Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Projekt „BOK 2.0” realizowany przez PGNiG od dwóch lat zakłada unowocześnienie do 2021 roku całej sieci biur w Polsce. Do końca 2019 do użytku zostanie oddanych jeszcze pięć placówek, a na przyszły rok planowane są prace modernizacyjne w kolejnych 32 lokalizacjach. „W 2017 roku zakończyliśmy prace nad strategią operacyjną PGNiG Obrót Detaliczny. Kluczowym elementem tej strategii było wypracowanie modelu, który miał m.in odpowiedzieć na pytanie, w jakim miejscu na rynku spółka będzie się znajdować w 2020 roku i m.in., w jaki sposób będziemy obsługiwać naszych klientów oraz sprzedawać nasze produkty” - powiedział prezes Henryk Mucha. Dodał, że w efekcie analiz stwierdzono, że przez następne 15 lat podstawowym miejscem obsługi i sprzedaży będą właśnie BOK. „Stąd decyzja o modernizacji w zasadzie całej sieci”- stwierdził.
Nowe biura mają nowoczesny design i są tak zaprojektowane, by zapewnić interesantom maksymalny komfort przy załatwianiu wszystkich spraw. „Jest w nich większa przestrzeń, miejsca do odpoczynku, kolejkomaty, które usprawniają obsługę klienta - dzięki nim wiadomo, jaki jest czas oczekiwania - oraz stanowisko szybkiej obsługi, przy którym można załatwić najprostsze sprawy” - wyjaśnił Marcin Szczudło, wiceprezes PGNiG Obrót Detaliczny. Nowo otwarte biuro w Łodzi znajduje się w pobliżu stacji kolejowej Łódź Fabryczna przy ulicy Składowej 35, ma powierzchnię blisko 360 metrów kwadratowych i jest wyposażone aż w 18 stanowisk do obsługi klientów.
Prezes Mucha zaznaczył, że modernizacja obejmuje również zmianę lokalizacji części biur. „Zaczęliśmy pojawiać się w galeriach handlowych takich miast jak Warszawa, Kraków, Poznań, Kielce czy Lublin. Będziemy otwierać nowe placówki w kolejnych tego typu lokalizacjach, bo tam są potencjalni klienci oraz osoby, które już korzystają z naszej coraz bogatszej oferty produktowej” - zapowiedział Henryk Mucha.
Jak podkreślił, niezbędne jest też rozwijanie drugiego, zdalnego kanału usług. „Od blisko dwóch lat intensywnie inwestujemy w zdalne kanały komunikacji z klientem. Mamy jedną z najlepszych na rynku energetycznym w Polsce aplikację mobilną, z której korzysta ponad 550 tysięcy użytkowników. Posiadamy także największe w tej części Europy elektroniczne biuro obsługi klienta, świadczące usługi dla ponad 1 mln użytkowników - powiedział prezes PGNIG Obrót Detaliczny. - Jesteśmy też pierwszą i zarazem największą firmą energetyczną w Europie, która oferuje możliwość podpisania umowy gazowej w całości przez internet bez konieczności wychodzenia z domu. Te wszystkie zmiany realizujemy po to, aby już w 2020 roku zacząć sprzedawać pierwsze produkty i usługi w segmencie e-commerce”.
PGNiG Obrót Detaliczny to prawdziwy gigant sprzedaży gazu w Polsce. Posiada niemal 7 mln klientów detalicznych, 132 biura obsługi, w których pracuje 625 konsultantów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy spółka zawarła ponad 560 tysięcy umów z klientami.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.11.2019, 11:40 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu