Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Dominujące postanowienia wśród Polaków to: poprawa formy (37,2%), utrata kilogramów (33%), poprawa zdrowia psychicznego (32,6%), czy też lepszy sen i wypoczynek (14,8%).
- W tym samym badaniu spora liczba Polaków (22,1%) przyznała, że są gotowi podjąć kolejną próbę realizacji postanowień noworocznych.
- W związku z tym marka Emma Sleep postanowiła pomóc Polakom w ich realizacji w 2024 roku.
Według badań przeprowadzonych przez Emma Sleep, wspólnie z firmą Appinio, potwierdzono, że wielu Polaków nie realizuje wszystkich swoich postanowień noworocznych - głównie z powodu braku motywacji (55,8%) oraz zmęczenia i braku energii (42,1%). Wspomniane niepowodzenia skutkują podwyższonym poziomem rozczarowania (42,6% respondentów) i frustracji (20,5%). Z kolei aż 91% respondentów uważa jakość snu za istotną w osiąganiu swoich celów.
Zdaniem Theresy Schnorbach, lidera Zespołu Badań nad Snem w firmie Emma Sleep „wypoczęty umysł i ciało są lepiej przygotowane do radzenia sobie z wyzwaniami, podejmowania świadomych decyzji i utrzymania motywacji. Zdrowy sen wzmacnia funkcje poznawcze, wspierając kreatywność i umiejętności rozwiązywania problemów, które są kluczowe dla osiągania wyznaczonych sobie celów".
Pomimo trudności w osiągnięciu noworocznych postanowień, wielu Polaków zdecydowało się na postawienie sobie nowych wyzwań w 2024.
W związku z powyższym, marka Emma Sleep ogłosiła konkurs, który może pomóc w ich realizacji.
Ci, którzy chcą spędzić więcej czasu z rodziną mają szanse na vouchery do parku rozrywki dla całej rodziny. Ci, którzy szukają mocniejszych wrażeń mogą otrzymać od Emmy skok ze spadochronem lub lot w tunelu aerodynamicznym w Warszawie. Z kolei ci, którzy pragną poprawy związku mogą liczyć m.in. na romantyczną kolację w ekskluzywnej restauracji.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odwiedzić stronę konkursową i wypełnić formularz z postanowieniem na 2024. Emma — The Sleep Company wyłoni szczęśliwych zwycięzców w ostatnim dniu lutego.
*Badanie zostało zlecone przez firmę Emma Sleep i przeprowadzone przez Appinio na próbie 2000 dorosłych Polaków w styczniu 2024 roku.
O Emma Sleep
Emma Sleep jest wiodącą marką snu działającą w modelu Direct-to-Consumer. Założona w 2013 r. przez dr Dennisa Schmoltziego i Manuela Muellera w Niemczech działa w ponad 30 krajach i w 2023 roku osiągnęła obroty bliskie 1 biliona euro. Produkty Emma® są sprzedawane przez internet, oraz w 3500 sklepach stacjonarnych na całym świecie.
Emma z powodzeniem współpracuje z ponad 200 sprzedawcami detalicznymi. Ponad 1000 członków zespołu Emma pracuje w biurach we Frankfurcie (Niemcy), Manili (Filipiny), Lizbonie (Portugalia), Mexico City (Meksyk), Bukareszcie (Rumunia) i Szanghaju (Chiny), starając się zapewnić ludziom na całym świecie lepszą jakość snu.
Więcej informacji na temat Emma Sleep można znaleźć na stronie https://www.emma-materac.pl/biuro-prasowe/ lub emma-materac.pl.
Źródło informacji: Emma Sleep
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.02.2024, 08:30 |
Źródło informacji | Emma Sleep |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Światowy Dzień FASD - 9 września
- 08.09.2025, 09:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
Wakacje, koncerty, hobby, a czasem nawet jedzenie czy lekarz - to wydatki, z których Polacy najczęściej rezygnują, by sfinansować edukację dzieci. Najnowsze badanie „DA SIĘ! Polacy w akcji” Smartney Grupa Oney pokazuje, że rozwój najmłodszych jest dla rodziców priorytetem. Ponad 80% Polaków przyznaje, że niedobory finansowe ograniczają ich plany życiowe. Jednocześnie blisko 90% rodziców wydaje pieniądze na edukację pozaszkolną dzieci. Koszty zajęć sportowych, językowych czy korepetycji nierzadko sięgają 1000 zł miesięcznie [1].- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ