Newsletter

Zdrowie i styl życia

Mary Kay Inc. prezentuje na dorocznej konferencji Amerykańskiego Towarzystwa ds. Żywienia najnowsze ustalenia dotyczące korzyści płynących ze stosowania wyciągu z liści roślin

25.01.2023, 09:55aktualizacja: 25.01.2023, 09:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay Inc.
Business Wire/Mary Kay Inc.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Firma Mary Kay Inc., światowy lider innowacji w zakresie pielęgnacji skóry oraz nauk żywieniowych, zbadała niedawno korzyści płynące ze stosowania wyciągu z liści roślin w napojach odżywczych zawierających białka, tłuszcze oraz błonnik. Ustalenia, które zespół ds. badań naukowych i innowacji globalnego działu żywienia Mary Kay przedstawił podczas dorocznej konferencji Amerykańskiego Towarzystwa ds. Żywienia, mogą mieć istotny wpływ na zrozumienie roli wyciągu z liści roślin bogatych w wielocukry, flawonoidy, alkaloidy i 1-deoksynojirimycynę oraz inne składniki aktywne w redukcji stężenia glukozy we krwi oraz zwiększeniu poczucia sytości u konsumentów.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230119005871/pl/

„U podstaw piękna leży zdrowie pojmowane w sposób kompleksowy - powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektor generalna ds. innowacji, produktu i badań naukowych w Mary Kay. - Od ponad 15 lat prowadzimy badania nad korzyściami płynącymi ze stosowania odżywczych suplementów diety. Konsumenci pragną nie tylko dobrze wyglądać, ale również dobrze się czuć. Piękno zaczyna się we wnętrzu, a nasze najnowsze badania dostarczają informacji na temat przyszłości suplementów żywieniowych”.

Według badań przeprowadzonych przez Mary Kay spożywanie napojów odżywczych z dodatkiem badanego wyciągu prowadziło do znacznego obniżenia stężenia glukozy we krwi po posiłku w porównaniu ze spożyciem napojów bez wspomnianego dodatku. Dane wskazują również, że wyciąg wspomaga właściwości „niskiego indeksu glikemicznego”. Ponadto osoby, które spożywały napój, odnotowały również zwiększenie uczucia sytości.

„To tylko jeden z przykładów wspaniałych badań i wysiłków naukowców z Mary Kay - powiedziała Jen Alfrey, dyrektor wyższego szczebla globalnego działu żywienia Mary Kay. - Badania sposobów poprawy stanu zdrowia, dobrego samopoczucia i urody za pomocą diety stanowią priorytet zespołu.

Przekazane wyniki badań to tylko ostatnie z wysiłków Mary Kay pragnącej wzmacniać długotrwałe zobowiązanie marki na rzecz osiągania postępów w zakresie zdrowia skóry, prac badawczo-rozwojowych oraz odżywiania. Globalne portfolio Mary Kay obejmuje ponad 1600 patentów na produkty, technologie i wzory opakowań.

Informacje o Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, założyła swą wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma nastawiona na rozwój przedsiębiorczości Mary Kay działa na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na opracowanie i produkcję nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji ich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Twitterze.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230119005871/pl/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc.

Dział komunikacji korporacyjnej

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.01.2023, 09:55
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.