Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od godz. 10:00 na stronie PKO Bieg Charytatywny (pkobp.pl) każdy, kto lubi aktywność fizyczną i chce pomóc innym może zapisać się na ósmą edycję biegu charytatywnego organizowanego przez PKO Bank Polski i Fundację PKO Banku Polskiego.
Bożena Majerska, prezes Fundacji PKO Banku Polskiego zwraca uwagę, że w dzisiejszym świecie dzieci i młodzież potrzebują wsparcia. „Trzeba im pokazać, że w trudnych dla nich chwilach nie są sami i mają się do kogo zwrócić ze swoimi problemami. Dlatego w tym roku - biegając - ponownie zbieramy pieniądze na wsparcie psychiatrii i psychologii dzieci i młodzieży” - powiedziała.
„Dzięki poprzednim biegom charytatywnym udało się zrobić już wiele dobrego i wierzę, że tym razem nie będzie inaczej” - dodała.
Całość opłat startowych oraz dobrowolne cegiełki wraz z darowizną Fundacji PKO Banku Polskiego przekazane zostaną właśnie na działania wspierające zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży.
8. PKO Bieg Charytatywny wystartuje 14 września o godz. 10:00 jednocześnie na stadionach lekkoatletycznych w 12 miastach w Polsce. W tym roku odbędzie się w: Białymstoku, Gdańsku, Łodzi, Gorzowie Wielkopolskim, Lublinie, Poznaniu, Oleśnicy, Rudzie Śląskiej, Krakowie, Warszawie, Inowrocławiu i Białej Podlaskiej.
W biegu będą uczestniczyć 5 - osobowe sztafety, które w ciągu godziny będą miały za zadanie pokonać jak największą liczbę okrążeń. Każdy członek sztafety musi przebiec minimum jedno okrążenie. W każdej lokalizacji może pobiec 100 zespołów.
Po biegu sztafetowym odbędzie się również PKO Bieg Charytatywny Młodych. Dzieci od roku do 14 lat pobiegną na dystansie od 100 do 400 m.
W każdej lokalizacji na uczestników biegu i kibiców czekać będzie wiele atrakcji. Spotkać będzie można utytułowanych polskich lekkoatletów, którzy są ambasadorami biegu.
Każdy z uczestników wydarzenia otrzyma unikatową koszulkę i pamiątkowy medal.
Jak podkreśla Dawid Korszeń, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i CSR w PKO Banku Polskim, PKO Bieg Charytatywny to wspaniała, rodzinna inicjatywą, organizowaną w całym kraju, która łączy aktywność fizyczną i pomaganie innym.
"Zbierzcie drużynę, zapiszcie się i trenujcie, aby 14 września przebiec jak najwięcej okrążeń z myślą o wspólnym wsparciu zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży" - zachęcał Korszeń.
„Jeśli ktoś nie może biec, niech gorąco kibicuje” - dodaje. Wystarczy stworzyć grupę i wspierać swoją drużynę podczas biegu na stadionie. Wyróżniające się zespoły kibiców będą nagradzane. A zwycięski zespół kibiców będzie mógł wskazać cel charytatywny, na jaki Fundacja PKO Banku Polskiego przekaże dodatkowe pieniądze.
Dotychczas odbyło się siedem edycji biegu, w których udział wzięło ponad 42 tys. uczestników, a Fundacja PKO Banku Polskiego przekazała ponad 8 mln zł na wsparcie celu charytatywnego związanego z biegiem.
Więcej o programie łączącym popularyzację zdrowego stylu życia z ideą dobroczynności można przeczytać na stronach:
www.facebook.com/PKOBankPolskiBiegajmyRazem
www.instagram.com/pkobiegajmyrazem
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.08.2024, 07:00 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Których owoców Polacy chcą jeść więcej?
Konsumenci zwracają większą uwagę na jakość i pochodzenie owoców. Wg. Kantar Polska 65% konsumentów, czyli 21 mln osób, zamierza w nadchodzącym sezonie jeść więcej polskich owoców i warzyw. Rekordowe 10 mln Polaków chce kupować więcej truskawek (30%), podobnie jabłek (29%). Porównując wyniki sprzed roku, najbardziej wzrosła ilość deklaracji zakupu borówek (54%), truskawek (34%), malin (18,4%) i polskich jabłek (18%). To dobre informacje dla plantatorów i sadowników. Patrząc na sezon od strony popytowej, chęci nie powinno zabraknąć.- 08.05.2025, 10:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Opieka nad pacjentem z rakiem pęcherza moczowego to nadal wyzwanie PAP
Choć sytuacja pacjentów z nowotworem pęcherza moczowego dzięki nowemu programowi lekowemu uległa dużej poprawie, to klinicyści, eksperci i pacjenci mają nadzieję, że jest to wstęp do systemowych zmian w opiece: w profilaktyce, diagnostyce, dostępie do innowacyjnych terapii oraz rehabilitacji. Rak ten pozostaje jednym z najczęściej występujących nowotworów złośliwych wśród Polaków.- 07.05.2025, 16:11
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Szkolenie VR pomaga pracownikom ochrony zdrowia przestrzegać zasad higieny rąk
Światowy Dzień Higieny Rąk - globalna inicjatywa Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), co roku obchodzony jest 5 maja. Tork, marka należąca do Essity i światowy lider w dziedzinie profesjonalnej higieny już po raz 10. aktywnie bierze w nim udział. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest higiena rąk w szpitalach w kontekście zapobiegania zakażeniom i opracowywania procedur, które pomagają zachowywać czystość rąk. Specjalnie z myślą o pracownikach ochrony zdrowia powstał innowacyjny i angażujący trening w wirtualnej rzeczywistości. Jego celem jest pomoc w skutecznym wdrażaniu praktyk higienicznych i przestrzeganiu pięciu momentów higieny rąk według WHO.- 05.05.2025, 12:05
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: TORK
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ