Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Stephanskirchen – MARC O’POLO presents its Spring/Summer 2019 campaign with an international premiere: Top model Anna Ewers in front of the camera for the first time with her sisters, Andrea and Antonia Ewers.
Anna Ewers. One of the world’s most sought-after and successful models. Sometimes serious, sometimes laughing, always true to herself. Appearing in front of the camera with her sisters for the very first time. Three sisters who are friends. Also at Anna’s side: Julian Schneyder. Modern and edgy, with a natural nonchalance. Behind the camera: Alasdair McLellan, whose analogue photographs create intimacy while leaving room for the protagonists.
MARC O’POLO explores the theme of friendship with its S/S19 campaign, Friends. All you need.
“Friendship. That’s what really matters in life. It’s a theme that captures the zeitgeist and reflects the values of MARC O’POLO,” says Susanne Schwenger, CPO of MARC O’POLO.
Friends. They’re allies, companions, confidantes. And in times like these, they’re more important than ever. Friends share memories, a good dinner, a favorite sweater, a problem. Sometimes, they even share parents. Like top model Anna Ewers and her sisters, Andrea and Antonia. Each is a strong woman with her own direction. What matters is their cohesion. That being-at-home feeling they have with each other. Intimate, familiar, relaxed. Sometimes, friends are all you need.
Friends. The MARC O’POLO campaign song.
A tribute to friendship. Composed exclusively for MARC O’POLO by Iman Orths, a fresh talent from Manchester. Iman started piano at 7 and wrote her first song at 11. Her composition for the S/S19 campaign was inspired by the power of images. By Anna and her sisters. And by Iman’s intimate connection with her own sister, a friendship that means everything to her.
Campaign images (Copyright by MARC O’POLO // no fee for use until 31/5/2019) via https://drive.marc-o-polo.com/s/0HHlGwmTvn0dSB3
Landing page www.marc-o-polo.com/friends
ABOUT MARC O’POLO
MARC O’POLO stands for premium contemporary modern casual wear. Founded in Stockholm in 1967, the MARC O’POLO world today comprises the collections MARC O’POLO Modern Casual, MARC O’POLO DENIM, MARC O’POLO Shoes and MARC O’POLO Accessories, as well as the license collections MARC O’POLO Bodywear, Beachwear, Eyewear, Home, Junior and Legwear. www.marc-o-polo.com/friends
CONTACT:
Kristin Lauer
e-mail: KristinLauer@marc-o-polo.com
Credit:
Anna, Andrea & Antonia Ewers and Iman Orths 100management.de // www.iman.world
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.02.2019, 11:00 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Co to deficyt kaloryczny i jak wpływa na tkankę tłuszczową?
Aby skutecznie schudnąć i pozbyć się zbędnych kilogramów, trzeba obliczyć deficyt kaloryczny względem swojego zapotrzebowania energetycznego. W tym celu wykorzystuje się kalkulator uwzględniający PPM, CPM oraz poziom aktywności fizycznej, co pozwala ustalić liczbę kalorii potrzebnych do redukcji masy ciała. Zbyt duży deficyt kaloryczny może jednak spowolnić przemianę materii i negatywnie wpłynąć na tkankę mięśniową.- 07.10.2025, 11:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Fit Apetit
-
Image
Deloitte na EKF Ubezpieczenia: prywatne i publiczne systemy ochrony zdrowia mogą się doskonale uzupełniać z korzyścią dla wszystkich pacjentów PAP
„W najbliższych latach nie będziemy mieli problemu z brakiem zasobów czy lekarzy w ochronie zdrowia. Z tym, z czym już dzisiaj się mierzymy, to optymalne zaprojektowanie tego systemu, tak aby pacjent mógł jak najszybciej umówić się na wizytę: niezależnie od tego, czy ma abonament, ubezpieczenie, czy też przychodzi w ramach ubezpieczenia z NFZ. Produkty oferowane przez ubezpieczycieli mogą być świetnym uzupełnieniem systemu publicznego. Zresztą w bardzo wielu krajach ten mechanizm tak właśnie funkcjonuje” - podkreśla Władysław Mizia, consulting healthcare sector leader for Poland, Deloitte.- 06.10.2025, 15:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Najważniejszy kongres tej jesieni - już jutro Wizja Zdrowia i Hospital Management
7 i 8 października w Sheraton Grand Warsaw odbędzie się IX Kongres Wizja Zdrowia - Diagnoza i Przyszłość - Foresight Medyczny oraz XIX Hospital & Healthcare Management - najważniejsze jesienne wydarzenie poświęcone wyzwaniom systemu ochrony zdrowia w Polsce.- 06.10.2025, 15:06
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Termedia
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ