Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dzięki konkursowi Teva chce docenić działania, które mają na celu podniesienie komfortu w chorobie oraz nastroju pacjentów, zwłaszcza tych zmagających się z chorobami przewlekłymi. Nie zawsze opieka szpitalna i lekarska uwzględniają te aspekty. A przecież wiadomo, że uśmiech, dobre słowo, przyjazny gest mają moc terapeutyczną, obok samego leczenia.
Konkurs „Leczmy z troską!” ruszył 20 maja 2024 r. Do 15 września zainteresowane organizacje non profit mogą przesyłać relacje dotyczące swych ubiegłorocznych inicjatyw poprzez specjalny formularz dostępny na stronie www.teva.pl/leczmy-z-troska wraz ze szczegółowymi informacjami i regulaminem.
Konkurs potrwa do jesieni, gdy ogłoszonych zostanie pięcioro zwycięzców - twórców najbardziej innowacyjnych działań o szerokim zasięgu i dużej przydatności dla pacjentów oraz ich opiekunów. Laureaci otrzymają granty na dalszą działalność: nagroda główna to 40 tysięcy zł, a 4 nagrody finałowe wyniosą po 15 tysięcy zł. Zwieńczeniem projektu będzie uroczysta gala „Leczmy z troską!”.
Ambasadorami akcji są: Edyta Jungowska - aktorka, prof. Cezary Szczylik - onkolog, i Dorota Czekaj - prezeska Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, a prywatnie pacjentka.
Źródło informacji: Leczmy z troską
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.06.2024, 09:06 |
Źródło informacji | Leczmy z troską |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Lody na celowniku IJHARS. W kubeczku, w wafelku lub na patyku - sprawdzono, co kryje się w mrożonych pysznościach
Znakowanie lodów trochę kuleje i to zarówno u producentów, jak i w gastronomii, w sprzedaży bezpośredniej. IJHARS najwięcej zastrzeżeń miała do rodzaju informacji o lodach, umieszczanych na etykietach oraz udostępnianych klientom w czasie zakupu.- 08.08.2025, 15:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: IJHARS
-
Image
Tylko 1 na 5 toalet spełnia oczekiwania dotyczące higieny i czystości - wyniki najnowszego badania Tork [1]
Nieprzyjemne doświadczenie w toalecie skłania 52% ankietowanych do podejmowania działań wpływających negatywnie na przychody i reputację firmy.- 06.08.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Tork
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ