Head of the EIB Group Office in Poland, podczas konferencji Warsaw Global Investors Summit, która odbyła się 10 czerwca 2025 r. w siedzibie GPW. Konferencja, której współorganizatorami są Europejski Kongres Finansowy, Harvard Club of Poland i Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, a EBI partnerem, ma na celu wspieranie dialogu na temat tego, w jaki sposób strategiczne inwestycje i międzynarodowa solidarność mogą wspólnie napędzać zrównoważony rozwój i wspólny dobrobyt.- 12.06.2025, 15:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ