Pobierz materiał i Publikuj za darmo

VENTURA, Kalifornia, 15 kwietnia 2025 r. /PRNewswire/ -- RevitaLash® Cosmetics, znana na całym świecie marka innowacyjnych produktów upiększających do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów, zwiększa swoje zaangażowanie w walkę z rakiem piersi za sprawą nowego celu Road to $10 Million zakładającego zebranie kwoty 10 milionów dolarów. W 2024 r. firma osiągnęła realizowany od 2008 r. kamień milowy polegający na zebraniu kwoty 9 milionów dolarów w dotacjach, inwestycjach i wkładzie rzeczowym w inicjatywy na rzecz raka piersi. W tym roku marka zamierza zrealizować cel 10 milionów dolarów w ramach przygotowań do świętowania 20 rocznicy istnienia w 2026 r.
Od samego początku RevitaLash Cosmetics z dumą podejmuje działania w tym obszarze, kierując się dziedzictwem swojej zmarłej współzałożycielki, Gayle Brinkenhoff, która z odwagą i wdziękiem toczyła walkę z nowotworem piersi.
W ramach zobowiązania Eternally Pink® firma RevitaLash Cosmetics kontynuuje swoją całoroczną misję, przekazując część dochodów z każdego sprzedanego produktu jako bezpośrednie wsparcie finansowe na rzecz przełomowych badań i zapewnienia opieki ratującej życie większej liczbie pacjentów. Do ostatnio zrealizowanych inicjatyw należą sfinansowanie potencjalnie przełomowego badania nad potrójnie ujemnym rakiem piersi w renomowanym Francis Crick Institute w Londynie oraz zabiegi schładzające skórę głowy, aby zapobiec wypadaniu włosów u pacjentów przechodzących chemioterapię w Ridley-Tree Cancer Center i UCLA Health w Santa Barbara w stanie Kalifornia.
Dzięki współpracy RevitaLash Cosmetics z globalnymi partnerami efekty zebrania 10 milionów dolarów będą odczuwalne na całym świecie. Firma dokona wpłat równych środkom przeznaczonym przez jej międzynarodowych partnerów dystrybucyjnych na rzecz wybranych lokalnych organizacji charytatywnych działających na rzecz walki z rakiem piersi.
„Cieszymy się, że możemy ogłosić cel zebrania 10 milionów dolarów i kontynuować naszą misję wspierania badań nad rakiem piersi i inicjatyw na rzecz pacjentów i pacjentek na całym świecie” – powiedziała Dariel Sidney, wiceprezes ds. globalnej filantropii i córka Gayle Brinkenhoff. „Osiągnięcie celu 10 milionów dolarów w dotacjach i inwestycjach to coś więcej niż kamień milowy – to uczczenie tego, co reprezentujemy sobą jako firma”.
Aby uzyskać więcej informacji na temat podejmowanych przez RevitaLash Cosmetics inicjatyw na rzecz walki z rakiem piersi lub dowiedzieć się, w jaki sposób można je wesprzeć poprzez zakup produktów, zapraszamy na stronę www.revitalash.com/pages/eternally-pink.
RevitaLash® Cosmetics
RevitaLash® Cosmetics jest globalnym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów upiększających do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Kolekcja produktów tej założonej w 2006 r. firmy obejmuje nagradzaną odżywkę do pielęgnacji rzęs RevitaLash® Advanced i odżywkę do pielęgnacji brwi RevitaBrow® Advanced i dostępna jest w gabinetach lekarskich, spa, salonach kosmetycznych i specjalistycznych sklepach w ponad 70 krajach. Spółka RevitaLash® Cosmetics, wspierająca charytatywne inicjatywy na rzecz walki z rakiem piersi, przeznacza część dochodów na finansowanie programów badawczych i edukacyjnych na rzecz społeczności pacjentek zmagających się z tą chorobą, przez cały rok, nie tylko w październiku. Więcej informacji na stronie www.revitalash.com.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2377741/revitalash_cosmetics_logo.jpg
Źródło: RevitaLash Cosmetics
Żródło informacji: PR Newswire
UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.04.2025, 09:05 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |