Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Palenie tytoniu to największy problem zdrowia publicznego. Szacuje się, że tylko w Wielkiej Brytanii w 2015 roku z powodu chorób odtytoniowych zmarło około 79 tysięcy osób, co stanowi 16 procent wszystkich zgonów. Od 2012 roku PHE - Public Health England, prowadzi kampanię, namawiając mieszkańców wysp do zerwania z nałogiem podczas 28-dniowego wyzwania. Rzucenie palenia to skomplikowany proces i wymaga kompleksowego wsparcia. Wśród narzędzi ułatwiających zerwanie z nałogiem pierwszy raz znalazły się papierosy elektroniczne, które dostarczając nikotynę pozwalają pokonać potrzebę sięgnięcia po papierosa, a dodatkowo są obarczone mniejszym ryzykiem. Uczestnicy akcji mogą liczyć także na merytoryczne wsparcie ekspertów i nowe technologie, m.in. aplikację Stoptober, która pozwoli monitorować codzienne postępy, a w przypadku chwil zwątpienia poradzi jak pokonać pragnienie.
Szczęśliwcy, którzy pozytywnie przejdą próbę i wytrwają przez 28 dni abstynencji, mają 5 razy większe szanse na pożegnanie się z nałogiem „na dobre”. Kampania pozytywnie zmienia nawyki palaczy w UK - jeszcze w 2010 po papierosy sięgała jedna piąta dorosłej populacji, dzisiaj jest to ok. 15%. Do tej pory w akcji wzięło udział ponad milion osób. Spoty promujące tegoroczną odsłonę kampanii można było obejrzeć w brytyjskiej telewizji.
Zobacz spot: https://www.youtube.com/watch?v=28aIsV4ya5A
Strona kampanii: https://www.nhs.uk/oneyou/stoptober
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.10.2017, 09:49 |
Źródło informacji | eSmoking Association |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ