Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PKO Bank Polski udostępnił pracownikom swojej sieci sprzedaży aplikację mobilną w chmurze. Daje ona bankowym doradcom klienta i menedżerom sprzedaży dostęp do wybranych, wewnętrznych informacji i danych, niezbędnych do wykonywania codziennych zadań.
„Nasze technologiczne kompetencje wykorzystujemy także wewnątrz organizacji i przy pomocy nowoczesnych rozwiązań, chcemy podnosić komfort pracy naszych pracowników” - podkreśla Katarzyna Dziwulska, dyrektor pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim.
Ta pierwsza w PKO Banku Polskim wielofunkcyjna aplikacja wewnętrzna, docelowo będzie dawała pracownikom sprzedaży dostęp do wszystkich najważniejszych zasobów, takich jak CRM, intranet czy helpdesk.
„Dzięki niej nasi doradcy i menedżerowie sprzedaży mogą sprawniej i bardziej efektywnie komunikować się oraz wykonywać swoje codzienne obowiązki. Nowe rozwiązanie to również nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby coraz młodszych pokoleń pracowników, dla których smartfon jest naturalnym narzędziem do pracy. Zakładamy, że do końca roku z aplikacji będą korzystali wszyscy pracownicy oddziałów” - zapowiada Dziwulska.
Dzięki nowej aplikacji pracownicy sieci sprzedaży PKO BP z poziomu swojego służbowego smartfona mają w dowolnym miejscu i czasie dostęp do potrzebnych im informacji do realizacji zadań. Dodatkowo oprogramowanie umożliwia także korzystanie z wewnętrznych aplikacji bankowych, dostępnych dotychczas jedynie z poziomu komputera.
Aplikacja została wdrożona przy wykorzystaniu infrastruktury Google Cloud Platform, która zapewnia elastyczność, bezpieczeństwo i oszczędność kosztów. Jest to kolejny element realizowanej przez bank strategii chmurowej Road to Cloud.
„Cały czas podnosimy nasze kompetencje w obszarze cloud computingu wewnątrz banku, aby migrować do chmury kolejne nasze produkty i rozwiązania. Dzięki temu zyskujemy dostęp do bardziej elastycznego, szybkozmiennego i łatwo skalowanego środowiska IT” - zapewnia Piotr Krawczyk, dyrektor pionu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji w PKO Banku Polskim.
Aplikacja mobilna zapoczątkuje nowy model komunikacji w banku, wykorzystując m.in. powiadomienia push (krótkie powiadomienia, które w czasie rzeczywistym otrzymuje się najczęściej na urządzenie mobilne), a także nowoczesną i angażującą formę edukacji. Będzie ona w przyszłości rozwijana o kolejne rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 14.02.2023, 08:00 |
| Źródło informacji | PAP MediaRoom |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rebuild Ukraine 2025 - On The Road to URC2026
Z udziałem ponad 30 włoskich przedsiębiorstw i zrzeszeń, Włochy należą do głównych uczestników piątej edycji „ReBuild Ukraine”, międzynarodowych targów poświęconych odbudowie i zrównoważonemu rozwojowi Ukrainy, odbywających się w Warszawie w dniach 13-14 listopada 2025 r. Wydarzenie organizowane jest przez firmę Premier Expo przy wsparciu władz ukraińskich oraz polskich i poświęcone jest średnio- i długoterminowym perspektywom odbudowy Ukrainy. Italian Trade Agency (ITA) w koordynacji z włoskim Ministerstwem Spraw Zagranicznych i Współpracy Międzynarodowej (MAECI) uczestniczy w targach z włoskim pawilonem narodowym.- 13.11.2025, 16:54
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Italian Trade Agency
-
Image
PLL LOT umacniają pozycję w USA uruchamiając połączenie z Warszawy do San Francisco
- Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły sprzedaż biletów na kolejne transatlantyckie połączenie w regularnej siatce przewoźnika na trasie Warszawa - San Francisco.
- Rejsy będą realizowane w sezonie letnim, a inauguracyjny lot odbędzie się 6 maja 2026 roku.
- Na pokładach PLL LOT pasażerowie będą gościć 4 razy w tygodniu - w każdą środę, czwartek, sobotę i niedzielę.
- San Francisco to kolejne miasto po Chicago, Nowym Jorku, Newarku, Miami i Los Angeles, dostępne w regularnej siatce połączeń narodowego przewoźnika.- 13.11.2025, 14:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
FOTON wytycza nowy kierunek dla globalnych pojazdów użytkowych
- 13.11.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ