Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„To nie jest zwykła reklama. To film o kobietach. O strachu, wstydzie i przełamywaniu barier. O tym, że zasługują na opiekę bez oceniania" - napisał Fiedziukiewicz w swoim poście.
Reklama porusza temat tabu, jakim często jest dla wielu kobiet ginekolog, i zachęca do przełamywania barier psychologicznych i kulturowych, które powstrzymują je przed regularnymi wizytami. Spot powstał w całości z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji: technologii syntezy głosu ElevenLabs, modeli obrazowania oraz algorytmów do automatycznego montażu. Kliniki.pl znalazły się w gronie pierwszych firm w Polsce, które zdecydowały się na tak zaawansowane wykorzystanie AI w realizacji materiałów wideo, bez udziału tradycyjnego zespołu filmowego, agencji reklamowej czy interaktywnej.
Kampania jest elementem długofalowej strategii edukacyjnej Kliniki.pl, której celem jest przełamywanie tabu wokół zdrowia intymnego oraz promowanie profilaktyki ginekologicznej wśród kobiet z Pokolenia Z.
„To nie tylko technologiczny przełom, ale przede wszystkim ważny społeczny głos w debacie o zdrowiu kobiet" - podsumowuje prezes Kliniki.pl.
Spot można obejrzeć pod linkiem: #niewstydzesie
Tło technologiczne
Chociaż na rynku pojawiały się już wcześniej pojedyncze kampanie z elementami generowanymi przez AI, według dostępnych informacji medialnych reklama Kliniki.pl należy do grona pierwszych w Polsce w pełni wygenerowanych spotów wideo z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. W 2024 roku odnotowano kilka inicjatyw opartych częściowo na AI (m.in. kampanie z wygenerowanymi głosami, grafikami czy scenariuszem), jednak pełna realizacja - od narracji po montaż - wciąż jest rzadkością w krajowym krajobrazie marketingowym.
Źródło informacji: Kliniki.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.04.2025, 16:07 |
Źródło informacji | Kliniki.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Konferencja prasowa SGH PAP
Termin: 12.09.2025, godz. 09:30- 12.09.2025, 14:28
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: SGH
-
Image
Glejaki najczęściej występującymi i najbardziej agresywnymi nowotworami mózgu w Polsce. Nowy raport Krajowego Rejestru Nowotworów
Każdego roku 322 tyś. osób na świecie słyszy diagnozę nowotwór mózgu, w Polsce choroba dotyka nawet 2375 osób rocznie, z czego najczęściej rozpoznawalnym typem morfologicznym są glejaki (75% co daje 1783 pacjentów rocznie). Wskaźnik 5-letniego przeżycia pacjentów z glejakami w Polsce w latach 2010-2024 wynosił 28,2%, co jest jednym z niższych wyników w Europie. Zachorowalność na nowotwory mózgu rośnie po 30. roku życia osiągając maksimum w ósmej dekadzie życia i to mężczyźni chorują częściej niż kobiety. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu pt. „Nowotwory złośliwe mózgu - analiza epidemiologiczna” opublikowanego z początkiem września 2025 przez Krajowy Rejestr Nowotworów, działający przy Narodowym Instytucie Onkologii - Państwowym Instytucie Badawczym.- 11.09.2025, 12:53
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Rejestr Nowotworów
-
Image
FPP: W budżecie państwa na zdrowie brakuje co najmniej 23 mld zł w 2026 r. Koszty realizacji świadczeń dla NFZ rosną 2,5-krotnie szybciej od inflacji
Najnowsza, 14. edycja „Monitora Finansowania Ochrony Zdrowia” Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP) przedstawia porównanie planowanych poziomów publicznych nakładów na ochronę zdrowia z istniejącymi potrzebami i zobowiązaniami. Choć przedstawiony projekt budżetu państwa gwarantuje spełnienie ustawowego wymogu przeznaczenia 6,8% PKB na zdrowie (licząc bieżące wydatki względem PKB sprzed dwóch lat), potrzeby wydatkowe znacznie wyprzedzają istniejące gwarancje ustawowe. Planowany budżet NFZ na przyszły rok wynosi 217,4 mld zł, w tym 26 mld zł z dotacji podmiotowej z budżetu państwa. To kwota zdecydowanie zbyt mała, by wypełnić wszystkie zobowiązania wynikające z obecnego stanu prawnego. W 2026 r. NFZ będzie potrzebował co najmniej 240 mld zł.- 11.09.2025, 11:40
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: FPP
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ