Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nest Bank wypracował zysk za 2021 rok
Nest Bank zakończył 2021 rok z zyskiem w wysokości 4 mln złotych netto. Grupa Nest Bank S.A., w której skład wchodzi bank oraz spółka faktoringowa Faktoria, również wypracowała w 2021 roku zysk – w wysokości 2,1 mln zł.
Przełomowy rok dla Nest Banku
„W 2021 rok weszliśmy z klarowną strategią, której podstawowym celem było osiągnięcie rentowności. Cel ten został osiągnięty. Zarówno Nest Bank, jak i Grupa odnotowały w ubiegłym roku najlepsze od wielu lat wyniki finansowe, powiększyły bazę klientów, zwiększyły zakres świadczonych usług i dynamicznie kontynuowały gruntowną transformację cyfrową, inwestując w nowoczesne technologie i procesy” – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku.
Zysk, cyfrowy rozwój, innowacyjność i społeczna odpowiedzialność
W 2021 roku Nest Bank pozyskał blisko 20 tys. nowych klientów. Ponadto Nest może się pochwalić jednym z najwyższych w Polsce wskaźników kont zakładanych online – ponad 65% rachunków indywidualnych i firmowych zostało otwartych w kanałach zdalnych w 2021 roku.
„Jako pierwsi na polskim rynku udostępniliśmy proces kredytowy, dzięki któremu firma nie mająca jeszcze relacji z bankiem może uzyskać kredyt całkowicie online i podpisać umowę zdalnie. We wrześniu 2021 roku jako pierwsi na świecie przeprowadziliśmy pilotaż VISA Mobile - nowej usługi płatności kartą w internecie. Potwierdziliśmy tym naszą zdolność do wdrażania innowacyjnych, skalowalnych projektów z największymi globalnymi partnerami” – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu.
„W ubiegłym roku nie tylko wypracowaliśmy najlepsze od wielu lat wyniki finansowe , ale także podnieśliśmy sobie poprzeczkę w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Znacząco podwyższyliśmy nasze standardy w obszarze polityk praw człowieka, kodeksu postępowania pracowników czy kodeksu postępowania dostawców. Zrealizowaliśmy wiele ważnych inicjatyw społecznych. Dołączyliśmy także do organizacji United Nations Global Compact. W 2022 roku i kolejnych latach będziemy kontynuować nasze działania w tym obszarze” – dodaje.
Plany Nest Banku na 2022 rok – kontynuacja strategii i kolejne innowacje
Nest Bank zapowiada, że w 2022 roku będzie kontynuował strategię skoncentrowaną na cyfrowych usługach finansowych dla osób indywidualnych i przedsiębiorców. Na początku kwietnia bank zmienił logotyp oraz identyfikację wizualną i zapowiada kolejne zmiany.
„Kontynuujemy strategię innowacyjnej, mobilnej bankowości dla klientów indywidualnych oraz wysokiej jakości cyfrowych usług finansowych dla przedsiębiorców. Nasze usługi są konkurencyjne cenowo, innowacyjne i dostępne 24/7, wszędzie tam, gdzie przedsiębiorcy zarabiają pieniądze i budują wartość swoich biznesów - mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku. - Aby podkreślić strategię banku i jej charakter zmieniliśmy, w 2022 roku, naszą identyfikację wizualną. Nowe logo podkreśla naszą dynamikę, strategiczne skupienie na przedsiębiorcach i ich potrzebach z dbałością o nowoczesność, jakość i wygodę proponowanych usług” – dodaje.
Bank zapowiada także, że jeszcze w tym roku wprowadzi klika nowości do swojej oferty. Należą do nich między innymi kredyt dla spółek, karta wirtualna, nowy proces zakładania rachunku z wykorzystaniem tzw. selfie czy Visa Mobile.
Sprawozdanie finansowe Grupy Nest Bank dostępne jest tutaj: https://nestbank.pl/o-banku/
Źródło informacji: Nest Bank
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.04.2022, 12:58 |
Źródło informacji | Nest Bank |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ