Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polską innowacją jest nowy produkt: Enovio Dyspenser – inteligentny miejski dystrybutor płynu antybakteryjnego. Produkt jest urządzeniem autonomicznym, a energia do obsługi jest w pełni zielona i pochodzi ze Słońca przy pomocy panelu fotowoltaicznego. Najważniejszym udogodnieniem jest możliwość ustawienia na zewnątrz budynku w każdym praktycznie miejscu, niezależnie od odległości od sieci elektrycznej.
Dozownik wykonany jest ze stali nierdzewnej co sprawia, że nawet wieloletnie używanie i narażenie na działanie deszczu oraz słońca nie pozostawia na nim większego śladu. Oczywiście dyspenser uruchamiany jest bezdotykowo, podawanie płynu aktywuje czujnik zbliżeniowy.
Dyspenser Enovio może być ustawiony w parku, na chodniku przy ulicy, przed wejściem do budynku: centrum handlowego, hali sportowej, biurowca, hotelu, szpitala, urzędu. W jednym urządzeniu mieści się pojemnik 5 litrowy, wystarczający dla 2,5 tysiąca użytkowników. Jedyną czynnością obsługową jest wymiana pustego pojemnika płynu. Potrzebę takiej wymiany sygnalizuje użytkownikowi czujnik znajdujący się wewnątrz dozownika.
„Powiadomienia przychodzą automatycznie – mówi Jarosław Markiewicz – designer wzornictwa przemysłowego Enovio - urządzenie jest wyposażone w mikrokomputer, który informuje za pośrednictwem internetu bezprzewodowego o poziomie napełnienia pojemnika. Dzięki temu użytkownicy mają nieprzerwany dostęp do płynu antybakteryjnego, a administracja ma pełną kontrolę i wygodę obsługi. Produkt ma budowę modułową – może funkcjonować zarówno w wersji naściennej, jak i w parze z koszem lub drugim dyspenserem. Dodatkowym walorem jest futurystyczny design i wandaloodporna obudowa. W ostatnim czasie Enovio otrzymała prestiżową nagrodę „MUST HAVE” w ramach 10-lecia konkursu Łódź Design Festival”.
„Produkt już przeszedł testy z użytkownikami i pierwszymi klientami. Kilka sztuk Enovio Dyspensera już dezynfekuje ręce warszawiaków. Mamy zdolności produkcyjne na poziomie 2000 urządzeń, taką ilość możemy wyprodukować w maju” – mówi prezes Enovio Wojciech Olejniczak. Trwają rozmowy z miastami oraz sieciami sprzedażowymi, zainteresowanie urządzeniem jest wysokie, pojawiają się zapytania z zagranicy, gdyż produkt odpowiada na aktualne zapotrzebowanie oraz ma funkcjonalność inteligentnego mebla miejskiego z nowoczesnymi sensorami Smart City.
Nagranie wideo: https://vimeo.com/enovio
Enovio – spółka technologiczna, specjalizująca się w dostarczaniu inteligentnych mebli miejskich. Misją jest tworzenie rozwiązań dla miast przyszłości: autonomicznych energetycznie produktów, łączących funkcje elektroniczne z przestrzenią miejską. Przykładem produktu są ławki fotowoltaiczne, umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych z funkcją oświetlenia i sensorami miejskimi. Spółka ma swoją infrastrukturę do prototypowania i realizacji krótkich serii: elektroniki, fotowoltaiki, konstrukcji z blachy i profili metalowych. Zespół inżynierski – to doświadczeni projektanci wzornictwa przemysłowego, elektronicy, konstruktorzy – eksperci od takich dziedzin jak Internet of Things, fotowoltaika rzeczy, Smart City.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.04.2020, 12:55 |
Źródło informacji | Enovio |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od małej firmy do dostawcy NATO: Wojas świętuje 35-lecie z przychodem ponad 400 mln zł
Rok 2025 jest ważny dla polskiej marki Wojas, która z okazji jubileuszu 35-lecia może pochwalić się wzrostem sprzedaży detalicznej o 5% rok do roku, osiągając ponad 400 mln zł przychodu. Produkcja samego obuwia w zeszłym roku przekroczyła 900 000 par, a marka aktywnie działa już na 10 europejskich rynkach. Jako jedyny polski producent, Wojas dostarczał specjalistyczne obuwie dla NATO i polskich służb mundurowych, co potwierdza najwyższą jakość produktów.- 05.05.2025, 14:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Wojas
-
EKG 2025: bezpieczeństwo i innowacyjność są kluczowymi zagadnieniami dla silnego sektora rolnego PAP
Rząd wspiera innowacje w sektorze rolnym, ponieważ to one zapewniają rozwój i konkurencyjność naszego rolnictwa na zagranicznych rynkach – powiedział Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Czesław Siekierski podczas panelu „Polskie rolnictwo u progu transformacji”, który odbył się w ramach 17. Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Uczestnicy dyskusji rozmawiali o znaczeniu bezpieczeństwa, innowacyjności i długofalowych działaniach, które są niezbędne, aby w Polsce działał silny sektor rolno-spożywczy.- 05.05.2025, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Perma-Pipe International Holdings, Inc. ogłasza wyniki finansowe za czwarty kwartał oraz za rok finansowy 2024
• Spółka wygenerowała sprzedaż netto w wysokości 45,0 mln USD w omawianym kwartale i 158,4 mln USD w całym roku.
• Dochód przed opodatkowaniem wyniósł 5,3 mln USD w omawianym kwartale i 18,5 mln USD w całym roku.
• Wartość zamówień wyniosła 138,1 mln USD w dniu 31 stycznia 2025 r. w porównaniu z 68,5 mln USD w dniu 31 stycznia 2025 r.- 05.05.2025, 13:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ