Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Choć niska temperatura i deszcz nie sprzyjały w sobotę wyjściu z domu, chęć uczczenia urodzin ulubionej drużyny i oddania krwi w akcji pod Stadionem Śląskim wyraziło 39 kibiców, od których udało się pobrać niemal 10 litrów krwi. Kolejka zainteresowanych niesieniem bezinteresownej pomocy ustawiła się do rejestracji już od godz. 12:00. Zbiórka trwała do 15:30.
„Bardzo dziękujemy wszystkim fanom, którzy zdecydowali się świętować sobotni mecz i urodziny klubu w tak wyjątkowy, szlachetny sposób i oddali krew w naszej akcji. Jesteśmy niezwykle dumni z tego jak zaangażowana i chętna do pomocy jest społeczność kibiców należących do „niebieskiej rodziny” - powiedział prezes Ruchu Chorzów Seweryn Siemianowski.
Fani mogli dojechać na zbiórkę korzystając ze specjalnego transportu. Darmowy, niebieski autobus kursował po Chorzowie i okolicznych miejscowościach od 10:30 do 16:45. W środku pojazdu znalazła się nietypowa instalacja - worki wypełnione „niebieską krwią” wyrażające jak ważną częścią społecznego krajobrazu Chorzowa jest Ruch. Uruchomienie nieodpłatnej linii było możliwe dzięki wsparciu Sponsora Strategicznego klubu, Betclic.
Co ciekawe, tym razem fani otrzymywali za oddanie krwi nie tylko zestaw czekolad od RCKiK, ale także upominki od Ruchu Chorzów i Betclic, w tym m.in. voucher na bilet na jeden z dwóch ostatnich meczów „Niebieskich” na Stadionie Śląskim w trwającym sezonie - z Lechem Poznań (3 maja, 20:30) lub Cracovią (25 maja, 17:30).
Relację z wydarzenia można obejrzeć na kanale Betclic Polska na YouTube:
Kibiców, którym tym razem nie udało się wziąć udział w akcji „Niebieska Krew” organizatorzy serdecznie zachęcają do regularnego udziału w zbiórkach obsługiwanych przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach. Możliwości donacji jest wiele, a więcej informacji znaleźć można na stronie RCKiK Katowice.
Źródło informacji: Ruch Chorzów
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 30.04.2024, 09:33 |
| Źródło informacji | Ruch Chorzów |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
W Światowym Dniu Zdrowia Skóry firma CeraVe wspiera światowych liderów w dziedzinie zdrowia skóry, oferując opiekę pacjentom z obszarów o ograniczonym dostępie do usług medycznych
We współpracy z Międzynarodową Ligą Towarzystw Dermatologicznych (ILDS) oraz Międzynarodowym Towarzystwem Dermatologicznym (ISD) firma CeraVe włącza 9 krajów do akcji na rzecz zwiększenia dostępu do opieki dermatologicznej na całym świecie.- 28.10.2025, 14:51
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Image
ZaufaneKliniki.pl znikają z rynku
Na rynku rezerwacji wizyt w prywatnych placówkach medycznych robi się coraz ciaśniej. ZaufaneKliniki.pl, serwis, z którego przez lata korzystały setki tysięcy pacjentów i ponad 200 placówek medycznych, został przejęty przez Kliniki.pl i właśnie oficjalnie zamknięty.- 27.10.2025, 09:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Kliniki.pl
-
Image
enel-med: 45 proc. pracowników martwi się o własne zdrowie. To zdecydowanie więcej niż rok temu PAP
Z drugiej edycji raportu enel-med „Łączy nas zdrowie 2025” wynika, że 45 proc. pracowników martwi się o własne zdrowie fizyczne, 41 proc. o sytuację materialną, a 33 proc. o sytuację geopolityczną. „Nastroje społeczne w Polsce wyraźnie się pogorszyły i mamy więcej powodów do zmartwień” - mówi Alina Smolarek, dyrektorka HR, enel-med.- 27.10.2025, 07:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ