Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Projekt „Połowa Sukcesu” zainicjował Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Jego celem jest synergia komunikacji osób i organizacji kreujących ofertę sektora dla konsumentów. Projekt realizuje agencja strategiczna INSPIRE smarter branding, a za opracowanie systemu identyfikacji wizualnej odpowiada agencja brandingowa Studio Otwarte.
„Komunikacja sektora będzie zmieniać percepcję: warzywa i owoce w dużych ilościach to jedzenie dla nielicznych, np. wegan, na: warzywa i owoce to jedzenie dla wszystkich, jedzenie dobre dla każdego człowieka. Warzywa i owoce powinny stanowić połowę tego co jemy. Ich ilość na talerzu będzie miernikiem zmian w naszym żywieniu. Postawiliśmy na talerz*, który lepiej niż Piramida Żywności i Żywienia upowszechni nasz przepis na zdrową dietę” - mówi Maciej Dolata, INSPIRE smarter branding.
„Stworzyliśmy system identyfikacji wizualnej dla promocji owoców, warzyw i ich przetworów. Dwa aspekty współpracy cieszą nas szczególnie. Pierwszy to wyjątkowość tego przedsięwzięcia. Sektor warzywno-owocowy jest niezwykle zróżnicowany, ale mimo tego udało się nam wszystkim stworzyć ciekawy, unifikujący język wizualny. Mamy identyfikację, która łączy nie pozbawiając różnic. Drugi aspekt to pozytywny wpływ na nawyki żywieniowe Polaków. Większa ilość warzyw i owoców to po prostu lepsze samopoczucie i zdrowie nas wszystkich” - mówi Mirosław Kliś, Studio Otwarte.
„W gronie organizacji branży owocowo-warzywnej ciężko pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Wiemy, że 50% w każdym naszym posiłku stanowić powinny warzywa i owoce. Owoce w formie jabłka, filiżanki owoców jagodowych czy soku. Chcemy popularyzować te zalecenia i zobaczyć, jak polskie owoce i warzywa zmienią życie Polaków” - mówi Paulina Kopeć, Unia Owocowa.
„Najciekawszy w tym całym pomyśle jest fakt synergii. Planujemy promowanie takiego super symbolu. Łatwo to sobie wyobrazić, uzmysłowić. Każdy z nas zrozumie, że te pół talerza powinny zająć zdrowe warzywa i owoce. Pół talerza i szklaneczka soku to świetny pomysł na rozwój branży i na zadbanie o nasze zdrowie” - mówi Paweł Eggert, Stowarzyszenie KZPA Aronia Polska.
Wypracowaliśmy naprawdę świetne rozwiązania. Jesteśmy w stanie poinformować konsumenta o walorach zdrowotnych, smakowych i wszystkich emocjach, które są związane ze spożyciem owoców i warzyw” – mówi Maciej Majewski, Stowarzyszenie Sady Grójeckie.
Liderzy zapowiedzieli integrację wokół wypracowanej komunikacji i wdrożenie nowej identyfikacji w realizowanych przez siebie działaniach. System będzie służył wszystkim działaniom informacyjno-edukacyjnym finansowanym ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, ale jest tak pomyślany, aby mógł z niego w przyszłości korzystać każdy gatunek.
„Wspólna strategia +Połowy sukcesu+ to świetny przykład do naśladowania. Zachęcam inne Fundusze, żeby współpracowały w podobny sposób - jednoczyły siły dla dobra polskich konsumentów i rolników” - mówi Agnieszka Falba-Gałkowska z Federacji Branżowych Związków Producentów Rolnych.
Więcej opinii na kanale Czas na polskie
Prezentacja SIW na stronie polowasukcesu.pl
#PołowaTegoCoJemy #PołowaSukcesu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.10.2020, 13:00 |
Źródło informacji | Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
NCCN przyłącza się do światowych organizacji na rzecz walki z rakiem na pierwszym międzynarodowym spotkaniu szkoleniowo-mentorskim w sprawie planów leczenia onkologicznego
Stowarzyszenie National Comprehensive Cancer Network z siedzibą w USA znalazło się wśród przedstawicieli nawet 75 krajów biorących udział w Cancer Planners Forum w Genewie w Szwajcarii.- 14.05.2025, 13:46
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Eksperci wskazują, że szczepienia ochronne dorosłych to sposób na zdrowsze i dłuższe życie PAP
Populacja w Europie szybko się starzeje, a osoby dorosłe, szczególnie po pięćdziesiątce są grupą narażoną na choroby zakaźnie i wywołane przez nie powikłania. Poprawę ich bezpieczeństwa ma zapewnić opracowywany w UE program szczepień ochronnych. Pierre Van Damme z Uniwersytetu w Antwerpii (Belgia) i prof. Paolo Bonanni z Uniwersytetu we Florencji (Włochy), założyciele Adult Immunization Board (AIB), mówią w rozmowie z PAP, jak i dlaczego powinno się zachęcać dorosłych do szczepień.- 14.05.2025, 09:11
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Diagnostyka onkologiczna nadal kuleje. Eksperci alarmują: „Rozwiązania potrzebne na wczoraj”
„Już po pierwszym miesiącu funkcjonowania Krajowej Sieci Onkologicznej widzimy konkretne bariery, szczególnie w obszarze diagnostyki. Ale wiemy też, co można i trzeba zmienić” - mówił prof. Piotr Rutkowski, przewodniczący Polskiego Towarzystwa Onkologicznego, otwierając konferencję online poświęconą najpilniejszym potrzebom systemowym. Brak możliwości rozliczania badań molekularnych z krwi w trybie ambulatoryjnym, niepełne rozpoznania w SOLO-3, przesadna biurokracja i zbyt długie ścieżki decyzyjne - to tylko niektóre z problemów wskazanych przez ekspertów. Kluczowe jest odblokowanie finansowania, uproszczenie procedur, wprowadzenie jednoczasowego skierowania na badania patomorfologiczne i molekularne (warunkowego) oraz przywrócenie akredytacji dla zakładów patomorfologii. „Nie możemy dłużej udawać, że diagnostyka molekularna to dodatek. To warunek skutecznej diagnostyki i leczenia” - podkreśli wielokrotnie eksperci.- 13.05.2025, 16:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Polskie Towarzystwo Onkologiczne
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ