Newsletter

Europa staje się nowym centrum strategicznym planu „Vast Ocean Plan” spółki ChangAn Automobile w obliczu przyspieszenia globalnego wzrostu

25.03.2025, 09:02aktualizacja: 25.03.2025, 09:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ChangAn Automobile
PR Newswire/ChangAn Automobile
Przegląd procesu globalizacji w ramach „Vast Ocean Plan”.

MONACHIUM, 25 marca 2025 r. /PRNewswire/ -- ChangAn Automobile („ChangAn” lub „Spółka”), spółka zajmująca się technologiami z zakresu niskoemisyjnej inteligentnej mobilności, 21 marca w Niemczech wprowadziła swoje marki CHANG-AN, DEEPAL i AVATR na rynek europejski, co zbiegło się z 50. rocznicą nawiązania stosunków dyplomatycznych Chiny-UE, wyznaczając nowy „Vast Ocean Plan”. Dubhe Plan 2.0 i globalny system badawczo-rozwojowy spółki mają na celu zwiększenie konkurencyjności technologicznej przy jednoczesnym wzmocnieniu innowacji w zakresie inteligentnej mobilności, zwiększeniu zasięgu w Europie i przyspieszeniu strategii lokalizacji.

Od czasu uruchomienia Vast Ocean Plan w kwietniu 2023 r. globalna strategia ChangAn przyspieszyła. Spółka rozszerzyła swoje międzynarodowe wpływy poprzez osiągnięcie szeregu kluczowych kamieni milowych. W listopadzie 2023 r. spółka wprowadziła swoją markę na rynek Azji Południowo-Wschodniej, a następnie w połowie 2024 r. w Ameryce Łacińskiej i Afryce Środkowo-Wschodniej. We wrześniu 2024 r. spółka utworzyła niemiecką spółkę zależną, aby wzmocnić swoją obecność w Europie.

ChangAn prowadzi liczne bazy produkcyjne w Chinach i regionie Azji i Pacyfiku, posiada globalny dział badawczo-rozwojowy obejmujący 10 krajów i dysponuje zespołem 18000 ekspertów. Rozległa sieć oddziałów, fabryk, dealerów i personelu serwisowego sprzyja międzynarodowemu rozwojowi i współpracy.

W wyniku tych działań sprzedaż zagraniczna ChangAn odnotowała znaczny wzrost. W 2024 r. międzynarodowa sprzedaż osiągnięta przez spółkę wyniosła 536196 pojazdów, co stanowi wzrost o 49,6% rok do roku, a w styczniu 2025 r. sprzedaż wyniosła 62016, co stanowi wzrost o 10%.

Spółka ChangAn weszła na rynek europejski w 2003 r., tworząc Europejskie Centrum Projektowe ChangAn w celu integracji globalnych trendów projektowych i zwiększenia międzynarodowych możliwości badawczo-rozwojowych. Dzięki zintegrowanemu systemowi obejmującemu badania, produkcję i sprzedaż spółka zbudowała silne zaufanie do marki. Obecność w Europie zwiększa możliwości badawczo-rozwojowe i pomaga zaspokoić potrzeby lokalnego rynku, a centra techniczne odgrywają kluczową rolę w innowacjach i wykorzystywaniu zaawansowanej wiedzy motoryzacyjnej w Europie.

W 2025 r. ChangAn pozostaje zaangażowany w długoterminową strategię opartą na lokalizacji, koncentrując się na zrównoważonym wzroście i głębszej integracji rynku. Ekspansja w Europie pozwala ChangAn spełniać surowe standardy branżowe i budować zaufanie konsumentów. Spółka zwiększa wydajność lokalnej produkcji i łańcucha dostaw, jednocześnie wprowadzając modele dostosowane do regionu, aby zaspokoić potrzeby różnych rynków.

W miarę globalnej ekspansji ChangAn dba o bezpieczeństwo poprzez rygorystyczne testy i zgodność z międzynarodowymi standardami. Pięciogwiazdkowa ocena Euro NCAP przyznana modelowi DEEPAL S07 pod koniec 2023 r. podkreśla zaangażowanie w jakość i bezpieczeństwo. Spółka wdraża również system zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy ISO 45001, zapewniając bezpieczne środowisko operacyjne w miarę umacniania swojej obecności w Europie i poza nią.

„ChangAn to otwarta i nastawiona na współpracę spółka, której przyświeca misja przewodzenia zrównoważonej mobilności z korzyścią dla jakości życia ludzi - powiedział Zhu Huarong, prezes ChangAn Automobile. - Przez cały czas konsekwentnie uczyliśmy się od Europy - ośrodka innowacji i siedziby niektórych z czołowych firm motoryzacyjnych na świecie”.

Wraz z globalnymi partnerami spółka dąży do pogłębiania współpracy w zakresie innowacji i budowania ChangAn jako światowej klasy marki w branży motoryzacyjnej.

ChangAn Automobile

ChangAn Automobile jest spółką zajmującą się technologiami z zakresu niskoemisyjnej inteligentnej mobilności, która dysponuje międzynarodowym zespołem złożonym z ponad 915 ekspertów z 31 krajów i ma na swoim koncie zróżnicowane marki, takie jak CHANG-AN, DEEPAL czy AVATR, i wspólne przedsięwzięcia, m.in. ChangAn Ford, ChangAn Mazda i JMC. ChangAn Automobile dysponuje solidną ofertą zróżnicowanych produktów, które obejmują samochody osobowe, pick-upy i lekkie pojazdy towarowe. Dzięki większym możliwościom i modernizacji przemysłowej napędzanej innowacjami technologicznymi ChangAn Automobile działa na rzecz zrównoważonych innowacji w sektorze transportu drogowego, zyskując pozycję światowej klasy marki motoryzacyjnej.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2648106/1.jpg 
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2648107/2.jpg 

Źródło: ChangAn Automobile

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.03.2025, 09:02
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ