Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Program #NestleDlaNauki składa się z dwóch filarów: jesiennego IDEATHONU i grantów przyznawanych wiosną kolejnego roku. Pierwsza z tych aktywności – IDEATHON odbędzie się już 22–23 listopada 2025 roku w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym Uniwersytetu Łódzkiego. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października 2025 r. poprzez formularz dostępny na stronie: https://www.nestledlanauki.pl/ideathon. Organizator zaprasza zespoły liczące 2-4 studentów, a o ich udziale w wydarzeniu zdecyduje kolejność zgłoszeń. Tematem IDEATHONU będzie wypracowanie innowacyjnego rozwiązania wspierającego kształtowanie odpowiedzialnych zachowań konsumenckich w kontekście zasobów wodnych. Na zwycięzców, którzy zaprezentują najciekawsze pomysły, czekają atrakcyjne nagrody, w tym: program rozwojowy Foodtech.ac oraz 10 000 zł, a ponadto dwa wyróżnienia po 5 000 zł.
„Nestlé wspiera innowacje i rozwój młodych talentów w Polsce poprzez program #NestleDlaNauki, którego jednym z kluczowych elementów jest IDEATHON. To wydarzenie, organizowane przez nas już po raz drugi, dające studentom możliwość wykazania się kreatywnością i opracowania nowatorskich rozwiązań, które mogą mieć realne zastosowanie w łańcuchu żywnościowym. Podczas spotkania w Łodzi studenci będą mogli eksperymentować, tworzyć i rozwijać swoje pomysły pod okiem ekspertów i praktyków. Wierzymy, że świeże spojrzenie jest kluczowe dla wypracowania rozwiązań, które wykraczają poza tradycyjne schematy” - mówi Blanka Mellova, koordynatorka programu #NestleDlaNauki.
Uczestnicy będą mieli dwa dni na opracowanie swoich projektów. Pomysły zostaną zaprezentowane przed Radą Programową złożoną z ekspertów świata nauki i biznesu, w skład której wchodzą:
- prof. Anna Dąbrowska (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie),
- prof. Krystyna Gutkowska (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie),
- prof. dr hab. inż. Tomasz Okruszko (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego),
- prof. Katarzyna Przybyłowicz (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie),
- prof. Magdalena Rudzińska (Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu),
- dr hab. Magdalena Urbaniak (Uniwersytet Łódzki)
ponadto:
- dr Kamil Jawgiel (prezes zarządu Fundacji Hydroni),
- Michał Mądry (partner foodtech.ac oraz JP Weber),
z ramienia Nestlé Polska:
- Aleksander Wasilewski (prezes zarządu Nestlé Polska),
- Blanka Mellova (koordynatorka programu #NestleDlaNauki),
- Agata Kruszec (Sustainability Manager Nestlé Polska),
- Rafał Wróblewski (Business Executive Officer Nestlé Waters w Polsce).
Więcej informacji na https://www.nestledlanauki.pl.
O Nestlé
Nestlé jest jedną z wiodących firm sektora spożywczego w Polsce, z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, jest również pracodawcą dla ponad 6 tys. osób zatrudnionych w 8 lokalizacjach. W ciągu ostatnich 30 lat obecności na polskim rynku Nestlé stało się ważnym podmiotem zaangażowanym w rozwój i innowacyjność krajowej gospodarki oraz zaufanym partnerem dla lokalnych społeczności. Firma nieustannie się zmienia, kładąc nacisk na nową ofertę produktową, innowacje i zrównoważony rozwój. Z szacunkiem rozwija znane i lubiane polskie marki, takie jak WINIARY, BOBO FRUT i NAŁĘCZOWIANKA. Polskim konsumentom daje dostęp do uznanych międzynarodowych marek, jak: GERBER, GARDEN GOURMET, NESCAFÉ czy NESPRESSO. W ostatnich latach firma znacząco powiększyła swoje portfolio o suplementy diety, m.in.: VITAL PROTEINS, SOLGAR, co odzwierciedla kierunek jej rozwoju.
Nestlé Polska to firma oparta na wiedzy, troszcząca się o swoich pracowników, którzy mają wpływ i mogą wspólnie zmieniać przyszłość. Swoim pracownikom daje różnorodne możliwości rozwoju kariery w Polsce, jak i zagranicą w ramach jednej organizacji.
Nestlé wyzwala moc jedzenia, by podnosić jakość życia każdego z nas oraz przyszłych pokoleń.
KONTAKT:
Biuro Prasowe Nestlé Polska
e-mail: biuroprasowenestle@pl.nestle.com
Źródło informacji: SEC Newgate CEE
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.10.2025, 14:16 |
Źródło informacji | SEC Newgate CEE |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Domino’s delivers the world’s most controversial pizza through the Holy Door of St. Peter’s Basilica
Domino's Pizza caused a sensation in Italy with its “Pardoned Pineapple Pizza” campaign: An employee carried a pineapple pizza through the Holy Door of St. Peter's Basilica - a door that is only opened once every 25 years. Those who pass through it are freed from all sins.- 09.10.2025, 13:29
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: APA-OTS
-
GUS: choroby serca zabijają najczęściej. Choroba otyłościowa podnosi ryzyko wielokrotnie
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego z 2023 roku choroby układu krążenia pozostają najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce [1]. Szczególnie wysokie ryzyko dotyczy osób chorujących na otyłość, u których powikłania sercowo-naczyniowe występują znacznie częściej. Najczęściej są to: nadciśnienie tętnicze, zaburzenia rytmu serca, niewydolność serca, choroba wieńcowa czy żylna choroba zakrzepowo-zatorowa. Leczenie choroby otyłościowej to klucz do skutecznej profilaktyki w tym obszarze.- 09.10.2025, 10:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Fundacja FLO
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ