Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Testy, które będą proponowane pacjentom Medicover w wybranych centrach medycznych - w Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Krakowie - pozwalają w ciągu 15 minut rozróżnić, czy przyczyną objawów, z którymi zgłasza się pacjent, jest zakażenie wirusem SARS-CoV-2 czy wirusem grypy typu A/B. Nowo oferowany test zastępuje szybkie testy antygenowe w kierunku tych infekcji, które do tej pory musiały być wykonywane oddzielnie. W ramach tego rozwiązania wystarczy tylko jeden wymaz z nosa lub nosogardła.
Nowa usługa jest dedykowana pacjentom z objawami infekcji, przychodzącym do centrów na wizyty stacjonarne w ramach Medicover Express (usługi szybkiej konsultacji lekarza POZ i pielęgniarki w Medicover). Badanie jest dodatkowo płatne, ponieważ nie jest wliczone w zakres usług abonamentowych. Dzięki szybkiej diagnozie możliwe jest szybkie podjęcie właściwego leczenia. Badanie jest bezpieczne dla dorosłych i dzieci w każdym wieku.
„Szybkie testy diagnostyczne wykonywane w miejscu świadczenia usługi medycznej mają udowodnione korzyści w wielu sytuacjach klinicznych. Pozwalają na postawienie bardziej precyzyjnej diagnozy bez konieczności odsyłania pacjenta do laboratorium i czekania na powrót wyników. Tym samym umożliwiają natychmiastowe rozpoczęcie właściwego leczenia. Dodatkowo, innowacyjne testy >>2 w 1<< są w obecnej sytuacji epidemicznej dużym ułatwieniem dla pacjentów i lekarzy. W ramach jednego badania wykonujemy test antygenowy na COVID i na grypę, a wynik otrzymujemy już w 15 minut. Co ważne, testy cechują się wysoką wiarygodnością, co jest niezwykle ważne przy ustalaniu planu leczenia – mówi lek. med. Agnieszka Motyl, specjalista medycyny rodzinnej i epidemiolog w Medicover w Polsce. - Badanie można wykonać u osób podejrzanych o zakażenie nawet do 12 dni od wystąpienia objawów. Test wykrywa antygen wirusa w pobranej próbce i w przypadku wyniku dodatniego – potwierdza zakażenie danym wirusem” – dodaje.
Medicover to pierwszy prywatny podmiot na polskim rynku oferujący szybkie testy służące do wykrywania COVID-19 i grypy w ramach pobrania jednego wymazu. Nowa usługa będzie realizowana w czterech centrach medycznych: Medicover – Wołoska w Warszawie, Medicover – Poznań Malta w Poznaniu, Medicover – Piłsudskiego w Łodzi oraz Medicover – Kraków Podgórska w Krakowie.
Źródło informacji: Medicover Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.02.2022, 10:54 |
Źródło informacji | Medicover Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ