Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PKO Bank Polski udostępnił pracownikom swojej sieci sprzedaży aplikację mobilną w chmurze. Daje ona bankowym doradcom klienta i menedżerom sprzedaży dostęp do wybranych, wewnętrznych informacji i danych, niezbędnych do wykonywania codziennych zadań.
„Nasze technologiczne kompetencje wykorzystujemy także wewnątrz organizacji i przy pomocy nowoczesnych rozwiązań, chcemy podnosić komfort pracy naszych pracowników” - podkreśla Katarzyna Dziwulska, dyrektor pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim.
Ta pierwsza w PKO Banku Polskim wielofunkcyjna aplikacja wewnętrzna, docelowo będzie dawała pracownikom sprzedaży dostęp do wszystkich najważniejszych zasobów, takich jak CRM, intranet czy helpdesk.
„Dzięki niej nasi doradcy i menedżerowie sprzedaży mogą sprawniej i bardziej efektywnie komunikować się oraz wykonywać swoje codzienne obowiązki. Nowe rozwiązanie to również nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby coraz młodszych pokoleń pracowników, dla których smartfon jest naturalnym narzędziem do pracy. Zakładamy, że do końca roku z aplikacji będą korzystali wszyscy pracownicy oddziałów” - zapowiada Dziwulska.
Dzięki nowej aplikacji pracownicy sieci sprzedaży PKO BP z poziomu swojego służbowego smartfona mają w dowolnym miejscu i czasie dostęp do potrzebnych im informacji do realizacji zadań. Dodatkowo oprogramowanie umożliwia także korzystanie z wewnętrznych aplikacji bankowych, dostępnych dotychczas jedynie z poziomu komputera.
Aplikacja została wdrożona przy wykorzystaniu infrastruktury Google Cloud Platform, która zapewnia elastyczność, bezpieczeństwo i oszczędność kosztów. Jest to kolejny element realizowanej przez bank strategii chmurowej Road to Cloud.
„Cały czas podnosimy nasze kompetencje w obszarze cloud computingu wewnątrz banku, aby migrować do chmury kolejne nasze produkty i rozwiązania. Dzięki temu zyskujemy dostęp do bardziej elastycznego, szybkozmiennego i łatwo skalowanego środowiska IT” - zapewnia Piotr Krawczyk, dyrektor pionu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji w PKO Banku Polskim.
Aplikacja mobilna zapoczątkuje nowy model komunikacji w banku, wykorzystując m.in. powiadomienia push (krótkie powiadomienia, które w czasie rzeczywistym otrzymuje się najczęściej na urządzenie mobilne), a także nowoczesną i angażującą formę edukacji. Będzie ona w przyszłości rozwijana o kolejne rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.02.2023, 08:00 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ