Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Skojarzone - constans, obowiązkowe - in plus
Podczas konferencji prasowej "Szczepienia na 6. Jak szczepienia wysoce skojarzone są oceniane?" eksperci zaprezentowali wyniki badań dotyczących szczepień wysoko skojarzonych. Jak podaje Millward Brown, nastawienie kobiet nieznacznie poprawiło się na przestrzeni ostatnich miesięcy. Przeprowadzone badanie pokazało, że trwający od 2013 roku trend wyraźnego pogarszania się nastawienia do szczepień uległ zatrzymaniu.
Kobiety pytane o swój stosunek do szczepień w ogóle, w 3/4 przypadków deklarują nastawienie pozytywne, a spora część z nich - 37 proc. z tendencją wzrostową - sądzi, że szczepienia obowiązkowe powinny obejmować ochronę przed jak największą liczbą chorób. Sytuacja komplikuje się, gdy przychodzi do wyboru między wariantami bezpłatnym dla dzieci zdrowych a szczepieniami wysoce skojarzonymi (5w1 lub 6w1).
Co na temat 6w1?
Kwestia postrzegania i znajomości szczepień 6w1 od kilku lat pozostaje na poziomie niezmiennym. Wśród zwolenniczek tego wariantu dominują matki bardziej otwarte na nowoczesne rozwiązania i przekonane o niepodważalnym autorytecie lekarza w kwestii podejmowania medycznych wyborów. Kobiety, które skorzystały ze szczepień skojarzonych doceniają związane z nimi korzyści, wśród których wymieniają przede wszystkim możliwość ochrony dziecka przed bólem, jedno wkłucie zamiast kilku i mniejszy stres dziecka podczas każdej z wizyt szczepiennych. Wśród sympatyków wariantu 6w1 funkcjonuje przekonanie o nowoczesności i jakości szczepień wysoce skojarzonych.
Źródło informacji: Materiały kampanii "Szczepienia na 6"
UWAGA: Za materiał opublikowany przez Centrum Prasowe PAP odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. (Centrum Prasowe PAP)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.06.2016, 15:42 |
Źródło informacji | Materiały kampanii "Szczepienia na 6" |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |