Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Tork, marka należąca do Essity i globalny lider w dziedzinie profesjonalnej higieny, postanowił zaangażować się w promowanie inkluzywnej higieny w publicznych łazienkach. Celem jest zwiększenie komfortu i poprawa standardów higieny w pomieszczeniach, które bywają najczęściej odwiedzanymi miejscami w budynku. Beneficjentami inicjatywy będą zarówno użytkownicy, jak i personel sprzątający, niezależnie od wieku, stanu zdrowia, sprawności czy neuroróżnorodności.
Wyniki badania mogą okazać się niezwykle wartościowe dla firm - wykazały bowiem jak doświadczenia z wizyty w łazience wpływają na zachowania konsumenckie czy społeczne. Kluczowe wnioski z badania wskazują, że
- Brak możliwości umycia rąk obniża poczucie bezpieczeństwa.
73% respondentów nie czuje się bezpiecznie, jeśli nie może umyć rąk.
- Złe doświadczenia w łazienkach wpływają na działalność biznesową.
73% osób twierdzi, że złe doświadczenie w restauracyjnej toalecie zmniejsza prawdopodobieństwo ponownego odwiedzenia lokalu. 38% osób unika jedzenia lub picia, aby ograniczyć konieczność korzystania z publicznych toalet
- Słabe warunki w łazienkach są powodem odejścia z pracy.
1 na 6 respondentów (17%) przyznaje, że złe warunki w toalecie w miejscu pracy wpłynęły na decyzję o rezygnacji z pracy.
- Dostęp do publicznych toalet wpływa na nasze decyzje dotyczące udziału w wydarzeniach i planowanie podróży.
26% badanych unikało wydarzeń towarzyskich w obawie o dostępność publicznych toalet w danym miejscu. 44% osób planuje podróż, uwzględniając dostęp do toalety.
Marka Tork zainicjowała działania na rzecz promocji inkluzywności w łazienkach publicznych podczas wydarzenia Reuters Responsible Business USA 2024. Wzięła w nim udział Amie Kromis, dyrektor DEI, Essity, która wraz z liderami z całego świata analizowała działania mogące wspierać organizacje w respektowaniu zasad różnorodności, równości i inkluzywności. Podczas wydarzenia w łazienkach na ręcznikach papierowych widniały nadrukowane notatki osób dotyczące napotykanych przez nie przeszkód w dbaniu o higienę rąk. W ten sposób uczestnicy poznali prawdziwe historie wraz z sugestywnymi przykładami - akcja Tork pomogła określić poszczególne bariery w toaletach i specyfikę koniecznych zmian.
Kolejnym przykładem wyrównywania szans w obszarze higieny było nawiązanie współpracy z Globalnym Partnerstwem na rzecz Mycia Rąk (ang.Global Handwashing Partnership) i wspólna debata w Waszyngtonie. Wokół okrągłego stołu zgromadzili się eksperci oraz przedstawiciele sektora biznesu publicznego i prywatnego branży higienicznej, aby przeanalizować nowe dane, podzielić się wiedzą i dogłębniej zrozumieć problemy związane z potrzebą inkluzywności higieny w toaletach.
„Wielu ludzi na całym świecie napotyka przeszkody, czuje dyskomfort lub niepokój, gdy próbuje prawidłowo umyć i osuszyć ręce w publicznych lub biurowych toaletach - powiedział Ron Clemmer z Globalnego Partnerstwa na rzecz Mycia Rąk. - Wiemy, że mycie rąk jest kluczowe dla ograniczenia rozprzestrzeniania się chorób, ale dostęp do higieny nie zawsze jest tak samo łatwy dla wszystkich. Doceniamy przewodzenie Tork tej ważnej inicjatywie i nieustanne dążenie do poprawy dostępności mycia rąk w publicznych toaletach. Dzięki tym wysiłkom marka ułatwia każdemu prawidłowe dbanie o higienę”.
Aby dowiedzieć się, jakie działania można podjąć w celu zapewnienia bardziej inkluzywnej higieny w toaletach, wystarczy odwiedzić stronę https://www.tork.pl/o-nas/higieniczny-apel.
[1] Dane z badania Tork Insights Survey 2024, w którymj wzięło udział 6000 osób w wieku 18-65+ i 900 respondentów reprezentujących firmy w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji.
KONTAKT:
A PRiori Communications
tel. +48 509 431 439
e-mail: office@apriori-communications.com
Źródło informacji: Essity
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.10.2024, 10:43 |
Źródło informacji | Essity |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
E-commerce zyskuje na wartości. Kupujemy więcej, drożej i chętniej sięgamy po przedmioty z drugiej ręki - analiza OLX
Rosną udziały e-commerce w rynku. Równocześnie procent internautów dokonujących zakupów w sieci utrzymuje się od 2023 roku na zbliżonym poziomie. Można zatem wnioskować, że kupujemy częściej i więcej, w tym również przedmiotów z drugiej ręki. Potwierdzają to także dane OLX, największego serwisu ogłoszeniowego w Polsce. W październiku średnia wartość jednego przedmiotu kupionego z Przesyłką OLX wzrosła o 24% (w ujęciu rocznym).- 25.11.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
-
Image
Światowy Dzień Rzucania Palenia: młodzież ma zbyt łatwy dostęp do produktów nikotynowych PAP
Dla młodzieży zbyt łatwy jest dostęp do wszystkich produktów nikotynowych, takich jak e-papierosy i podgrzewacze tytoniu - wynika z opublikowanego raportu „Palenie tytoniu – najważniejszy czynnik ryzyka zdrowotnego w Polsce”. Instytut Człowieka Świadomego zaprezentował raport z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia, przypadającego w tym roku 21 listopada.- 22.11.2024, 15:06
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
III Forum Bezpiecznej Żywności w Warszawie. Green REV Institute i Koalicja Future Food 4 Climate zapraszają
26 listopada 2024 w godzinach 10:30-15:30, w Bibliotece Publicznej m.st. Warszawy, już po raz trzeci odbędzie się Forum Bezpiecznej Żywności - wydarzenie organizowane przez Green REV Institute oraz koalicję Future Food 4 Climate. Wydarzenie jest wspierane przez Ambasadę Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej oraz European Climate Foundation. III Forum Bezpiecznej Żywności zostało objęte patronatem honorowym Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.- 21.11.2024, 12:54
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Green REV Institute