Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SOFTSWISS - międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z centrum programistycznym w Polsce - niejednokrotnie podkreślała, że polski rynek pracy jest jednym z najbardziej priorytetowych dla jej rozwoju. Pozyskując do swojego zespołu lokalnych specjalistów, znany twórca oprogramowania stawia na programistów o wysokim poziomie umiejętności, oferując im pracę nad innowacyjnymi projektami. Dlatego szczególną uwagę zwraca na lokalne stowarzyszenia IT, które starają się tworzyć wspólnoty w celu rozwoju i wymiany doświadczenia. Niedawno SOFTSWISS poinformowała, że firma stała się partnerem stowarzyszenia programistów Ruby BRUG w Białymstoku. Tam regularnie organizowane są meet-upy offline, na których zbierają się zarówno doświadczeni specjaliści, jak i studenci, amatorzy programowania w Ruby. Stowarzyszenie ma wielkie plany rozwoju wspólnoty i przeprowadzania spotkań zawodowych w różnych miastach Polski.
„Ruby jest podstawowym językiem programowania w naszej firmie - mówi Natalia Perkowska, Head of Talent Acquisition firmy SOFTSWISS. - Branża, w której jesteśmy jednym z liderów rynku, rozwija się dynamicznie, dlatego wykorzystujemy go tam, gdzie intensywność tworzenia ma decydujące znaczenie. Dla SOFTSWISS, jako dla firmy programistycznej, szczególnie cenni są dobrzy specjaliści, którzy posługują się tym językiem programowania. I my z przyjemnością wsparliśmy lokalnych specjalistów i ich dążenie do rozwoju zawodowego. Każda inicjatywa zawodowa stanowi wskaźnik żywego zainteresowania. A my zarówno wewnątrz firmy, jak i w branży, cenimy proaktywnych ludzi, którzy chcą się uczyć i rozwijać zawodowo”.
Stając się partnerem jednego z polskich stowarzyszeń programistów Ruby, SOFTSWISS planuje wspierać wspólnotę programistów, zapraszać swoich ekspertów na spotkania, a także pomagać im w organizacji profesjonalnych eventów. Ale najważniejsze jest popularyzowanie języka programowania Ruby i tematu opracowywania produktów IT, oraz zapewnienie polskim programistom możliwości pracy przy ciekawych projektach, niezależnie od tego, w jakim mieście się znajdują. W firmie funkcjonuje dobrze zorganizowany system pracy zdalnej i pracownicy mogą wybrać wygodny dla siebie wariant współpracy.
W 2022 roku firmie SOFTSWISS udało się z powodzeniem zrealizować swoje plany powiększenia centrum programistycznego w Poznaniu i zwiększenia liczby pracowników o 75%. Na chwilę obecną liczba specjalistów SOFTSWISS w Polsce wynosi ponad 300 osób. W tym roku firma planuje dalej rozwijać swój polski oddział, pozyskując do zespołu wykwalifikowanych specjalistów.
DO INFORMACJI
SOFTSWISS - międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 10-letnim doświadczeniem i z oficjalnymi oddziałami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Liczba pracowników spółki wynosi ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w branży rozrywek online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klientów roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.
Źródło informacji: SOFTSWISS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.01.2023, 14:42 |
Źródło informacji | SOFTSWISS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Gazowce ORLENU pojawiły się w miastach. Ruszyła kampania o bezpieczeństwie energetycznym
Niemal 400 lokalizacji billboardów oraz citylightów w Polsce. Do tego kluczowe tytuły prasowe i cyfrowe. ORLEN ruszył z szeroką kampanią, w której wyjaśnia rolę gazu ziemnego w transformacji energetycznej. Koncern postawił na błękitne paliwo jako to, które zapewni Polakom bezpieczeństwo i stabilność podczas przebudowy krajowego systemu energetycznego.- 10.04.2025, 16:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Sektor ogrodniczy - 5 wyzwań dla bezpieczeństwa żywnościowego
Liderzy branży warzywnej, jabłkowej i jagodowej ocenili zagrożenia na polu bezpieczeństwa żywnościowego. Jest to m.in. niekorzystna struktura polskiego rynku rolno-spożywczego, wynikająca z niej niska rentowność, rozwój kompetencji produkcyjnych za cenę braku kontroli nad łańcuchem wartości. Określili także 5 obszarów strategicznych dla rozwoju sektora. To obszary niezbędnych działań, które należy poddać debacie.- 10.04.2025, 13:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
DEKRA continues on a path of growth and transformation. Future-oriented business model ensures successful fiscal year 2024
- Revenue and EBIT increased again in 2024, despite a volatile environment.
- Number of core employees grew further.
- DEKRA is very well positioned in its 100th anniversary year as it successfully transforms from a traditional vehicle inspection provider into a leading independent expert for digital and software-defined mobility.- 10.04.2025, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ