Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dzięki konkursowi Teva chce docenić działania, które mają na celu podniesienie komfortu w chorobie oraz nastroju pacjentów, zwłaszcza tych zmagających się z chorobami przewlekłymi. Nie zawsze opieka szpitalna i lekarska uwzględniają te aspekty. A przecież wiadomo, że uśmiech, dobre słowo, przyjazny gest mają moc terapeutyczną, obok samego leczenia.
Konkurs „Leczmy z troską!” ruszył 20 maja 2024 r. Do 15 września zainteresowane organizacje non profit mogą przesyłać relacje dotyczące swych ubiegłorocznych inicjatyw poprzez specjalny formularz dostępny na stronie www.teva.pl/leczmy-z-troska wraz ze szczegółowymi informacjami i regulaminem.
Konkurs potrwa do jesieni, gdy ogłoszonych zostanie pięcioro zwycięzców - twórców najbardziej innowacyjnych działań o szerokim zasięgu i dużej przydatności dla pacjentów oraz ich opiekunów. Laureaci otrzymają granty na dalszą działalność: nagroda główna to 40 tysięcy zł, a 4 nagrody finałowe wyniosą po 15 tysięcy zł. Zwieńczeniem projektu będzie uroczysta gala „Leczmy z troską!”.
Ambasadorami akcji są: Edyta Jungowska - aktorka, prof. Cezary Szczylik - onkolog, i Dorota Czekaj - prezeska Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, a prywatnie pacjentka.
Źródło informacji: Leczmy z troską
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.06.2024, 09:06 |
Źródło informacji | Leczmy z troską |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ