Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sukces „Mocy Polskich Warzyw”
Kampania „Moc Polskich Warzyw” realizowana w latach 2020-2021 to pierwszy w historii projekt promujący wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. W inauguracyjnej edycji zrealizowano m.in. szeroko zakrojoną kampanię digitalową z udziałem influencerów i blogerów, emisję spotów promocyjnych w stacjach radiowych i programy telewizyjne. Powstało kilkanaście filmów promocyjnych i kulinarnych, a na polskie ulice wyjechały samochody dostawcze oznakowane logotypami kampanii. W prasie i w serwisach internetowych opublikowano ponad 100 artykułów na temat kampanii, a działania w social mediach sprawiły, że treści dotarły do przeszło 1,5 miliona konsumentów.
Druga edycja
Druga odsłona kampanii „Moc Polskich Warzyw”, będzie ponownie ukierunkowana na działania informacyjne mające na celu wzrost zaufania do polskich warzyw i ich lokalnych producentów.
„W dalszym ciągu Polacy jedzą zbyt mało warzyw. Powinny one stanowić minimum połowę każdego posiłku. Mamy nadzieję, że ostatnie wydarzenia wpłyną na zwiększone zainteresowanie zbilansowaną dietą i jej wpływem na nasze zdrowie i odporność. Dzięki >>Mocy Polskich Warzyw<< możemy pokazać konsumentom korzyści płynące z wybierania polskich warzyw. Szczególnie chcemy zachęcić do korzystania z sezonu na poszczególne grupy warzyw – są one wtedy nie tylko najsmaczniejsze, ale również najtańsze. Udowodnimy też, że polscy plantatorzy to najwyższej klasy specjaliści w dziedzinie uprawy warzyw, którzy łączą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Przez cały rok ciężko pracują, aby na nasze stoły trafiały warzywa najwyższej jakości: smaczne, piękne, bezpieczne, pełne witamin i składników odżywczych” – mówi Mirosław Łuska, prezes Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej.
W ramach drugiej edycji kampanii będą realizowane działania, mające na celu dotarcie do jeszcze szerszej grupy konsumentów. Powstanie m.in. strona internetowa, będąca swoistym kompendium wiedzy o polskich warzywach, cykl krótkich filmów dokumentalnych oraz spoty reklamowe.
„Będziemy kontynuować działania, które przyniosły świetne rezultaty w pierwszej edycji kampanii, takie jak współpraca z blogerami, budowanie społeczności w social mediach czy emisje spotów radiowych. Bardzo cieszymy się, że powstaje strona internetowa, która będzie pierwszym tego typu serwisem w Europie. Mamy nadzieję, że sytuacja epidemiczna będzie ulegać poprawie, bo zaplanowaliśmy kilka wydarzeń stacjonarnych, na których chcielibyśmy wreszcie spotkać się bezpośrednio z konsumentami, aby zachęcać ich do codziennego spożywania polskich warzyw. Trzymajmy zatem kciuki za powrót do normalności” – dodaje Mirosław Łuska.
O projekcie
„Moc Polskich Warzyw” to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w kampanii biorą: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
KONTAKT:
Maciej Ogonowski
Agencja Brandmates
e-mail: maciej@brandmates.pl
tel. +48 608 680 562
Źródło informacji: BRANDMATES
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.06.2021, 11:47 |
Źródło informacji | BRANDMATES |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
III Forum Bezpiecznej Żywności w Warszawie. Green REV Institute i Koalicja Future Food 4 Climate zapraszają
26 listopada 2024 w godzinach 10:30-15:30, w Bibliotece Publicznej m.st. Warszawy, już po raz trzeci odbędzie się Forum Bezpiecznej Żywności - wydarzenie organizowane przez Green REV Institute oraz koalicję Future Food 4 Climate. Wydarzenie jest wspierane przez Ambasadę Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej oraz European Climate Foundation. III Forum Bezpiecznej Żywności zostało objęte patronatem honorowym Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.- 21.11.2024, 12:54
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Green REV Institute
-
Image
Za nami wielki finał turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”
19 listopada na PGE narodowym w Warszawie odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Młode zawodniczki oraz młodzi zawodnicy z najlepszych drużyn z całej Polski, w trzech kategoriach wiekowych do lat 13, 14 i 15, pokazali swój talent, determinację i ducha fair play. Drużyny JS Smart.pl Krosno, Dream Team Wrocław, Katowiczanki, Osiemnastka Olsztyn, SMS Stal Rzeszów, ZSP Książenice - to wielcy zwycięzcy rozgrywek w swoich kategoriach wiekowych.- 20.11.2024, 15:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PZU
-
Image
Rekord Polski w konsumpcji różnych odmian jabłek
W ramach profilaktyki cukrzycy i promocji akcji „Jedno jabłko dziennie” 138 osób stworzyło „największą sztafetę jedzenia jabłek”. Degustowano 10 różnych odmian. Rekord ustanowiono 13 listopada 2024 r. w Centrum Dydaktycznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Partnerami wydarzenia byli Wydział Nauk o Zdrowiu WUM i polscy sadownicy. Patronat nad wydarzeniem objął Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM - prof. Mariusz Gujski.- 15.11.2024, 09:18
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych