Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Firma, która chce założyć zdalnie nowe konto firmowe w Banku Pekao S.A., musi być zarejestrowana w Polsce, a jej reprezentanci muszą mieć obywatelstwo polskie, ważny dowód osobisty oraz drugi dokument ze zdjęciem. W ten sposób można założyć zarówno rachunek bieżący, jak i pomocniczy, a także uruchomić usługę bankowości elektronicznej PekaoBiznes24.
W pierwszej kolejności należy skontaktować się z placówkami Centrum Biznesowego lub Korporacyjnego (numery telefonów dostępne są na stronie internetowej banku). Po ustaleniu warunków współpracy doradca poprosi o przekazanie danych firmowych, informacji o reprezentantach oraz o przesłanie kopii dowodów osobistych. Infolinia banku umówi dogodny termin wideorozmowy, a szczegóły wirtualnego spotkania zostaną przesłane e-mailem.
Do wideorozmowy warto wybrać dobrze oświetlone i spokojne miejsce. Do jej przeprowadzenia potrzebny będzie podpięty do sieci komputer z kamerą internetową. Klient musi przedstawić dowód osobisty i drugi dokument ze zdjęciem - celem potwierdzenia tożsamości. W trakcie rozmowy konsultant infolinii potwierdzi dane z dowodu i zada niezbędne pytania.
Następnie odezwie się do niego doradca i po weryfikacji danych będzie można podpisać umowę w systemie bankowości internetowej PekaoBiznes24, przy użyciu kodu SMS.
Dla kont firmowych z segmentu MŚP założonych zdalnie w Banku Pekao obowiązuje limit dzienny dla transakcji wynoszący 100 tys. zł i miesięczny w kwocie 1 mln zł. Możliwe jest zniesienie limitów, ale wymaga ono osobistej weryfikacji reprezentanta firmy przez pracownika banku.
„Wideoweryfikacja to rozwiązanie dla właścicieli firm, którzy chcą założyć konto w naszym banku, ale ze względu na natłok obowiązków bądź panującą sytuację epidemiczną, wolą nie spotykać się z doradcą, ani nie wybierać się do oddziału”- mówi Magdalena Zmitrowicz, wiceprezes zarządu Banku Pekao S.A., odpowiedzialna za Pion MŚP.
Pekao wprowadziło rozwiązanie zdalnego zakładania rachunku nie tylko dla firm z jednoosobową reprezentacją, ale także dla dużych przedsiębiorstw. „W ramach procesu możemy zadzwonić do każdego reprezentanta spółki, zweryfikować jego tożsamość i następnie zrealizować otwarcie rachunku” - dodaje Tomasz Styczyński, wiceprezes zarządu Banku Pekao S.A., odpowiedzialny za Pion Bankowości Korporacyjnej.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.04.2020, 10:41 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |