Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„U lekarza” to seria profesjonalnych materiałów wideo oraz dodatkowych materiałów edukacyjnych poświęconych profilaktyce zdrowotnej, omawiających najczęstsze problemy zdrowotne, sposoby ich zapobiegania oraz metody dbania o zdrowie na co dzień.
Do udziału w pierwszym cyklu spółka zaprosiła dr. n. med. Tadeusza Oleszczuka - cenionego ginekologa, położnika i holistę, który w przystępny sposób dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie radzenia sobie z najczęstszymi kłopotami zdrowotnymi.
„Promocja zdrowia i profilaktyka są dla nas niezwykle ważne. Wierzymy, że dostęp do rzetelnej wiedzy medycznej może pomóc naszym klientom i partnerom biznesowym w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących ich zdrowia. Seria >>U lekarza<< to kolejny krok w budowaniu kultury dbania o zdrowie w ramach Akademii Zdrowia Unum” - komentuje Małgorzata Morańska, rzecznik prasowy.
Życie i zdrowie
Cykl „U lekarza” to kolejny etap działań w ramach Akademii Zdrowia Unum, której misją jest wspieranie klientów, partnerów i pracowników w dążeniu do lepszego zdrowia i dobrostanu. W tym roku Unum nawiązało także współpracę z Karolem Bączkowskim, znanym ratownikiem medycznym i edukatorem, wspierając wydanie jego książki oraz finansując kursy Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy (KPP) dla swoich pracowników i współpracowników.
„Nasza misja ochrony życia i zdrowia, łączy się z gotowością na niespodziewane. Budowanie silnego zespołu profesjonalnych ratowników w Unum to nasza siła i realne wsparcie w sytuacjach zagrożenia życia” - podkreśla Michał Płaczkiewicz, dyrektor Działu HR, Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. „Współpraca z ekspertami i inwestowanie w edukację zdrowotną to dla nas priorytet. Chcemy, aby nasze działania miały realny wpływ na życie ludzi i jakość ich życia, dlatego konsekwentnie angażujemy się w projekty, które szeroko promują profilaktykę zdrowotną i zwiększają świadomość społeczną w tym obszarze” - dodaje Michał Płaczkiewicz.
Wideo z serii „U lekarza” będą sukcesywnie publikowane na kanale YouTube spółki, a także na stronie ulekarza.unum.pl, gdzie można będzie pobrać dodatkowe materiały. Każdy odcinek będzie poruszać istotne zagadnienia związane z profilaktyką zdrowotną i nowotworową, problemami dotyczącymi tarczycy, zaburzeniami menstruacyjnymi czy ogólnym dbaniem o zdrowie. Materiały będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych.
Program „U lekarza” realizowany jest we współpracy z platformą Sophia Health, której celem jest wspieranie zdrowego oraz zaangażowanego środowiska pracy poprzez kompleksowe programy profilaktyki zdrowia i dobrostanu.
KONTAKT:
Małgorzata Morańska
rzecznik prasowy
e-mail: malgorzata.moranska@unum.pl
tel. (+48) 660 755 238
Źródło informacji: UNUM
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.04.2025, 12:26 |
Źródło informacji | UNUM |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
enel-med: inwestycja w jakość się opłaca
Centrum medyczne enel-med już po raz dziewiąty zostało uhonorowane prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi w kategorii „Przychodnie lekarskie”. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie opinii samych konsumentów, którzy oceniają jakość obsługi i satysfakcję z usług.- 01.08.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: enel-med
-
Image
Mobilna gastronomia coraz popularniejsza w Polsce. IJHARS zajrzała do food trucków
W pierwszej połowie 2025 r. liczba lokali gastronomicznych w Polsce zwiększyła się o blisko 2 tys., po raz pierwszy w historii przekraczając barierę 100 tys. punktów - poinformowała "Rzeczpospolita", powołując się na raport firmy Dun & Bradstreet. Raport pokazuje również, że coraz większym zainteresowaniem Polaków cieszą się mobilne punkty sprzedaży żywności. Mając na względzie te tendencje, IJHARS przyjrzała się uważnie jedzeniu serwowanemu w food truckach. Zauważyliśmy błędy, ale w naszych działaniach stawiamy na edukację i dialog, pragniemy przede wszystkim poprawy standardów jakości sprzedawanych potraw i dań.- 31.07.2025, 11:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: IJHARS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ