Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W przypadku placówek medycznych, sytuacja jest szczególnie trudna - brak dobrze zorganizowanych procesów analitycznych, rozproszenie danych i trudności w zarządzaniu rejestracją pacjentów wpływa na ograniczenie dostępności usług oraz niższą efektywność operacyjną.
Problem niewłaściwie dobranych wskaźników efektywności rejestracji medycznej jest powszechny w wielu placówkach. Przykładowo, w jednej z klinik współpracujących z serwisem Kliniki.pl rejestracja mogła pochwalić się wskaźnikiem odebranych połączeń przekraczającym 90%, ponieważ pracownicy byli premiowani za wysoki poziom odbieralności telefonów. W praktyce jednak, gdy rejestratorka była zajęta obsługą pacjenta na miejscu, odbierała połączenie, wyłączała mikrofon i pozostawiała pacjenta na linii w ciszy. W rezultacie, po kilkunastu sekundach oczekiwania, pacjent zwykle się rozłączał. Faktyczny poziom skutecznej obsługi wynosił zaledwie 60%, co wyraźnie pokazuje, że proste wskaźniki nie oddają rzeczywistej jakości obsługi pacjentów.
Rozwiązaniem tego typu problemów może być technologia onAI od Kliniki.pl - partnera badania. Narzędzie to analizuje każde połączenie telefoniczne pomiędzy pacjentem a rejestracją medyczną placówki, dostarczając menedżerom dokładny obraz każdej rozmowy. Umożliwia ono także błyskawiczną transkrypcję rozmów, generowanie podsumowań, identyfikację danych pacjentów oraz umawianie wizyt w czasie rzeczywistym. A na podstawie danych zebranych przez automatyczne analizy, menedżerowie mogą identyfikować obszary wymagające poprawy w obsłudze pacjentów, a także optymalizować procesy zarządzania w celu zwiększenia przychodów oraz poprawy jakości i dostępności usług.
Warto podkreślić, że onAI od Kliniki.pl to innowacyjne narzędzie oparte na lokalnych modelach językowych (LLM-ach), które zostały wyuczone przez polski zespół do realizacji konkretnych zadań. Modele te skutecznie wspierają przetwarzanie języka naturalnego, w tym zaawansowaną analizę rozmów telefonicznych. Cały proces przetwarzania danych odbywa się lokalnie - bez udziału rozwiązań chmurowych wielkich korporacji. Dane użytkowników nie opuszczają środowiska lokalnego, nie są przesyłane do żadnych dostawców rozwiązań AI, co zapewnia pełna kontrolę nad prywatnością i bezpieczeństwem informacji. To także przykład na to, że Polska jest w stanie tworzyć zaawansowane technologicznie rozwiązania, które mogą konkurować na poziomie światowym.
„Nasze rozwiązanie onAI od Kliniki.pl to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych placówek medycznych, które chcą skutecznie zarządzać swoimi procesami i poprawiać dostępność usług dla pacjentów. Pokazujemy, że technologia może służyć ludziom, a AI w medycynie to nie przyszłość, tylko teraźniejszość, którą należy wdrażać na szeroką skalę” - mówi Marcin Fiedziukiewicz, CEO Kliniki.pl.
Wyniki badania „Ocena dojrzałości polskich firm w obszarze analizy danych i AI” wyraźnie pokazują, że skuteczna integracja sztucznej inteligencji z procesami operacyjnymi może istotnie poprawić dostępność i efektywność usług - także w sektorze ochrony zdrowia. W tym kontekście narzędzie onAI od Kliniki.pl stanowi przykład rozwiązania, które odpowiada na zidentyfikowane w raporcie potrzeby i może być z powodzeniem wdrażane w placówkach medycznych w całej Polsce, wspierając lepszą obsługę pacjentów i optymalizację zarządzania.
Kliniki.pl to wiodąca platforma internetowa wspierająca placówki medyczne w pozyskiwaniu pacjentów zabiegowych i usprawnianiu pracy rejestracji dzięki zaawansowanemu systemowi onAI. Kliniki.pl zwiększa widoczność usług medycznych, umożliwiając pacjentom łatwe znalezienie sprawdzonych klinik i dostępnych zabiegów. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym Kliniki.pl dąży do podnoszenia jakości obsługi pacjentów oraz optymalizacji procesów zarządzania w placówkach medycznych.
KONTAKT:
e-mail: marketing@kliniki.pl
Źródło informacji: Kliniki.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.04.2025, 15:55 |
Źródło informacji | Kliniki.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Nowość na pokładach PLL LOT: czekoladowy wafelek specjalnie dla pasażerów
• Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają na pokłady samolotów wafelki wyprodukowane przez polską firmę SKAWA.
• To pierwsza słodka przekąska opracowana na wyłączność dla LOT-u, będąca wyrazem przywiązania do krajowych tradycji, gościnności oraz wysokiej jakości serwisu pokładowego.
• Polskie Linie Lotnicze LOT konsekwentnie wspierają rodzimych producentów, promując polskie marki zarówno na pokładach swoich samolotów, jak i w przestrzeniach lotniskowych.- 28.05.2025, 12:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
Ostatni dzwonek dla dyrektorów szpitali na skorzystanie z funduszy na cyfrową mobilność
Do 29 maja szpitale mogą jeszcze składać wnioski o dofinansowanie z Funduszy Europejskich (KPO) na cyfrową mobilizację placówek. Wsparcie to ma kluczowe znaczenie, bo urządzenia takie jak skanery kodów, smartfony czy tablety ułatwiają pracę personelu, zmniejszają biurokrację i ograniczają błędy medyczne.- 27.05.2025, 15:21
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Agencja dla Zdrowia
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ