Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„W XXI wieku jedną z najważniejszych potrzeb nas wszystkich jest ochrona środowiska naturalnego. Zainteresowanie tym tematem jest coraz większe. Warto tu podkreślić, że inwestycje ekologiczne są przedmiotem polityki ekologicznej państwa i spełniania wymogów UE. Prywatne przedsiębiorstwa inwestują w technologie prośrodowiskowe, widząc w tym korzyści, a konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający w zakresie poszanowania środowiska. To powoduje wzrost zainteresowania inwestycjami sprzyjającymi ochronie środowiska i konieczność dostępu do finansowania rozwiązań proekologicznych. Te potrzeby rozumieją również banki spółdzielcze, które zgodnie ze swoją misją działają na rzecz rozwoju społeczności, w których funkcjonują, wspierając swoich klientów w realizacji ich potrzeb. Temat ekologii jest im więc szczególnie bliski – mówi prezes zarządu KZBS, Krystyna Majerczyk-Żabówka. - Wybór zagadnień ekologicznych jako tematu tegorocznej edycji „Czerwca z bankiem spółdzielczym” nie jest więc przypadkowy. O planowanych wydarzeniach będziemy na bieżąco informować w mediach elektronicznych KZBS” – dodaje.
Tegorocznym tematem przewodnim kampanii edukacyjnej „Czerwiec z bankiem spółdzielczym” jest edukacja ekologiczna prowadzona na trzech poziomach:
1. edukowanie środowisk, w których działają banki spółdzielcze, w tym ich klientów, w zakresie ekologii, np. zachęta do wymiany pieców, korzystania z fotowoltaiki;
2. promowanie eko-produktów bankowych;
3. edukowanie pracowników banków w zakresie licznych regulacji UE z zakresu green finance oraz programów rządowych, takich jak „Czyste Powietrze”, zagadnienia niskoemisyjności.
Banki spółdzielcze jako nowoczesne, lokalne instytucje finansowe od lat są zaangażowane w edukację i rozwój społeczności, w których funkcjonują, od edukacji finansowej dzieci i młodzieży w ramach Szkolnych Kas Oszczędności, przez wdrażanie i informowanie o krajowych programach wsparcia, aż po profesjonalne doradztwo finansowe dla rolników i przedsiębiorców. Realizując swoją misję wykorzystują najnowocześniejsze i sprawdzone na rynku rozwiązania technologiczne, a także wiedzę i wieloletnie doświadczenie płynące z bezpośredniego kontaktu ze swoimi klientami. Podczas tegorocznej edycji „Czerwca z bankiem spółdzielczym” banki spółdzielcze podkreślą swoją rolę instytucji społecznie odpowiedzialnych, aktywnie zaangażowanych w działania na rzecz ochrony klimatu i środowiska naturalnego.
Źródło informacji: KZBS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.05.2021, 08:00 |
Źródło informacji | KZBS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN Paczka partnerem Jarmarku Św. Dominika - z jarmarku prosto do bliskich
ORLEN Paczka została partnerem tegorocznego Jarmarku Św. Dominika, który potrwa od 27 lipca do 17 sierpnia 2025 roku. W samym sercu Gdańska stanął wyjątkowy automat paczkowy. Usługa łączy odwiedzających jarmark z ich bliskimi, umożliwiając nadawanie paczek z upominkami.- 28.07.2025, 11:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN Paczka
-
Image
STS stworzył pomnik piłki kobiecej
- 28.07.2025, 11:16
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Biuro prasowe STS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ