Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Projekt „Połowa Sukcesu” zainicjował Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Jego celem jest synergia komunikacji osób i organizacji kreujących ofertę sektora dla konsumentów. Projekt realizuje agencja strategiczna INSPIRE smarter branding, a za opracowanie systemu identyfikacji wizualnej odpowiada agencja brandingowa Studio Otwarte.
„Komunikacja sektora będzie zmieniać percepcję: warzywa i owoce w dużych ilościach to jedzenie dla nielicznych, np. wegan, na: warzywa i owoce to jedzenie dla wszystkich, jedzenie dobre dla każdego człowieka. Warzywa i owoce powinny stanowić połowę tego co jemy. Ich ilość na talerzu będzie miernikiem zmian w naszym żywieniu. Postawiliśmy na talerz*, który lepiej niż Piramida Żywności i Żywienia upowszechni nasz przepis na zdrową dietę” - mówi Maciej Dolata, INSPIRE smarter branding.
„Stworzyliśmy system identyfikacji wizualnej dla promocji owoców, warzyw i ich przetworów. Dwa aspekty współpracy cieszą nas szczególnie. Pierwszy to wyjątkowość tego przedsięwzięcia. Sektor warzywno-owocowy jest niezwykle zróżnicowany, ale mimo tego udało się nam wszystkim stworzyć ciekawy, unifikujący język wizualny. Mamy identyfikację, która łączy nie pozbawiając różnic. Drugi aspekt to pozytywny wpływ na nawyki żywieniowe Polaków. Większa ilość warzyw i owoców to po prostu lepsze samopoczucie i zdrowie nas wszystkich” - mówi Mirosław Kliś, Studio Otwarte.
„W gronie organizacji branży owocowo-warzywnej ciężko pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Wiemy, że 50% w każdym naszym posiłku stanowić powinny warzywa i owoce. Owoce w formie jabłka, filiżanki owoców jagodowych czy soku. Chcemy popularyzować te zalecenia i zobaczyć, jak polskie owoce i warzywa zmienią życie Polaków” - mówi Paulina Kopeć, Unia Owocowa.
„Najciekawszy w tym całym pomyśle jest fakt synergii. Planujemy promowanie takiego super symbolu. Łatwo to sobie wyobrazić, uzmysłowić. Każdy z nas zrozumie, że te pół talerza powinny zająć zdrowe warzywa i owoce. Pół talerza i szklaneczka soku to świetny pomysł na rozwój branży i na zadbanie o nasze zdrowie” - mówi Paweł Eggert, Stowarzyszenie KZPA Aronia Polska.
Wypracowaliśmy naprawdę świetne rozwiązania. Jesteśmy w stanie poinformować konsumenta o walorach zdrowotnych, smakowych i wszystkich emocjach, które są związane ze spożyciem owoców i warzyw” – mówi Maciej Majewski, Stowarzyszenie Sady Grójeckie.
Liderzy zapowiedzieli integrację wokół wypracowanej komunikacji i wdrożenie nowej identyfikacji w realizowanych przez siebie działaniach. System będzie służył wszystkim działaniom informacyjno-edukacyjnym finansowanym ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, ale jest tak pomyślany, aby mógł z niego w przyszłości korzystać każdy gatunek.
„Wspólna strategia +Połowy sukcesu+ to świetny przykład do naśladowania. Zachęcam inne Fundusze, żeby współpracowały w podobny sposób - jednoczyły siły dla dobra polskich konsumentów i rolników” - mówi Agnieszka Falba-Gałkowska z Federacji Branżowych Związków Producentów Rolnych.
Więcej opinii na kanale Czas na polskie
Prezentacja SIW na stronie polowasukcesu.pl
#PołowaTegoCoJemy #PołowaSukcesu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.10.2020, 13:00 |
Źródło informacji | Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Eksperci żywienia: długowieczność i dobre samopoczucie - kwasy omega-3 mogą w tym pomóc PAP
Według ekspertów kwasy DHA i EPA pomagają zachować prawidłowe ciśnienie i poziom lipidów we krwi, dbając o serce. Sprawnie działający układ krążenia jest kluczowy dla długowieczności, dlatego składniki te odgrywają istotną rolę w utrzymaniu zdrowia na przestrzeni lat. „Kwasy omega-3 są niezbędne w każdej komórce, wspierają zarówno procesy życiowe, jak i ogólną witalność” - podkreślała dr Wanda Baltaza, dietetyk kliniczna, panelistka debaty eksperckiej zorganizowanej z okazji Światowego Dnia Kwasów Omega-3.- 03.03.2025, 16:15
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ