Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PSI, która ostatnio została ogłoszona najlepszą organizacją typu CRO na świecie w CenterWatch Global Investigator Site Survey 2017, w partnerstwie z DataArt rozwinęła nowe rozwiązanie technologiczne, które akceleruje i optymalizuje kalkulacje budżetowe, śledzenie wyników i analizę badań klinicznych.
Główną misją jest finalizacja badań klinicznych na czas i w ramach określonego budżetu. Budżetowanie i kontraktowanie jest znaną przeszkodą w badaniach klinicznych i kluczową przyczyną opóźnień w starcie tego typu projektów wg sondażu CenterWatch.
Nowy system budżetowy łączy funkcjonalność narzędzia do kosztorysowania i śledzenia realizacji budżetu z interfejsem do zarządzania badaniami klinicznymi. System przetwarza ogromną ilość zmiennych, od proponowanych kalkulacji budżetowych opartych o wymagania w ramach konkretnego projektu do śledzenia i zestawienia faktycznych wydatków, pozwalając na bardziej precyzyjne budżetowanie.
"Nowy system automatyzuje i poprawia wydajność procesu kalkulacji budżetu w PSI, zapewnia szerszy podgląd postępów nadań klinicznych i oferuje wiarygodną analitykę, umożliwiając podejmowanie lepszych decyzji związanych z zarządzaniem projektami tego typu - powiedział Daniel Piekarz, Head of the Healthcare and Life Sciences Practice w DataArt. - Wierzymy, że w ogromnym stopniu ulepszy ofertę PSI, ponieważ odpowiada najostrzejszym wymaganiom związanym z przejrzystością budżetu, poziomem szczegółowości i łatwością manipulacji w odniesieniu do modeli klientów i pozwala na dokładną ewaluację i zaprojektowanie najbardziej optymalnych rozwiązań".
System służy również jako transparentne i elastyczne narzędzie do wsparcia sprzedaży, błyskawicznie modelując scenariusze budżetowe projektów wybrane przez klientów PSI, pozwalając im na rekonfigurację zmiennych i sprawdzenie, w jaki sposób zmiany te wpływają na całościowy budżet.
"Bardzo cenimy współpracę z zespołem DataArt i mamy nadzieję na więcej wspólnych projektów - powiedziała Olga Alfonsova, Global Head of Business Development w PSI. - Wykazali się szczególnym zainteresowaniem naszymi potrzebami, byli cierpliwi i pomocni w trakcie pracy ze specyfikacją i zaprezentowali nam wiele kreatywnych rozwiązań, dostarczając nam wszechstronny produkt. Zespół PSI jest pod wielkim wrażeniem".
"We enjoyed working with the DataArt team and hope to have other collaborative projects - said Olga Alfonsova, Global Head of Business Development for PSI. - They showed keen interest in our need, were patient and helpful as we were working our way through specification, came up with many creative solutions and delivered a great product. The PSI team is very pleased".
O DataArt
DataArt zajmuje się konsultingiem technologicznym na skalę globalną - projektuje, opracowuje i wspiera unikalne rozwiązania IT. W ten sposób pomaga klientom uzyskać doskonałe rezultaty biznesowe. Nasi specjaliści posiadają ogromne doświadczenie i wybitny talent techniczny. Zespoły DataArt tworzą nowe produkty i modernizują istniejące systemy, mając realny wpływ na transformację technologiczną w wielu branżach.
DataArt zdobyła zaufanie wiodących marek i wymagających klientów takich jak Nasdaq, S&P, United Technologies, oneworld Alliance, Ocado, artnet, Betfair i skyscanner. Funkcjonuje jako globalna sieć firm świadczących usługi technologiczne, współpracując z ponad 2200 profesjonalistami w 20 lokalizacjach w USA, Europie i Ameryce Południowej.
www.dataart.com.pl
O PSI
PSI jest kompleksową organizacją przeprowadzającą badania kliniczne (CRO), będącą własnością prywatną i działającą na skalę globalną. PSI funkcjonuje na rynku jako organizacja skupiona na pragmatyzmie, potrafiąca oszczędzać miliony dolarów w budżetach sponsorów z branży farmaceutycznej poprzez rzetelne trzymanie się harmonogramów badań klinicznych. Zasięg globalny PSI obejmuje działania w zakresie badań klinicznych w wielu krajach i na wiele kontynentach. PSI jest znane z selektywnego podejścia do projektów, których się podejmuje. PSI charakteryzują również wysokie wskaźniki biznesowe powtarzalności i poleceń, jak również minimalna rotacja pracowników, co potwierdza status najlepszej organizacji CRO na świecie, zarówno w odczuciach pracowników jak i klientów. Główna siedziba zlokalizowana jest w Zugu (Szwajcaria), pod adresem: 113a Baarerstrasse 6300. www.psi-cro.com.
KONTAKT:
Paulina Kreczmańska
DataArt Poland
e-mail: paulina.kreczmanska@dataart.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.04.2017, 16:22 |
Źródło informacji | DataArt |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Firma Creditsafe - klient BlackLine - odnotowuje 234-procentowy zwrot z inwestycji i zdobywa nagrodę 2025 Nucleus Research ROI Awards
Wyróżnienie od niezależnej instytucji potwierdza, że bazująca na SI platforma wsparcia działów finansowych przedsiębiorstw, którą stworzyła firma BlackLine, ma wymierny wpływ na modernizację światowej branży finansowej.- 03.07.2025, 16:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
PAP i Google będą współpracować na rzecz cyfrowej transformacji
Polska Agencja Prasowa i Google podjęły współpracę służącą wzmocnieniu procesów cyfrowej transformacji Agencji poprzez m.in. pełniejsze wykorzystanie w pracy redakcyjnej zaawansowanych narzędzi technologicznych, w tym rozwiązań sztucznej inteligencji. Partnerska umowa obejmuje też współdziałanie w organizacji wydarzeń istotnych dla środowiska polskich mediów.- 03.07.2025, 15:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP/Google
-
Image
Hisense przybliża fanów z całego świata do gry dzięki doświadczeniom „Own the Moment” w trakcie FIFA Club World Cup 2025™
- 03.07.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ