Newsletter

Oddział zdrowia konsumenckiego firmy Merck przewodzi debacie o przygotowaniu "generacji Z" na 100 lat życia w zdrowiu

03.11.2017, 12:38aktualizacja: 03.11.2017, 12:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Nowy raport oddziału zdrowia konsumenckiego rzuca światło na przygotowanie najmłodszego pokolenia na 100 lat życia w zdrowiu;
<p>- Raport podkreśla wagę jak najwcześniejszego wyrobienia dobrych, zdrowych zwyczajów w celu zapobieżenia wystąpienia chronicznych przypadłości w latach późniejszych;
<p>- Radzenie sobie z przyszłymi wyzwaniami wymaga współpracy wszystkich stron.

DARMSTADT, Niemcy, November 7, 2017/PRNewswire/ - Oddział zdrowia konsumenckiego (Consumer Health), wiodącej w zakresie nauki i rozwiązań technologicznych firmy Merck, opublikował dziś nowy raport (http://www.merckgroup.com/en/expertise/consumer-health/our-consumer-health-debate/white-paper.html) na temat przygotowania dzieci na 100 lat życia w zdrowiu pod tytułem "100 Healthy Years - Are Kids Prepared?". Celem raportu było rzucenie światła na przygotowanie najmłodszego pokolenia na nową erę 100 lat życia w zdrowiu. Wydanie raportu poprzedziła debata oddziału zdrowia konsumenckiego firmy Merck "Global Consumer Health Debate", w której wzięli udział eksperci ONZ, UNICEF, UNAIDS, Światowego Stowarzyszenia Walki z Otyłością, McKinsey i nie tylko. W trakcie debaty, która także odbyła się w 2017 r., eksperci rozważali kwestię jak najlepszego przygotowania dzieci na 100 lat w zdrowiu. Opublikowany dziś raport podkreśla wagę jak najwcześniejszego wyrabiania dobrych, zdrowych nawyków w celu zapewnienia jak najlepszego stanu zdrowia w dodatkowych latach życia.

Zdjęcie: http://mma.prnewswire.com/media/596157/Merck_100_Years.jpg

Oddział zdrowia konsumenckiego (Consumer Health), wiodącej w zakresie nauki i rozwiązań technologicznych firmy Merck, opublikował dziś nowy raport (http://www.merckgroup.com/en/expertise/consumer-health/our-consumer-health-debate/white-paper.html) na temat przygotowania dzieci na 100 lat życia w zdrowiu pod tytułem "100 Healthy Years - Are Kids Prepared?". Celem raportu było rzucenie światła na przygotowanie najmłodszego pokolenia na nową erę 100 lat życia w zdrowiu. Wydanie raportu poprzedziła debata oddziału zdrowia konsumenckiego firmy Merck "Global Consumer Health Debate", w której wzięli udział eksperci ONZ, UNICEF, UNAIDS, Światowego Stowarzyszenia Walki z Otyłością, McKinsey i nie tylko. W trakcie debaty, która także odbyła się w 2017 r., eksperci rozważali kwestię jak najlepszego przygotowania dzieci na 100 lat w zdrowiu. Opublikowany dziś raport podkreśla wagę jak najwcześniejszego wyrabiania dobrych, zdrowych nawyków w celu zapewnienia jak najlepszego stanu zdrowia w dodatkowych latach życia.

„W latach 2015 do 2030 liczba osób w wieku od 60 lat wzwyż ma wzrosnąć o 56%, czyli z 901 milionów do 1,4 miliarda. Dlatego też raport podkreśla, jak ważne jest poświęcenie uwagi zdrowiu dzieci właśnie teraz w obliczu zmian demograficznych społeczeństwa i w celu zapewnienia dobrego stanu zdrowia w latach późniejszych” - skomentowała Uta Kemmerich-Keil, główna dyrektor wykonawcza i prezes oddziału zdrowia konsumenckiego w firmie Merck. Wzrostowi w przewidywanej długości życia na całym świecie towarzyszy występowanie chorób niezakaźnych takich, jak choroby sercowo-naczyniowe, cukrzyca i przewlekłe choroby układu oddechowego, które, zgodnie z badaniem "Global Burden of Disease" za rok 2015 prowadzą do siedmiu z dziesięciu zgonów na świecie [1]. Ponadto Światowe Stowarzyszenie Walki z Otyłością donosi, że na całym świecie ponad 223 miliony dzieci w wieku szkolnym cierpi na nadwagę lub otyłość, a liczba ta ma sięgnąć 268 milionów do roku 2025 [2].

Wyniki badań wskazują na to, że dodatkowe lata życia mogą wiązać się z występowaniem wszelakich schorzeń, co podkreśla istotę brania pod uwagę życia w zdrowiu jako KPI, czyli wypracowanie wskaźnika liczby lat życia w zdrowiu i bez długoterminowej niepełnosprawności. Podczas gdy uwarunkowania naturalne odgrywają znaczącą rolę w ustalaniu szacowanej długości życia w zdrowiu, czynniki środowiskowe, w tym behawioralne, gospodarcze, społeczne, dotyczące środowiska naturalnego i kultury mają równie duże znaczenie dla zdrowego życia, a przy tym są podatne na zmiany.

W ramach wkładu w ogólnoświatowe wysiłki w celu zaradzenia problemowi opublikowany przez oddział zdrowia konsumenckiego firmy Merck raport nawołuje do odnowienia współpracy między wszystkimi zainteresowanymi stronami, włączywszy pedagogów, rodziców, polityków, pracowników służby zdrowia i organizacji pozarządowych. Współpraca miałaby mieć na celu stworzenie programów edukacyjnych na temat zdrowia dla dzieci w wieku szkolnym z uwzględnieniem perspektywy życia aż do 100 lat. Wykorzystując badania przeprowadzone przez organizację Economist Intelligence Unit w pięciu krajach, raport oddziału zdrowia konsumenckiego firmy Merck przedstawia całościowy pogląd na stan zdrowia dzieci. Raport omawia także prognozowaną długość życia w zdrowiu, analizuje programy edukacji prozdrowotnej w różnych krajach i prezentuje plan na osiągnięcie jak najlepszych wyników w zakresie zdrowia dzieci w dłuższej perspektywie.

W raporcie zawarto także studium przypadku omawiające program GEN100™, który niedawno został wdrożony przez oddział zdrowia konsumenckiego firmy Merck w RPA. Celem programu jest podnoszenie świadomości na temat wagi programów i edukacji prozdrowotnej w południowoafrykańskim systemie edukacji. Biorąc pod uwagę obecne problemy ze stanem zdrowia w kraju, włączywszy niedożywienie, HIV i AIDS oraz choroby zakaźne, zachęcanie najmłodszego pokolenia do jak najwcześniejszego wyrabiania zdrowych zwyczajów jest kluczowe. Program GEN100™ obejmuje partnerów z sektora publicznego i prywatnego, w tym oddział zdrowia konsumenckiego firmy Merck oraz Ministerstwo Edukacji Podstawowej w RPA, którzy wspólnie pracują nad edukacją dzieci w zakresie prowadzenia dłuższego i zdrowszego stylu życia. Program GEN100™ działa obecnie w ponad 40 placówkach, a w jego ramach omawiane są zagadnienia takie, jak odżywianie, otyłość, cukrzyca i aktywność fizyczna. Program opiera się na ilościowym pomiarze umożliwiającym ocenę średnio- i długoterminowych skutków i wpływu tego typu programów edukacyjnych.

Opublikowany dziś raport jest częścią szerszego ruchu oddziału zdrowia konsumenckiego firmy Merck WE100®. Celem ruchu jest przygotowanie społeczeństwa na nadchodzącą epokę, w której ludzie żyją nawet 100 lat w zdrowiu. Inicjatywa WE100® jest niezależna od marki i wspiera wszystkie pokolenia i kultury na świecie.

- Nowy raport oddziału zdrowia konsumenckiego firmy Merck pod tytułem "100 Healthy Years - Are Kids Prepared?" jest dostępny (http://www.merckgroup.com/en/expertise/consumer-health/our-consumer-health-debate/white-paper.html).

- Debata oddziału zdrowia konsumenckiego firmy Merck pod tytułem "100 Healthy Years: Are Kids Prepared?" odbyła się w Darmstadcie w Niemczech w czwartek, 18 maja 2017 r.

- Dodatkowe informacje, w tym badanie organizacji EIU można znaleźć na stronie http://www.merck-consumer-health.com/en/industry/industry.html.

- Badanie organizacji EUI objęło następujące kraje: Brazylia, Niemcy, Indie, Arabia Saudyjska i RPA.

- Oddział zdrowia konsumenckiego firmy Merck jest aktywny w serwisie Twitter: @Merck_CH / https://twitter.com/merck_ch

- WE100 w serwisie Facebook: https://www.facebook.com/WE100/

O oddziale zdrowia konsumenckiego firmy Merck

Marki oddziału zdrowia konsumenckiego (Consumer Health), w tym Neurobion®, Bion®, Nasivin®, Seven Seas®, Dolo-Neurobion® i Femibion® zajmują pozycje liderów innowacji w kluczowych rynkach, opierając się na nauce i zaufaniu klientów na całym świecie. Oddział zdrowia konsumenckiego zatrudnia ponad 3 800 pracowników w 40 krajach. Portfel oddziału obejmuje marki, które wspólnie generują około 1 miliarda dolarów sprzedaży. Oddział zdrowia konsumenckiego należy do sektora opieki zdrowotnej w grupie Merck Group, której siedziba znajduje się w Darmstadt w Niemczech.

Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.merck-consumer-health.com lub https://twitter.com/merck_ch.

Wszystkie komunikaty informacyjne firmy Merck są przekazywane przy pomocy poczty e-mail oraz udostępniane na stronie firmy. Aby dokonać rejestracji w trybie online, zmienić wybór lub przerwać korzystanie z usługi należy udać się na stronę http://www.merckgroup.com/subscribe .

O Merck

Merck jest wiodącą firmą naukowo-technologiczną w zakresie służby zdrowia, nauk przyrodniczych i wydajności materiałów. Około 50 000 pracowników firmy zajmuje się opracowywaniem rozwiązań technologicznych zwiększających żywotność i jakość życia - od terapii biofarmaceutycznych w leczeniu raka lub stwardnienia rozsianego, najnowocześniejszych systemów w zakresie badań naukowych i produkcji do ciekłych kryształów w smartfonach i telewizorach LCD. W 2016 r. sprzedaż firmy Merck wyniosła 15 mld euro w 66 krajach.

Założona w 1668 roku firma Merck jest najstarszą na świecie firmą farmaceutyczną i chemiczną, a rodzina założycieli pozostaje właścicielem większościowym tej notowanej na giełdzie grupy korporacyjnej. Firma posiada globalne prawa do nazwy i marki firmy Merck, jedyne wyjątki to Stany Zjednoczone i Kanada, gdzie firma działa jako EMD Serono, MilliporeSigma i EMD Performance Materials.

Odnośniki:

1. Źródło: "7 out of 10 people die globally of non-communicable diseases", British Heart Foundation, październik 2016 r., https://www.bhf.org.uk/news-from-the-bhf/news-archive/2016/october/7-out-of-10-people-die-globally-of-non-communicable-diseases.

2. Źródło: "World obesity day infographic", Światowe Stowarzyszenie Walki z Otyłością, 2016 r., http://www.obesityday.worldobesity.org/infographics.

Source: Merck

KONTAKT:

Lars Atorf

tel. +49-6151-856-3114

Logo: http://mma.prnewswire.com/media/596180/MERCK_Logo.jpg

Źródło informacji: PR Newswire

UWAGA: Za materiał opublikowany przez Centrum Prasowe PAP odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. (Centrum Prasowe)

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.11.2017, 12:38
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ