Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W Davos Procter & Gamble przybliżył idee jednej z kluczowych inicjatyw zmierzających do rozwiązania globalnego problemu, jakim jest kryzys wodny, dotykający aż 14 z 20 największych aglomeracji, takich jak Los Angeles, Tokio czy New Delhi. Celem koncepcji „50L Home” jest dążenie ograniczenia zużycia wody w gospodarstwach domowych do 50 litrów na osobę dziennie - to o 100, a niekiedy nawet 400 litrów mniej niż wynosi obecne zużycie w niektórych miejscach na mapie świata. Zainicjowana przez P&G koalicja firm, decydentów oraz lokalnych wspólnot tworzy i będzie wdrażać zrównoważone rozwiązania dla domu - od produktów po systemy wodno-kanalizacyjne.
„Holy Grail” to kolejna koalicja na rzecz zrównoważonego rozwoju. Tym razem efektem współpracy ponad 30 firm jest rozwiązanie, które pomoże rozprawić się z jednym z największych problemów w procesie recyklingu tj. nieefektywnym sortowaniem. Projekt zakłada wykorzystanie technologii cyfrowego znaku wodnego, aby zmienić opakowania w „obiekty inteligentne”. To pozwoli na szybsze i bardziej precyzyjne sortowanie, a co za tym idzie, sprawi, że więcej odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych trafi do recyklingu. Podczas szczytu w Davos „Holy Grail” został uznany przez organizację Solar Impulse Foundation za jedno z najbardziej efektywnych rozwiązań dla środowiska (#1000 Efficient Solutions).
Jako jeden z największych globalnych reklamodawców, P&G zabrał również w głos w dyskusji o odpowiedzialności za przyszłość mediów. Koncern jest wśród założycieli sojuszu Global Alliance for Responsible Media (GARM), w której uczestniczy kilkadziesiąt firm, w tym reklamodawców, holdingów agencji reklamowych, wiodących platform mediowych oraz stowarzyszeń branżowych. Podczas Forum w Davos przedstawiciele koalicji GARM zaprezentowali strategię zakładającą stworzenie zrównoważonego i odpowiedzialnego środowiska cyfrowego, które będzie chronić konsumentów, media i społeczeństwa przed szkodliwymi treściami.
„Już czas, by zbudować odpowiedzialny łańcuch dostaw w mediach z myślą o roku 2030 - taki, który będzie działał w sposób bezpieczny, wydajny, przejrzysty, rzetelny oraz będzie odpowiednio moderowany dla dobra wszystkich jego uczestników, a zwłaszcza konsumentów. Dzięki temu, że wielu wybitnych przedstawicieli naszej branży zdecydowało się stanąć ramię w ramię i podjąć wspólne działania w ramach inicjatywy GARM, będziemy w stanie uniknąć błędów przeszłości i obrać właściwy kurs na przyszłość” - powiedział Chief Brand Officer Procter & Gamble, Marc Pritchard, szef delegacji firmy w Davos.
Firma Procter & Gamble potwierdziła także swoje dążenia do świata wolnego od uprzedzeń: została jednym z sygnatariuszy inicjatywy Valuable 500 - szerokiej kolacji firm oraz decydentów, której celem jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami na całym świecie oraz stwarzanie im równych szans ich w miejscu pracy.
W debatach, dyskusjach i spotkaniach przedstawiciele firmy podkreślali także rolę młodego pokolenia w kształtowaniu przyszłości. Potencjał tej generacji widoczny jest w głośnym opowiadaniu się za potrzebą zmian i wykorzystywaniu mediów społecznościowych do mobilizowania rówieśników na olbrzymią skalę. Liderzy P&G podkreślali potrzebę tworzenia możliwości wspólnego działania ponad podziałami pokoleniowymi w celu rozwiązywania kwestii środowiskowych, integracji czy przyszłości pracy.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.01.2020, 13:23 |
Źródło informacji | Procter & Gamble |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały nowego Boeinga 737 MAX 8
- 17.05.2024, 10:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
PARP na EKG 2024: wsparcie firm na każdym etapie rozwoju dzięki Funduszom Europejskim PAP
W ciągu 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uczestniczyła w dystrybucji środków europejskich. Agencja podpisała ponad 34 tys. umów na kwotę blisko 55 mld złotych, z czego przetransferowała środki na kwotę prawie 49 mld zł. Wykorzystując obecne Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej czy Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Agencja uczy przedsiębiorców m. in. zakładać firmy, ale również finansowo wspiera innowacyjne start-upy.- 17.05.2024, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dostawy w jeden dzień, także w soboty - ORLEN Paczka dowozi jakość
Korzystanie z automatów paczkowych stało się normą w dostawach e-commerce, a firmy z tej branży oferują już znacznie więcej niż tylko zwykłe przewiezienie przesyłki od nadawcy do odbiorcy. Konsumenci deklarują chęć odbioru zamówionych towarów jeszcze szybciej, przy użyciu maksymalnie dostępnych i intuicyjnych narzędzi. Rekordowe wyniki ORLEN Paczki wskazują, że usługa ta trafnie odpowiada na ten trend.- 17.05.2024, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom