Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Marka LUNTER otwiera nowy rozdział swojej historii - z odświeżoną identyfikacją wizualną, nowoczesną komunikacją i rebrandingiem, który opiera się na silnych wartościach, wysokiej jakości składnikach i wyrazistym designie. Całość wspiera międzynarodowa kampania cyfrowa, łącząca smak, emocje i poczucie humoru - elementy rzadko spotykane w segmencie żywności roślinnej.
Coś więcej niż tylko ładne opakowanie
Nowa kampania promująca rebranding produktów LUNTER to nie tylko zmiana wyglądu. To pełna lekkości i dystansu komunikacja, dzięki której marka z odwagą pokazuje, że tofu zasługuje na miejsce przy każdym stole.
Zamiast klasycznych ujęć produktowych skupiających się na opakowaniach, kampania bazuje na znanym każdemu doświadczeniu: przy jedzeniu trudno trzymać się etykiet - zwłaszcza, gdy coś naprawdę smakuje. Ta gra znaczeń stanowi oś narracyjną, łącząc nowy design z czystą przyjemnością jedzenia.
LUNTER stawia na humor i luz, aby przełamać stereotypy dotyczące tofu.
„Nasza nowa komunikacja pokazuje, że tofu nie musi być nudne ani skomplikowane. Postawiliśmy na lekkość, zabawę i ciepły ton, który łamie uprzedzenia i przekonuje, że tofu może być pysznym, naturalnym elementem nawet najbardziej tradycyjnych dań“ - mówi Martina Schmidt, CMO New Originals Company.
Głównym elementem kampanii jest spot, w którym gotuje babcia - ku zaskoczeniu wszystkich. Jej danie robi wrażenie na całej rodzinie. Kampania zawiera też krótsze formaty produktowe i prowadzona jest online w Polsce, Czechach i na Słowacji.
„Tofu jest wszechstronne, łatwe w przygotowaniu i naprawdę pyszne - czy to kolacja, czy deser. Wierzymy, że kampania przekona tych, którzy wcześniej nie dawali tofu szansy“ - dodaje Dominika Bielska, Marketing Manager LUNTER Poland.
Wyróżnia się na półce
Rebranding LUNTER to więcej niż nowy wygląd. To krok w stronę marki nowoczesnej, przyjaznej, ale jednocześnie zakorzenionej w wartościach.
Nowe, kolorowe opakowania z wyrazistym logo wyróżniają się na tle zieleni produktów roślinnych. Lepsza nawigacja w portfolio, czytelne benefity i apetyczny food styling sprawiają, że opakowanie nie tylko przyciąga wzrok, ale i ułatwia wybór konsumentom.
Influencerzy, którzy bawią i inspirują
W kampanii udział biorą znane twarze z mediów społecznościowych. Ze Słowacji i Czech wyróżnia się Ben Cristovao - popularny artysta i influencer o dużym zasięgu. W Polsce do współpracy zaproszono Michała Korkosza (@rozkoszny), a także twórców takich jak @miloscodkuchni, @zdrowo_w_15_minut i @dietetyczne_cuda_wianki. Ich autentyczne, kulinarne treści pozwalają marce dotrzeć do nowych odbiorców i poszerzać grupy docelowe.
Nowy styl, ta sama jakość LUNTER pozostaje wierny swoim wartościom: produkty powstają z lokalnych, wysokiej jakości ziaren soi z dorzecza Dunaju, przetwarzanych tradycyjną metodą, bez zbędnych dodatków. Czysty skład, autentyczny smak i wysoka wartość odżywcza to podstawa, dzięki której marka od lat utrzymuje pozycję lidera segmentu. Dzięki nowej komunikacji trafia także do tych, którzy wcześniej omijali tofu.
„Nowy styl komunikacji LUNTER opiera się na lekkości, humorze i autentyczności. Z szacunkiem do tradycji, ale z otwartością na zmiany, sięgamy po znane kulturowo tropy i odrobinę przesady, by dotrzeć do szerszego grona w Polsce, Czechach i na Słowacji“ - mówi Natália Gaberová, Communication Manager marki LUNTER. „Pokazujemy, że tofu może zagościć na każdym, nawet najbardziej tradycyjnym stole - z uśmiechem, smakiem i otwartością na kulinarne odkrycia. Bo tofu? Mmm... to mogę!“ - dodaje.
Materiały wideo:
https://www.youtube.com/watch?v=BYiMKYd97kU&list=PLxlWzpYESNoVJWfHOyV9efwP147UT4TI9&index=5
https://www.youtube.com/watch?v=VTOP1YHrZqE
https://www.youtube.com/watch?v=Kqm-Dmn0-As&list=PLxlWzpYESNoVJWfHOyV9efwP147UT4TI9&index=6
Źródło informacji: LUNTER
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.06.2025, 09:00 |
Źródło informacji | LUNTER |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Raport Polityki Insight i Enel X: DSR zmienia polską energetykę. Dalszy rozwój programu wymaga zmian regulacyjnych
• W latach 2025 - 2040 zapotrzebowanie na energię elektryczną może się zwiększyć z około 170 TWh do 200-225 TWh, a zapotrzebowanie na moc - z około 27 do 42 GW.
• Niezawodność systemu elektroenergetycznego wymaga rozwoju usług DSR, które pozwalają odbiorcom ograniczyć popyt na energię w okresach, gdy jest to konieczne.
• Realny udział DSR w mechanizmach mocowych na polskim rynku może sięgać około 10 proc. szczytowego zapotrzebowania, które wynosi około 27 GW.
• Raport Polityki Insight i Enel X pokazuje korzyści, jakie redukcja zapotrzebowania przyniosła systemowi elektroenergetycznemu i całemu rynkowi od 2017 roku.- 30.07.2025, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Enel X polska
-
Image
Projekty domów: co najbardziej wpływa na koszty budowy? Raport
Budowa domu to przedsięwzięcie, które wymaga nie tylko znacznych nakładów finansowych, lecz także świadomego podejmowania decyzji na każdym etapie inwestycji. Wybór projektu, technologii, rozwiązań konstrukcyjnych czy funkcjonalnych - każdy z tych elementów ma bezpośredni wpływ na ostateczny koszt realizacji marzenia o własnych czterech ścianach. W sytuacji, gdy koszty materiałów i robocizny systematycznie rosną, coraz więcej inwestorów poszukuje rzetelnych informacji, które pozwolą im zoptymalizować wydatki. W niniejszym raporcie przedstawiamy najbardziej aktualne dane dotyczące czynników kształtujących koszty budowy domu, korzystając z analiz rynkowych, wycen branżowych oraz doświadczenia ekspertów.- 30.07.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Tooba.pl
-
Vispero mianuje Rhondę Bassett Spiers na stanowisko dyrektorki generalnej, aby wspierać rozwój firmy i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
Ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w sektorze technologicznym stanie na czele podmiotu będącego światowym liderem w dziedzinie dostępności, aby poprowadzić firmę w kierunku dalszego rozwoju z uwzględnieniem potrzeb klientów.- 29.07.2025, 16:37
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ