Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lauf/Pegnitz – At THOMAS SABO, February is marked by love. The international jewellery and watch brand is celebrating this year's Valentine's Day with the motto “Show your Love” and presenting perfect gift ideas for a loved one.
The handcrafted designs in 925 Sterling silver are inspired by traditional love symbols, sparkling anchors and maritime trend motifs. They surprise as eye-catchers in high-quality necklaces, earrings, bracelets or rings, refined with sparkling zirconia stones. With their timeless look, the detailed jewellery also harmonise effortlessly with previous THOMAS SABO collections and can be individually adapted to the wearer’s personal style.
In addition to jewellery creations to fall in love with, THOMAS SABO will impress its customers with eye-catching "Love Shops". In 14 stores worldwide, wrapped in the colour of love, numerous promotions and specials will be implemented in the period from 14 January to 14 February 2019.
The filigree tokens of love will be available from January 2019 in all THOMAS SABO shops, online at www.thomassabo.com and from selected partners. For editorial use, picture material can be downloaded here: http://ots.de/44QkRT
About THOMAS SABO
THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery and watches companies, designing, selling and distributing lifestyle products for women and men. The company, established in 1984 in Lauf an der Pegnitz, Germany, operates around 300 of its own shops across all five continents with a total of 1,800 employees. THOMAS SABO also collaborates globally with approximately 2,800 trade partners.
PRESS CONTACT:
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
Head of International & Corporate PR
phone +49 - (0)9123 - 9715 0
e-mail: press@thomassabo.com
http://instagram.com/thomassabo
http://twitter.com/THOMASSABO
http://www.youtube.com/ThomasSaboOfficial
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.01.2019, 11:55 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Kliniki.pl z jedną z pierwszych w pełni wygenerowanych przez AI reklam wideo w Polsce - poruszająca kampania społeczna o kobietach i ginekologii
Platforma Kliniki.pl, łącząca pacjentów z placówkami medycznymi, zaprezentowała kampanię społeczną, której centralnym elementem jest reklama wideo w całości wygenerowana przez sztuczną inteligencję. Spot, opublikowany na LinkedIn przez prezesa firmy Marcina Fiedziukiewicza, porusza trudny temat relacji kobiet - zwłaszcza młodego pokolenia - z ginekologiem oraz barier psychologicznych towarzyszących wizytom.- 24.04.2025, 16:07
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Kliniki.pl
-
Image
Senior Café - filiżanka kawy zmieniająca opiekę długoterminową PAP
Senior Café jest impulsem do zmiany opieki długoterminowej. To oddolna inicjatywa, która ma wypracować ogólnopolskie standardy, zaangażować resorty i NFZ. Czasu jest niewiele, bo stoimy przed demograficznym wyzwaniem - społeczeństwo się starzeje, a system wciąż niedomaga. Rozwiązania są gotowe, leżą na kawowym stole. Kto przyjął już zaproszenie?- 24.04.2025, 14:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ