Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Festiwal zostanie zorganizowany 29 listopada w krakowskim kinie Kijów.Centrum przy alei Krasińskiego 34 w godz.18-22. Podobne jak w ubiegłych latach najciekawszą atrakcją programu będzie konkurs filmowy w którym adrenalina, kurz, błoto, endorfiny i pełne pasji katownie sprzętu rowerowego mają odgrywać główne role.
„Zaprosimy najlepszych polskich producentów, zostawiając jednocześnie możliwość udziału najciekawszych amatorskich produkcji tego sezonu. W tym roku dodatkowo poszerzamy kategorie festiwalowe o bikeBoard MTB Zdjęcie Roku 2018 i Rowerowe Zdjęcie Roku, wykonane przy użyciu kamerki GoPro” - mówi Tomasz Kubik z agencji Zooteka, która odpowiada za organizację MTB Film Festival presented by KROSS.
Dla najlepszych filmowców przewidziano do wygrana flagowe modele kamer GoPro. To wtedy nastąpi też oficjalna premiera górskiego roweru elektrycznego z pełnym zawieszeniem KROSS Soil Boost. Warto zaznaczyć, że na tym wydarzeniu kulturalnym pojawią się również zawodnicy, współpracujący z tą największą marką rowerową w kraju. W tym David Cachon, hiszpański zawodowy kolarz górski i rekordzista Guinnessa.
„Cieszymy się, że mamy okazję wspierać tak świetne wydarzenie jak MTB Film Festiwal. Jest to doskonała okazja, żeby całe środowisko rowerowe zgromadziło się w Krakowie, wspólnie oglądając filmy i dyskutując o sporcie, który jest pasją nas wszystkich” - komentuje Monika Luberadzka, brand manager KROSSA.
W rezultacie podczas finałowego seansu w kinie Kijów.Centrum organizatorzy zaprezentują trzy dodatkowe filmy amatorskie i wyeksponują w holu budynku najlepiej oceniane zdjęcia.
MTB FILM FESTIVAL presented by KROSS
Bilety na festiwal kupimy w cenach 30 zł do 28 listopada oraz 40 zł w dniu festiwalu. Wejściówki będą dostępne w kasach kina Kijów.Centrum i na stronie internetowej www.kijow.pl.
Ze szczegółowym programem imprezy i wszystkimi aktualnościami można zapoznać się na oficjalnym profilu wydarzenia na Facebooku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.11.2018, 13:22 |
Źródło informacji | KROSS S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ