Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Firma Mary Kay Inc., światowy lider innowacji w zakresie pielęgnacji skóry oraz nauk żywieniowych, zbadała niedawno korzyści płynące ze stosowania wyciągu z liści roślin w napojach odżywczych zawierających białka, tłuszcze oraz błonnik. Ustalenia, które zespół ds. badań naukowych i innowacji globalnego działu żywienia Mary Kay przedstawił podczas dorocznej konferencji Amerykańskiego Towarzystwa ds. Żywienia, mogą mieć istotny wpływ na zrozumienie roli wyciągu z liści roślin bogatych w wielocukry, flawonoidy, alkaloidy i 1-deoksynojirimycynę oraz inne składniki aktywne w redukcji stężenia glukozy we krwi oraz zwiększeniu poczucia sytości u konsumentów.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230119005871/pl/
„U podstaw piękna leży zdrowie pojmowane w sposób kompleksowy - powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektor generalna ds. innowacji, produktu i badań naukowych w Mary Kay. - Od ponad 15 lat prowadzimy badania nad korzyściami płynącymi ze stosowania odżywczych suplementów diety. Konsumenci pragną nie tylko dobrze wyglądać, ale również dobrze się czuć. Piękno zaczyna się we wnętrzu, a nasze najnowsze badania dostarczają informacji na temat przyszłości suplementów żywieniowych”.
Według badań przeprowadzonych przez Mary Kay spożywanie napojów odżywczych z dodatkiem badanego wyciągu prowadziło do znacznego obniżenia stężenia glukozy we krwi po posiłku w porównaniu ze spożyciem napojów bez wspomnianego dodatku. Dane wskazują również, że wyciąg wspomaga właściwości „niskiego indeksu glikemicznego”. Ponadto osoby, które spożywały napój, odnotowały również zwiększenie uczucia sytości.
„To tylko jeden z przykładów wspaniałych badań i wysiłków naukowców z Mary Kay - powiedziała Jen Alfrey, dyrektor wyższego szczebla globalnego działu żywienia Mary Kay. - Badania sposobów poprawy stanu zdrowia, dobrego samopoczucia i urody za pomocą diety stanowią priorytet zespołu.
Przekazane wyniki badań to tylko ostatnie z wysiłków Mary Kay pragnącej wzmacniać długotrwałe zobowiązanie marki na rzecz osiągania postępów w zakresie zdrowia skóry, prac badawczo-rozwojowych oraz odżywiania. Globalne portfolio Mary Kay obejmuje ponad 1600 patentów na produkty, technologie i wzory opakowań.
Informacje o Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, założyła swą wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma nastawiona na rozwój przedsiębiorczości Mary Kay działa na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na opracowanie i produkcję nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji ich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Twitterze.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230119005871/pl/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc.
Dział komunikacji korporacyjnej
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.01.2023, 09:55 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |