Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polacy piją coraz więcej alkoholu i coraz częściej sięgają po różnego rodzaju używki. W Wielkopolsce sytuacja nie jest lepsza - głośno było o 16-latku z miejscowości Kościan, który trafił do szpitala, mając 4 promile alkoholu we krwi. Niepokoi też to, w jakim wieku dochodzi do inicjacji alkoholowej. Dziś wynosi on 12 lat.
W kampanię zaangażowali się Łukasz Nowicki i Norbi, czyli aktor i muzyk, którzy obecnie prowadzą popularne teleturnieje. Kampania rozgrywa się w konwencji telewizyjnego show, w którym każdy może wygrać wszystko, ale musi podjąć właściwe decyzje. Stąd główny przekaz projektu: „Życie - dobrze to rozegraj”. Łukasz Nowicki przyznał, że nigdy nie prowadził takiego teleturnieju, jak ten, który powstał na potrzeby kampanii. „A może inaczej, może prowadzę go całe życie, może każdy z nas jest prowadzącym teleturniej o własnym życiu?” – zastanawia się aktor. Z kolei Norbi podzielił się osobistymi przemyśleniami na temat swoich życiowych doświadczeń: „Moje najważniejsze decyzje w grze o życie były takie, że przerwałem wszelkie uzależnienia. Oczywiście trwało to bardzo długo, zanim do tego dojrzałem, ale udało się”.
Kampania służy profilaktyce uzależnień wśród dzieci i młodzieży, ale adresowana jest również do rodzin rozumianych jako środowisko, w którym najwcześniej i najsilniej kształtowane są życiowe postawy. Na stronie akcji www.dobrzetorozegraj.pl można zobaczyć trzy filmy wideo - trzy odcinki teleturnieju. Pojawia się w nich temat uzależnienia od alkoholu, od narkotyków, ale też problematyka przemocy domowej. Krótkie filmy-rozgrywki edukacyjne będą publikowane główne w mediach społecznościowych, na Instagramie, Facebook’u i TikToku. Każdy będzie mógł zagrać z Norbim i Łukaszem Nowickim. Projekt realizowany będzie do końca roku.
Więcej informacji pod numerem telefonu biura prasowego kampanii: 530 333 834 - Kalina Gierblińska, www.dobrzetorozegraj.pl
Kampania edukacyjna „Życie - dobrze to rozegraj” jest współfinansowana przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego.
Kampanię zainaugurowała debata ekspercka z udziałem Norbiego i Łukasza Nowickiego dostępna na stronie: https://dobrzetorozegraj.pl/popatrz/
Źródło informacji: dobrzetorozegraj.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.11.2021, 09:06 |
Źródło informacji | dobrzetorozegraj.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ