Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Tylko w ciągu ostatnich 10 dni w Walutomacie wymieniono 228 milionów złotych, a od początku działalności serwisu - niebagatelną kwotę 55 miliardów złotych. Na tej społecznościowej platformie wymiany walut zawieranych jest miesięcznie około 115 tysięcy transakcji. Pomimo większej aktywności konkurencji i pojawienia się nowych podmiotów, serwis wciąż zyskuje użytkowników. Świadczy o tym też liczba rejestracji w 2018, która wzrosła o 21,3 procent względem 2017. Także obroty w Walutomacie wzrosły o 13 procent rok do roku.
Walutomat.pl jest również narzędziem, z którego często korzystają klienci biznesowi (także dzięki uruchomieniu API). Jako jeden z nielicznych kantorów internetowych oferuje wypłatę euro w gotówce. Średnia taka wypłata wyniosła w 2018 roku 950 euro. Z ciekawostek warto wspomnieć, że najwyższa wymiana w Walutomacie w 2018 roku to 923 460 euro.
„Trzeba pamiętać, że Walutomat to polska, uznana marka, ciesząca się zaufaniem i nieprzerwanym działaniem od prawie 10 lat. Klienci to doceniają - mówi Katarzyna Moszko-Stachowska, PR Manager Walutomat.pl. - Liczba użytkowników imponuje, ale my nie spoczywamy na laurach. Wdrażamy wciąż nowe rozwiązania, na przykład wpłaty przez Przelewy24, wypłaty gotówkowe, aplikację mobilną czy tanie przelewy zagraniczne. Uruchomiliśmy także API dla klientów biznesowych. Pracujemy nad kolejnymi ułatwieniami dla klientów. Chcemy nadal być w czołówce liderów wymiany walut w Polsce”.
Walutomat rozpoczął działalność w listopadzie 2009 roku. Nie jest typowym kantorem internetowym, bo jego idea opiera się o wymianę walut między użytkownikami, a serwis tylko pośredniczy w wymianie. Na platformie nie ma spreadu jako takiego, a jedynie niewielka prowizja (0,2%) od każdej transakcji. Walutomat.pl umożliwia również przelewy zagraniczne do 42 krajów na świecie w konkurencyjnych cenach w porównaniu do banków. Jako pierwszy uruchomił także wpłaty przez pay by linki dla klientów.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.03.2019, 12:41 |
Źródło informacji | Currency One |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Trzeba chronić polski przemysł cementowy i wzmocnić go, by był konkurencyjny
Jesteśmy otwarci na zmiany mające ochronić polski przemysł cementowy i wzmocnić go w takim wymiarze, aby był konkurencyjny - powiedział Michał Jaros, wiceminister rozwoju i technologii podczas debaty „Przemysł cementowy buduje polską gospodarkę” i prezentacji raportu EY Polska „Wpływ przemysłu cementowego na gospodarkę Polski”.- 23.01.2025, 15:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Producentów Cementu
-
HOTELEX Shanghai 2025: wspieranie postępu w branży hotelarskiej i gastronomicznej w obliczu gwałtownego rozwoju turystyki
- 23.01.2025, 14:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire