Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Lauf/Pegnitz – At THOMAS SABO, February is marked by love. The international jewellery and watch brand is celebrating this year's Valentine's Day with the motto “Show your Love” and presenting perfect gift ideas for a loved one.
The handcrafted designs in 925 Sterling silver are inspired by traditional love symbols, sparkling anchors and maritime trend motifs. They surprise as eye-catchers in high-quality necklaces, earrings, bracelets or rings, refined with sparkling zirconia stones. With their timeless look, the detailed jewellery also harmonise effortlessly with previous THOMAS SABO collections and can be individually adapted to the wearer’s personal style.
In addition to jewellery creations to fall in love with, THOMAS SABO will impress its customers with eye-catching "Love Shops". In 14 stores worldwide, wrapped in the colour of love, numerous promotions and specials will be implemented in the period from 14 January to 14 February 2019.
The filigree tokens of love will be available from January 2019 in all THOMAS SABO shops, online at www.thomassabo.com and from selected partners. For editorial use, picture material can be downloaded here: http://ots.de/44QkRT
About THOMAS SABO
THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery and watches companies, designing, selling and distributing lifestyle products for women and men. The company, established in 1984 in Lauf an der Pegnitz, Germany, operates around 300 of its own shops across all five continents with a total of 1,800 employees. THOMAS SABO also collaborates globally with approximately 2,800 trade partners.
PRESS CONTACT:
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
Head of International & Corporate PR
phone +49 - (0)9123 - 9715 0
e-mail: press@thomassabo.com
http://instagram.com/thomassabo
http://twitter.com/THOMASSABO
http://www.youtube.com/ThomasSaboOfficial
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.01.2019, 11:55 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wigilijne stoły w Polsce. Opowieść o warzywach, które tworzą świąteczną magię
- 23.12.2024, 09:55
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Brandmates
-
Bez imienia, bez twarzy, z wielką misją - nowy projekt w sieci
W polskim internecie pojawiła się nowa, anonimowa postać, która działa w cieniu, ale z jasnym celem - szerzenie dobra w wyjątkowy sposób. Nie szuka rozgłosu, ale jej działania mogą zmienić to, jak patrzymy na wsparcie i empatię. Czy internet jest gotowy na coś takiego?- 19.12.2024, 13:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Biuro Prasowe kampanii „Dobro nie potrzebuje twarzy”
-
Image
Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym”: każdy powinien mieć łatwy dostęp do apteki PAP
Według danych Rejestru Aptek i GUS około 1,8 mln Polaków nie ma dostępu do apteki w swojej gminie. Dlatego Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym” zachęca do międzyśrodowiskowego dialogu z myślą o pacjentach – to główny wniosek konferencji pt. „Apteka dla Pacjenta - nierówny dostęp do leków i opieki farmaceutycznej w samorządach. Jeden problem - wiele perspektyw”.- 19.12.2024, 11:29
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom