Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PKO Bank Polski udostępnił pracownikom swojej sieci sprzedaży aplikację mobilną w chmurze. Daje ona bankowym doradcom klienta i menedżerom sprzedaży dostęp do wybranych, wewnętrznych informacji i danych, niezbędnych do wykonywania codziennych zadań.
„Nasze technologiczne kompetencje wykorzystujemy także wewnątrz organizacji i przy pomocy nowoczesnych rozwiązań, chcemy podnosić komfort pracy naszych pracowników” - podkreśla Katarzyna Dziwulska, dyrektor pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim.
Ta pierwsza w PKO Banku Polskim wielofunkcyjna aplikacja wewnętrzna, docelowo będzie dawała pracownikom sprzedaży dostęp do wszystkich najważniejszych zasobów, takich jak CRM, intranet czy helpdesk.
„Dzięki niej nasi doradcy i menedżerowie sprzedaży mogą sprawniej i bardziej efektywnie komunikować się oraz wykonywać swoje codzienne obowiązki. Nowe rozwiązanie to również nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby coraz młodszych pokoleń pracowników, dla których smartfon jest naturalnym narzędziem do pracy. Zakładamy, że do końca roku z aplikacji będą korzystali wszyscy pracownicy oddziałów” - zapowiada Dziwulska.
Dzięki nowej aplikacji pracownicy sieci sprzedaży PKO BP z poziomu swojego służbowego smartfona mają w dowolnym miejscu i czasie dostęp do potrzebnych im informacji do realizacji zadań. Dodatkowo oprogramowanie umożliwia także korzystanie z wewnętrznych aplikacji bankowych, dostępnych dotychczas jedynie z poziomu komputera.
Aplikacja została wdrożona przy wykorzystaniu infrastruktury Google Cloud Platform, która zapewnia elastyczność, bezpieczeństwo i oszczędność kosztów. Jest to kolejny element realizowanej przez bank strategii chmurowej Road to Cloud.
„Cały czas podnosimy nasze kompetencje w obszarze cloud computingu wewnątrz banku, aby migrować do chmury kolejne nasze produkty i rozwiązania. Dzięki temu zyskujemy dostęp do bardziej elastycznego, szybkozmiennego i łatwo skalowanego środowiska IT” - zapewnia Piotr Krawczyk, dyrektor pionu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji w PKO Banku Polskim.
Aplikacja mobilna zapoczątkuje nowy model komunikacji w banku, wykorzystując m.in. powiadomienia push (krótkie powiadomienia, które w czasie rzeczywistym otrzymuje się najczęściej na urządzenie mobilne), a także nowoczesną i angażującą formę edukacji. Będzie ona w przyszłości rozwijana o kolejne rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.02.2023, 08:00 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci: bez transformacji energetycznej Polska traci 9 mld zł rocznie PAP
Odchodzenie od paliw kopalnych na rzecz odnawialnych i niskoemisyjnych źródeł energii jest konieczne dla wzmocnienia bezpieczeństwa energetycznego i poprawy konkurencyjności - ocenili uczestnicy eksperckiej debaty, która odbyła się w Centrum Prasowym PAP. Wskazali, że każdy rok opóźniający transformację energetyczną kosztuje polską gospodarkę 9 mld zł.- 25.04.2024, 16:44
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
DEKRA Builds on Excellent Fiscal Year 2023
Record Revenue Exceeds Own Expectations.- 25.04.2024, 15:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
T-Mobile otwiera w Warszawie innowacyjny salon Magenta Experience Center PAP
Pierwszy w Polsce Magenta Experience Center sieci T-Mobile został otwarty w 24 kwietnia w warszawskiej Galerii Mokotów. Naszpikowany najnowszymi technologiami salon o powierzchni 240 m2 oprócz standardowych usług oferuje powierzchnię coworkingową i studio do realizacji podcastów.- 25.04.2024, 13:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom